Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Itse miehenä ja aviomiehenä totean, ettei tuollaisilla ap:n kuvailemilla luuserimiehillä kukaan nainen tee yhtään mitään. YH kuulostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin roikkua jossain pettävässä känniääliössä.
Niinhän se menee että kun ei kotona enää saa niin viimeisenä oljenkortena heittäydytään valkoritariksi naisten palstalle ja toivotaan josko kerran vielä tärppäis.
Hyvä yritys, luuseri. Odota sitä kun naisesi kyllästyy ja jättää. Tulet sitten huomaamaan kuinka usein sitä seksiä sitten tulee. Voipi tulla suru puseroon.
No itse asiassa edellinen kommenttisi oli aika säälittävä :D
Vierailija kirjoitti:
Liian kovassa kännissä voi tapahtua ihan mitä vaan. Tämän pitäisi jokainen tajuta. Jos ei hallitse alkoholin käyttöä niin kannattaako varta vasten lähteä sellaisiin paikkoihin jossa todennäköisesti homma lähtee lapasesta. Itse en hallitse käyttöäni joten en lähde ikinä ryyppäjäisiin. Pari saunakaljaa sillon kun kaveriporukalla saunotaan ja se on ihan riittävästi. Aika monet selvittelyt jää pois tällä taktiikalla, luulen.
Tietty jos jollain on tarve vetää pääkoppa sekaisin niin sittenhän asia on eri. Mutta tämähän viittaa jo johonkin muuhun ongelmaan, joka sinänsä pitäisi saada pois, jotta tätä "pää sekaisin" -juomista ei tulisi.
Kauhistelu ja liioittelu turhaan taas on ärsyttävää. Kännissä kyllä voi sattua, mutta tilastollisesti ei suurin osa - yli 90% - johda mihinkään tragediaan. Sellaiset ihmiset ovat aina raivostuttavia, jotka pelkäävät pahinta ilman mitään järkevää syytä, muuta kuin "tuntuu pahalta". Panikoiminen tässäkin on turhaa, koska mies on vain pitämässä hauskaa.
Emme mäkään tai mieheni pääsääntöisesti laita viestiä toiselle, jos bileet kestää aamuun.
Mun ex aamulla kotiin tullessaan selitti nukkuneensa kaverin sohvalla. Mahtoi olla hyvä sohva, kun meni hyvin pian naimisiinkin tämän kaverinsa kanssa erottuamme.
Tuskin oltaisiin tultu edes aamusta.
Myös täällä yksi komediassa elävä. Luulin osaavani paremmin kuin muut, koska olen fiksu. Vaan ei, kaikki kliseet on käyty läpi.
-m33
Eikö tossa ollut lisäksi se ongelma, että mies valehteli syystä miksei laittanut viestiä tai häntä saanut kiinni? Se nyt ainakin täytyisi puhua että älä jaksa valehdella, kerro mikä homman nimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((
Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.
Ex teki noin ja lopulta jätin ihan veemäisyyttä vastaamatta.
Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.
Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.
Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.
Parisuhde on sellainen, jossa on pelisäännöt, joita kumpikin noudattaa. Jos on sovittu, että on vapaus mennä ja tulla ilmoittelematta, silloin asia ok.
Pelisäännöt ovat kuitenkin yhdessä sovittuja. Toinen osapuoli ei voi vaatia vaatimuksiaan noudatettaviksi. Tai vaatia kyllä saa, mutta mitäpä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Kyllä mä saatan olla jatkoilla aamuun ja joskus harvoin iltapäiväänkin saakka. Jaksan valvoa helposti. Samoin puolisoni. Ei siinä mitään ihmeempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Kyllä mä saatan olla jatkoilla aamuun ja joskus harvoin iltapäiväänkin saakka. Jaksan valvoa helposti. Samoin puolisoni. Ei siinä mitään ihmeempää ole.
Ja vielä jatkan: jos on hyvä porukka ja bileet, niin pääsääntöisesti lähdetään vielä jatkoille baarien sulkemisen jälkeen.
Onko sun mies niin hauras, että se soutamalla kuluu? Nyt teet sille jotain hyvää ruokaa ja annat sille kunnon suikkarin, niin tuollaiset hölmöt huolet unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt samallla tavalla. Ex-mieheni oli kuulemma sammunut, kun olivat lähteneet kaverin luokse jatkoille. Yritin saada koko yön kiinni ja pelkäsin että jotain on sattunut. Aamulla yhdeksän aikaan sain vasta kiinni (olin valvonut lähes koko yön), kun olin mennyt jo töihin. Ja kyse on miehestä joka tuli aina baarista kotiin yöksi, siihen asti. En koskaan saanut häntä siitä kiinni konkreettisesti, mutta tiedän että hän petti ja petti myöhemminkin. Silloin minua ei vain enää kiinnostanut yhtään. Kokonaisvaltaisestikin mies oli huonoitsetuntoinen, kylmä ja agressiivinen ihminen. Hyvä että pääsin eroon. Harmi että aikaa siihen kului kauan.
Onko muita, joiden mielestä elämä ennen kännyköitä oli helpompaa? Silloin ei kenellekään akanrätkylälle olisi edes tullut edes mieleen, että miehen voisi saada kiinni yöelämästä. Sinäkin olisit vaan nukkunut rauhassa ja et olisi hermoillut tuosta kokonaisvaltaisesta miehestäsi.
Oletteko te miestenne äitejä? Että jos tuleekin kotiin klo 9 eikä klo 4 niin puoliso suuttuu tästä viiden tunnin kotiintuloajasta aivan sairaalloisesti. Ihan järjetöntä. Parisuhteen pitää olla kyllä kahden aikuisen välinen suhde, missä saa elää omaa elämää ilman että puoliso rajoittaa tai asettaa kotiintuloaikoja. Ei todellakaan ole maailmanloppu pitää hauskaa ja unohtaa ilmoittaa - joskus tekee hyvää tehdä irtiotto eikä silloin ole aina parisuhde mielessä.
Tiedän kyllä naisena, kun mennään johonkin niin tässä iässä suurin osa kavereista puhuu koko helvetin illan miehistään ja märehtivät. Se on oikeasti jo pakkomielle - määritetään oma arvo ja elämä sen parisuhteen kautta! Keskustelua on oikeasti jo vaikeakin virittää joidenkin kanssa muista aiheista. Näin olen aika rankalla kädellä karsinut ystäviä ja vietän aikaa enemmän sinkkujen kanssa. On jotenkin hullua, kuinka monen naisen elämä pyöriikään sen miehen ja parisuhteen ympärillä.
Eipä tulisi mieleenkään tuollaisesta vetää hernettä nenään. En todella jaksa herätä kyttäämään miehen kotiintuloaikoja. Jos nyt ei aamuun mennessä ole tullut, laittaisin viestiä ja ehkä puolen päivän aikaan soittelisin ja huolestuisin. En kyllä suuttuisi, en pysty ymmärtämään, miksi suuttuisin? Ei minun tarvitse tietää jokaista askelta ja yksityiskohtaa, mitä mieheni tekee.
Eri asia, jos se olisi tätä jatkuvasti. Sen vuoksi, koska en pidä juopoista. Jos nyt kerran pari vuodessa tilanne on tämä niin en pysty ymmärtämään, mitä hirveää siinä on. Oma elämä on tärkeä. Pettämistä on turha kiukutella ja miettiä, jos mitään ei tule ilmi millään muotoa. En voi tietää, onko mies pettänyt, mutta en tajua kenellä naisella on aikaa ja intoa sitä pohdiskella. Opiskelen, käyn puhumassa välillä seminaareissa ja teen paljon asioita, jotka ovat intohimijani ja kasvattavat henkistä pääomaani. Pakkomielteily miehen menoista ei kuulu näihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Osaavat nuo miehetkin näköjään riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Eilen oli avaus, jossa mies huhuili vaimonsa perään, ja nyt joku muu mies itkee, kun vaimolla on MIESPUOLISIA kavereita. Joo, vain naiset kuvittelevat turhia ja kyyläävät mustasukkaisina perään...
https://www.vauva.fi/keskustelu/3032490/miksi-minun-pitaisi-hyvaksya-na…
Itsekin saatan useinkin (naisena) bilettää aamuun asti mutta silloin poikkeuksetta kerron seuraavana päivänä innoissani miehelleni, miten hyvät bileet olivat, koska haluan jakaa hauskat kokemukset hänen kanssaan. Salailu, vihamielisyys kysymyksiä kohtaan ja vastaamattomuus viesteihin puhelimen ollessa päällä eivät kuitenkaan ole merkki rehellisestä bilekäytöksestä ap:n miehen osalta.
Mistä te löydätte näitä luuserimiehiä, oikeita miessukupuolen komeimpia helmiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on yhtä urbaanilegendaa koko ajan...
Mutta onko petoksesta todisteita? Vierasta sivumakua peeniksessä? Touhutippoja kalsareissa?Kannattaa myös tarkastaa kuinka paljon kasseissa on nestettä.
Heh, miten mulle tulee sellaisesta tarkastuksesta niin hauskantuntuinen mielikuva : )
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkaise kikkeliä haiseeko kortsullle tai pillulle. Jos lasti on vetinen niin on eilen huseerannut.
Mitä, eihän teidän naisten pillut pitänyt miltään haista? Hienot naiset on posliineita joten ei haise!
Kerrotko miten eroaa kasseissa pettäminen ja runkkaaminen?
Pettäminen ratkeaa sillä kun miehet pysyy kotona?