Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Kommentit (330)
Elämä on yhtä urbaanilegendaa koko ajan...
Mutta onko petoksesta todisteita? Vierasta sivumakua peeniksessä? Touhutippoja kalsareissa?
Mun "mies" jo toista yötä jossain.. taitaa tää perhe olla hajonnut.
No laita sille kaverille viesti, että kuvaa laturinsa sulle nyt kodissaan. Jos kävisi miehesi puhelimeen, homma kosahti.
Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((
Sanot sille, että rauhoituttuaan (esim. Pari pv), tuo sen temppu puhutaan suoraan ja rehellisesti läpi ja jos siihen ei löydy munaa eikä selkärankaa, suhde on nyt ohi.
Mun mies ei kelvannut kenellekkään pikkujouluissa. Oon huolestunu, oonko nainut luuserin?
Jos on kunnon pöhinä päällä ja läppä lentää niin ei ensimmäisenä tai toisena ole mielessä puhelin ja sieltä vaimo. Ei viitsi vastata kun tietää mitä sieltä tulossa ja aloittaa tappelua keskellä jatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on yhtä urbaanilegendaa koko ajan...
Mutta onko petoksesta todisteita? Vierasta sivumakua peeniksessä? Touhutippoja kalsareissa?
Kannattaa myös tarkastaa kuinka paljon kasseissa on nestettä.
silloin kun toinen ei enää edes viitsi peitellä pettämistään... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
silloin kun toinen ei enää edes viitsi peitellä pettämistään... :(
Miten jatkoilla olo on muuttunut pettämiseksi?
Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.
Ja teilläkin samat normit molemmille sukupuolille? Usein tuo mahdollisuus koskee vain miestä...
Miehen olisi pitänyt viedä koiransa ulos. Nyt mä joudun raahautumaan., p.....e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?
Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.
Tuo, että sinun pitää olla tentattavana, kun kerrot minne olet menossa ja milloin olet menossa kotiin, kertoo pelkästään sinusta. Sellaiset, jotka eivät ole koskaan antaneet aihetta huoleen tai epäilykseen ja ovat parisuhteessa normaalijärkisen ihmisen kanssa, eivät joudu tentattaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."
Sinähän se tyhmä olet! Miksi elät miessian kanssa ja valitat elämääsi täällä? Lähde käppäilemään ja tee itsellesi hyvä elämä.
Ei sen yhden viestin laittaminen luulisi vaikeaa olevan.Vaikka sitten kaverin puhelimesta.
Jääkaappi tyhjä ja mies makaa krapulassa sohvalla, lapset näkee nälkää.