Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Kommentit (330)
Tässä ketjussa puhutaan nyt aidasta ja aidanseipäistä...
Liian kovassa kännissä voi tapahtua ihan mitä vaan. Tämän pitäisi jokainen tajuta. Jos ei hallitse alkoholin käyttöä niin kannattaako varta vasten lähteä sellaisiin paikkoihin jossa todennäköisesti homma lähtee lapasesta. Itse en hallitse käyttöäni joten en lähde ikinä ryyppäjäisiin. Pari saunakaljaa sillon kun kaveriporukalla saunotaan ja se on ihan riittävästi. Aika monet selvittelyt jää pois tällä taktiikalla, luulen.
Tietty jos jollain on tarve vetää pääkoppa sekaisin niin sittenhän asia on eri. Mutta tämähän viittaa jo johonkin muuhun ongelmaan, joka sinänsä pitäisi saada pois, jotta tätä "pää sekaisin" -juomista ei tulisi.
Puolisoja ei näköjään kiinnosta paskaakaan se, että onko mies/nainen vaikka tapettu jonnekin tai tippunut jokeen. Mietitään vain sitä pettämistä jos ei kuulu tai näy.
Ja kyllä olisin itsekkin suuttunut jos avopuoliso ei ilmoittaisi olemassaolostaan mitään, mutta en pettämisen pelon takia vaan sen, että onko sattunut jotain pahempaa kun ei kuulu. Mielestäni edesvastuutonta olla ilmoittamatta, jos ei tule yöksi kotiin vaikka näin on alustavasti sovittu. Mutta mitä uutta siinä on sinänsä, nykyään kolmikymppisetkin ovat ajatuksiltaan täysiä lapsia jotka ajattelevat vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on täydellinen esimerkki siitä, miksi itselläni on aina ollut äärimmäisen helppo löytää hyvä kumppani ja miksi ovat pari heistä kosineet (en halua naimisiin ollenkaan, joten olen sanonut ei). Elämäni ei pyöri parisuhteen ympärillä, vaan olemme toistemme tukena ja parhaita ystäviä sekä rakastajia. Ei tulisi mieleenkään niuhottaa ja kontrolloida kun toisella on ollut selkeästi todella hauskaa ja on nauttinut omasta ajasta. Mustasukkaisuus on sairaus ja jos pettämistä tapahtuu, se on ongelmani sitten jos se jotenkin näkyy omassa elämässä.
Tämä kommentti on täydellinen esimerkki siitä, että ajattelet olevasi täydellisen riippumaton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on täydellinen esimerkki siitä, miksi itselläni on aina ollut äärimmäisen helppo löytää hyvä kumppani ja miksi ovat pari heistä kosineet (en halua naimisiin ollenkaan, joten olen sanonut ei). Elämäni ei pyöri parisuhteen ympärillä, vaan olemme toistemme tukena ja parhaita ystäviä sekä rakastajia. Ei tulisi mieleenkään niuhottaa ja kontrolloida kun toisella on ollut selkeästi todella hauskaa ja on nauttinut omasta ajasta. Mustasukkaisuus on sairaus ja jos pettämistä tapahtuu, se on ongelmani sitten jos se jotenkin näkyy omassa elämässä.
Kyllä tämä keskustelu todistaa mahtavaa ylivertaisuuttasi!!!
Jännämies on aina jännä mies. Jännämiehen kanssa ei koskaan tiedä mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ja teilläkin samat normit molemmille sukupuolille? Usein tuo mahdollisuus koskee vain miestä...
Oletko sinä tai joku muu pääsemätön nainen miehen talutusnuorassa ihan fyysisesti?
Oikeasti, ei se niin vaikeaa ole naiselle kun vaan ottaa ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se elämä voikaan pyöriä niin vahvasti sen puolison ja hänen tekemisten ympärillä? On tuo käynyt itsellenikin välillä - ex sekä nykyinen mies ovat olleet pitämässä hauskaa ja tulleet vasta joskus aamulla kotiin.
En todella jaksaa vetää siitä mitään raivaria ja keuhkota. Mielestäni suhteen pitää kestää se, että toisella on omakin elämä ja voi olla hauskaa ilman puolisoa. Se ei todellakaan ole niin hirveää että se toinen pitää omistaa. Ja en myöskään voi ymmärtää, mitä hirveää on siinä, ettei laista viestiä. Jokainen ymmärtää, että on turha maalata piruja seinille, koska on 99% todennäköisyys, ettei mitään ole sattunut. Siihen ei ole mitään järkisyytä vaan ainoastaan tunneperäinen toisen niskaan "oksentaminen".
Ehkä olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, miksi sen parisuhteen olettaa korvaavan oma elämä? Ehkä näin teille itselleen on käynyt ja olette vihaisia, ettei parisuhde olekaan miehen elämän tärkein tavoite ja merkitys?
Mielestäni on surullista, jos oikeasti elämä pyörii noin vahvasti yhden ihmisen ympärillä. Onneksi meillä saa elää ja olla rennosti. Omaa elämää kunnioitetaan eikä parisuhteen ole ikinä oletettu korvaavan sitä. Pettämistä en ala pelkäämään, sitten jos asia lyö tavalla tai toisella vasten kasvoja niin käsittelen sen, mutta jos en mitään huomaa eikä elämäni muutu millin vertaa - ei ole yksinkertaisesti mitään kytättävää. Minulla vaan on yksinkertaisesti niin paljon muutakin - ja tärkeämpää - tekemistä.
Täysin samaa mieltä.
Ex-mies oli juuri tällainen, että soitteli ja viestitteli pitkin iltaa kun "haluun vaan varmistaa, että kaikki on hyvin :))"'Todella tympäännyttävää juosta pitkin iltaa baarista terassille toisen soittaessa, eikä toisella muuta asiaa kuin "kelasin kysellä, tuutko vaikka tunnin päästä ni ehitään hakee pitsat? :))", kun tässä vaiheessa kello noin 24.00 ja olen kertonut haluavani olla pitkään.
Sitten vaan lakkasin vastaamasta, en oikeasti vaan enää jaksanut. Jos oli jo sovittu, että tulen kun tulen, niin silti piti puhelimessa uudelleen ja uudelleen kertoa, että juu en ole tulossa vielä.
Ja kun en vastannut, niin miljoona puhelua ha viestiä "voi ei, nytkö on jotain sattunu?? :(("'
Ja lopultahan sitten paljastui, että mustasukkaista tarkisteluahan nuo oli.
Hitto, ahdistaa edes muistella.
Nykyinen mies kun lähtee yksin viihteelle, niin en soita muusta syystä kuin että talo on tulessa. Eli todella akuutista asiasta vain.
Mun exäni oli just tuollainen ja kusipää petti itse! Kun tavattiin olin vielä opiskelija ja tykkäsin käydä kavereiden kanssa viihteellä ja opiskelijabileissä. Hänkin kävi silloin tällöin kavereidensa kanssa ja asia oli ihan ok molemmille. Sitten suhde syveni enkä minäkään enää mennyt niin paljon mitä aiemmin, mutta joskus kuitenkin. Sehän oli miehelle aivan hirveää! Ei tietenkään näyttänyt sitä, että olisi varsinaisesti vihainen, mutta kiukutteli "pitääkö sinun nyt mennä" "eikö voitais vaan olla ja tehdä ruokaa yhdessä" ja nämä oli niitä kertoja, kun olin kertonut menostani jo paljon aiemmin, että menen sitten sinä viikonloppuna "Maijun" kanssa syömään ja baareilemaan. Soitteli monta kertaa perään ja alkoi jo syyttämään pettämisestä, kuinka siellä on toisia miehiä, miksen halua tulla jo pois... Kävi ilmi, että hän oli käynyt vieraissa koko suhteemme ajan ja oli sairas kontrollifriikki. Tuollaista elämää en siedä. On omat menot ja on yhteiset menot ja se kuuluu onnelliseen elämään.
Meillä tää menee niin päin, että jos minä (nainen) haluan viettää iltaa kavereiden kanssa ja jään esim. naispuolisen sukulaiseni luo yöksi ja vielä ilmoitan siitä soittamalla, niin mies aloittaa kotona (mustasukkaisuuttaan?) hirveän kiukkushow'n ja lyö luuria korvaan. Ja on niin pirun vaikeaa laskea koira aamulla kuselle, minunhan se pitäisi olla tekemässä!
Argh! Välillä tuntuu, että mut yritettäisiin vangita omaan kotiini! Jos ap miehes on minkään näköinen ja meidän koirat tulee keskenään toimeen niin voin vaihtaa sen tohon komeaan kyylääni, saadaan kumpikin kaltaisemme puolisot.
Nuuhkaise kikkeliä haiseeko kortsullle tai pillulle. Jos lasti on vetinen niin on eilen huseerannut.
Mulla toi sama, siis että elämäni on ihan vitsi.
Se hyvä puoli siinä on että tuntuu vähän siltä kuin eläisi elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Tee sille elämällesi jotain. On täälläkin ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silloin kun toinen ei enää edes viitsi peitellä pettämistään... :(
Miten jatkoilla olo on muuttunut pettämiseksi?
Helpostihan se jatkoilla olo muuttuu pettämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sille elämällesi jotain. On täälläkin ongelmat.
Kyllä mä olen ihan elämässä kiinni, teen uraa, sosiaaliset suhteet kunnossa, olen keskellä isohkoa elämänmuutosta. Silti olen vitsi ja klisee, niinhän meistä melkein kaikki ovat. Tarkoitin sitä että minusta tuli stereotyyppinen tietyn roolin edustaja, vaikka en olisi sitä koskaan uskonut, luulin että minä olisin parempi ja erityisempi ja että minulle ei tulisi käymään niin, mutta toisin kävi kuitenkin. Ja olen kokenut muitakin "vitsikkäitä" juttuja elämässä, esim sen että puoliso pettää. Ymmärrän mitä ap tarkoittaa sanomalla että elämänsä on vitsi, yritin osoittaa myötätuntoa huumorin varjolla.
Minulle on käynyt samallla tavalla. Ex-mieheni oli kuulemma sammunut, kun olivat lähteneet kaverin luokse jatkoille. Yritin saada koko yön kiinni ja pelkäsin että jotain on sattunut. Aamulla yhdeksän aikaan sain vasta kiinni (olin valvonut lähes koko yön), kun olin mennyt jo töihin. Ja kyse on miehestä joka tuli aina baarista kotiin yöksi, siihen asti. En koskaan saanut häntä siitä kiinni konkreettisesti, mutta tiedän että hän petti ja petti myöhemminkin. Silloin minua ei vain enää kiinnostanut yhtään. Kokonaisvaltaisestikin mies oli huonoitsetuntoinen, kylmä ja agressiivinen ihminen. Hyvä että pääsin eroon. Harmi että aikaa siihen kului kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappi tyhjä ja mies makaa krapulassa sohvalla, lapset näkee nälkää.
Käy kaupassa ja laita luuseriäijä kävelemään kunhan krapulaltaan kykenee.
Nainenhan ei pääse kauppaan? No ei! Miehelle rangaistus siitä mitä teki! Oppiipahan olemaan!
No nainen ei pääse kauppaan jos siellä lapsikatraassa vaikka parin kuukauden ikäinen ja muut taaperot lisäksi ja sovittu että mies käy kaupassa.
Kukaan ei omista toista; jos et kestä epätietoisuitta, lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Itse miehenä ja aviomiehenä totean, ettei tuollaisilla ap:n kuvailemilla luuserimiehillä kukaan nainen tee yhtään mitään. YH kuulostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin roikkua jossain pettävässä känniääliössä.
Niinhän se menee että kun ei kotona enää saa niin viimeisenä oljenkortena heittäydytään valkoritariksi naisten palstalle ja toivotaan josko kerran vielä tärppäis.
Hyvä yritys, luuseri. Odota sitä kun naisesi kyllästyy ja jättää. Tulet sitten huomaamaan kuinka usein sitä seksiä sitten tulee. Voipi tulla suru puseroon.