Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Kommentit (330)
HAISTELE SEN KALUA JA PIKKUHOUSUJA HAISEEKO NIISSÄ VIERAS PILLU TAI PERSE
Vierailija kirjoitti:
Itsekin saatan useinkin (naisena) bilettää aamuun asti mutta silloin poikkeuksetta kerron seuraavana päivänä innoissani miehelleni, miten hyvät bileet olivat, koska haluan jakaa hauskat kokemukset hänen kanssaan. Salailu, vihamielisyys kysymyksiä kohtaan ja vastaamattomuus viesteihin puhelimen ollessa päällä eivät kuitenkaan ole merkki rehellisestä bilekäytöksestä ap:n miehen osalta.
Kaikkihan ovat innoissaan dagen efterinä koska sinä olet? Toki toki, koska sinä.
Väitänpä näin omasta ja muidenkin puolesta: jos ja kun perhemiehelle viina maistuu niin se menee sopivassa saumassa ties minne...filmi poikki muttei haittaa. Tällainen mies ei kuitenkaan juuri koskaan yhtään pyri vieraiden naisten kanssa millekään oikeesti eikä edes pystyisi fyysisesti/henkisesti "pettämään" koska viina vie ei se toinen veellä alkava. Mies ajattelee hämärästi suunnilleen että seksiä vartenhan on jo rakas vaimo... sitte kai joskus kun se leppyy...toivottavasti jo aamulla...mutta nyt hän vaihteeks repäsee koska kännissä on niin kivaa... ja kestää sit joskus muijan haukut ja visalaskut
Vierailija kirjoitti:
Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((
Aika selvältä peliltä kuulostaa :(
näin se vaan on kirjoitti:
Väitänpä näin omasta ja muidenkin puolesta: jos ja kun perhemiehelle viina maistuu niin se menee sopivassa saumassa ties minne...filmi poikki muttei haittaa. Tällainen mies ei kuitenkaan juuri koskaan yhtään pyri vieraiden naisten kanssa millekään oikeesti eikä edes pystyisi fyysisesti/henkisesti "pettämään" koska viina vie ei se toinen veellä alkava. Mies ajattelee hämärästi suunnilleen että seksiä vartenhan on jo rakas vaimo... sitte kai joskus kun se leppyy...toivottavasti jo aamulla...mutta nyt hän vaihteeks repäsee koska kännissä on niin kivaa... ja kestää sit joskus muijan haukut ja visalaskut
Kyllä meidän perhemies harvoin viinaa ottaessaan poikkasi filminsä sekä myös petti. Useamman kerran. Muuten aina niin kunnollinen, mutta viina vei ja aamulla ei muistikuvia.
Jos se viina maistuu niin hyvin, että filmi katkeaa, katkeaa lähes aina myös itsekontrolli.
Vierailija kirjoitti:
Liian kovassa kännissä voi tapahtua ihan mitä vaan. Tämän pitäisi jokainen tajuta. Jos ei hallitse alkoholin käyttöä niin kannattaako varta vasten lähteä sellaisiin paikkoihin jossa todennäköisesti homma lähtee lapasesta. Itse en hallitse käyttöäni joten en lähde ikinä ryyppäjäisiin. Pari saunakaljaa sillon kun kaveriporukalla saunotaan ja se on ihan riittävästi. Aika monet selvittelyt jää pois tällä taktiikalla, luulen.
Tietty jos jollain on tarve vetää pääkoppa sekaisin niin sittenhän asia on eri. Mutta tämähän viittaa jo johonkin muuhun ongelmaan, joka sinänsä pitäisi saada pois, jotta tätä "pää sekaisin" -juomista ei tulisi.
Viisas päätös, arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä aikuiset naimisissa olevat ja jopa pieniä lapsia omaavat baareissa juoksevat kääniääliöt (niin miehet kuin naisetkin) ovat kyllä säälittäviä ja naurettavia tapauksia. Ei kukaan täysjärkinen tuollaisessa elämäntilanteessa roiku missään räkälässä tappiin asti ja ”unohdu” siitä vielä joillekin epämääräisille ryyppäjäisjatkoille aamuun saakka. Kenenkään normaalin aikuisen ei kannata aikaansa tuollaisten surkimusten kanssa tuhlata.
Tämä!
Käyn kyllä itsekin baarissa joskus, mutta ei tulisi mieleenikään olla ympäripäissään ja/tai aamuun asti.
aamulla ei muistikuvia.
Ja sinä uskoit. Kuitenkin sait jostain ihmeen kautta selville ettå muistittomaksi kännännyt miehesi löysi panoseuraa, pystyi panemaan ja sait siitä tietää miten - jos siis miehelläsi oli filmi poikki. Soittiko/mailasiko ne naiset vai tulivatko käymään?
Olisit ottanu heti kun kotiin tuli prinssinakin poskeen. Jos olis alkanu et, hei ei ny katotaan myöhemmin, niin selvä peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aikuiset naimisissa olevat ja jopa pieniä lapsia omaavat baareissa juoksevat kääniääliöt (niin miehet kuin naisetkin) ovat kyllä säälittäviä ja naurettavia tapauksia. Ei kukaan täysjärkinen tuollaisessa elämäntilanteessa roiku missään räkälässä tappiin asti ja ”unohdu” siitä vielä joillekin epämääräisille ryyppäjäisjatkoille aamuun saakka. Kenenkään normaalin aikuisen ei kannata aikaansa tuollaisten surkimusten kanssa tuhlata.
Tämä!
Käyn kyllä itsekin baarissa joskus, mutta ei tulisi mieleenikään olla ympäripäissään ja/tai aamuun asti.
Tässä viestiketjussa taitaa suurin osa olla noita perheellisiä känniääliöitä kun tämä asiallinen saanut kaksi kertaa enemmän dissauksia kuin tykkäyksiä. Tai ehkä se viina vie perheellisiäkin mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä että liika viinan käyttö ja pienet lapset eivät sovi samaan elämäntilanteeseen. Juoda voi kohtuudella ja siten että seuraavana päivänä voi kohdata lapset omana itsenään.
Tämä on sitä vastuuntuntoa mikä nykypäivänä näyttää olevan katoava luonnonvara..
Vierailija kirjoitti:
Voinko kirjoittaa tähän, että minulla on ihana mies? Että kukaan ei suutu?
On ollut jo 20 vuotta 💙
En ole ap enkä tästä suuttunut, mutta ihmettelen kyllä, mikä tarve sinulla on tulla juuri tähän ketjuun kertomaan, kuinka ihana mies sinulla on? Etkö voi hehkuttaa miehesi ihanuutta jossain siihen sopivammassa ketjussa? Vähän tilannetajua voisit opetella.
Mieheni piti vain käydä lähiöbaarissa yhdellä mutta tulikin vasta puol viis aamulla kotio. Ja makasi koko lauantain.
Olipas kiva lauantaipäivä meillä.
Suoraan sanottuna paskin viikonloppu ikinä.
Tätä ketjua kun lukee niin tuntee kyllä olonsa niin onnekkaaksi, kun on parisuhteessa, jossa alkoholi ei ole ongelma. Mies ei ole koskaan tullut humalassa kotiin tai edes koskaan ollut humalassa, puhumattakaan siitä, että olisi lähtenyt yöksi liesuun. Joskus käy kavereitten kanssa kahvilla, that's all. :)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni piti vain käydä lähiöbaarissa yhdellä mutta tulikin vasta puol viis aamulla kotio. Ja makasi koko lauantain.
Meillä kusipää teki kunnon oharit, kun jatkoi juoppoputkea useammalla päivällä. Oli sovittu, että hän grillaa mun tuote-esittelykutsuilla makkaroita ja mä laitan salaatin.
Joo, grillashan se, koomassa puolilta päivin (kun olin itse töissä, enkä päässyt asiaa hoitamaan) ja porukat saapuivat illalla syömään kylmiä makkaroita, jotka olivat jo uunissakin lämpiämässä, mutta kyllähän kaikki tietää miltä ne kuivuttuaan maistuvat.
Onneksi sentään älysi maata illan omassa huoneessaan, eikä mokaillut mitään muuta ääliömäistä. Ei jää tähän, saa aivan samanlaista kohtelua, esim. kun pitäis anoppi kyyditä johonkin tms. Lupaan, mutta häivyn omille teilleni k.o. ajankohtana, enkä vastaa puhelimeen, kuten mulle tehdään. Ei mitään kunnioitusta. Ero mielessä jo piiitkään ja aivan nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt samallla tavalla. Ex-mieheni oli kuulemma sammunut, kun olivat lähteneet kaverin luokse jatkoille. Yritin saada koko yön kiinni ja pelkäsin että jotain on sattunut. Aamulla yhdeksän aikaan sain vasta kiinni (olin valvonut lähes koko yön), kun olin mennyt jo töihin. Ja kyse on miehestä joka tuli aina baarista kotiin yöksi, siihen asti. En koskaan saanut häntä siitä kiinni konkreettisesti, mutta tiedän että hän petti ja petti myöhemminkin. Silloin minua ei vain enää kiinnostanut yhtään. Kokonaisvaltaisestikin mies oli huonoitsetuntoinen, kylmä ja agressiivinen ihminen. Hyvä että pääsin eroon. Harmi että aikaa siihen kului kauan.
Onko muita, joiden mielestä elämä ennen kännyköitä oli helpompaa? Silloin ei kenellekään akanrätkylälle olisi edes tullut edes mieleen, että miehen voisi saada kiinni yöelämästä. Sinäkin olisit vaan nukkunut rauhassa ja et olisi hermoillut tuosta kokonaisvaltaisesta miehestäsi.
Kyllä aikana ennen kännyköitä huolestuttiin. Miehen piti (80-luvulla) tulla viimeisellä junalla. Ei tullut, olin huolesta sairas, soittelin jo sairaaloihin, mies tuli aamulla, oli nukahtanut junaan ja viettänyt yön jossain pääteasemalla.
Olisi voinut mainiosti soittaa puhelinkopista, pahoitteli itsekin.
Jatkossa soitti aina, jos tulu muutoksia suunnitelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jaksanut viihdyttää teitä? On se kamala. Ja pilalla koko viikonloppu, ootte te hyvälle opetettuja.
Tulis nyt lunta että pääsisitte viettämään ensi viikonlopun hankeen ajettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kunnon pöhinä päällä ja läppä lentää niin ei ensimmäisenä tai toisena ole mielessä puhelin ja sieltä vaimo. Ei viitsi vastata kun tietää mitä sieltä tulossa ja aloittaa tappelua keskellä jatkoja.
Outo ajattelutapa. Viimeksi kun itse olin viihteellä ja venähti vähän myöhäiseksi ja mies oli herännyt yöllä enkä ollut vielä kotona ja laittoi sitten viestiä ja kyseli, että missä olen, niin eipä tullut mieleenkään etten vastaisi ja kertoisi missä olen menossa.
Suuttuiko miehesi tästä? Tuliko sinusta alkoholisti ja känniääliö? Monesti naiset suuttuvat vain sen takia että voivat suuttua. Saavat syyn mököttää ja syyllistää toista. En väitä että kaikki, mutta ystäväpiirissäni monien naiset toimivat näin.
Ei tainnut suuttua. Enkä minä itsekään suutu, jos toinen jää pidemmäksi aikaa tai jatkoille yms. mutta se on minulle ollut aina itsestään, että ilmoittaa siitä voi, sekä minä itse että kumppani. Niin ei tarvitse sitten miettiä. Nykyinen mies tosin ei alkoholia juo, mutta aikaisemmissa suhteissa. Joskus nuorena taisin jopa ilmoittaa sen, etten tule yöksi kotiin, koska olen putkassa, kun sain salakuljetettua sinne luurin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna paskin viikonloppu ikinä.Eikö jaksanut viihdyttää teitä? On se kamala. Ja pilalla koko viikonloppu, ootte te hyvälle opetettuja.
Tulis nyt lunta että pääsisitte viettämään ensi viikonlopun hankeen ajettuna.
Viihdyttää? Entäs lapset? "Miksi isi vaan nukkuu, kun eikös meidän pitänyt yhdessä olla ja tehdä"? LUPAUS="Piti vain käydä lähiöbaarissa yhdellä"???? Mitä puolusteltavaa valehtelussa näet? Vai onko sulla myös tapana toimia näin?? :o
On se aivan nyt vain hieman toinen juttu, kuin vaikka "poikien kanssa sovittu" baari-ilta tms.
Niin siis luulet, että petti. Ihan eri asia kuin oettäminen. Harhaisuus päässäsi ei muutu kenenkään teoiksi.