Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
26.11.2017 |

Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."

Kommentit (330)

Vierailija
161/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Mitä se puhelinsoitto tai tekstari estää? Ainoastaan ehkä sen, että turhaan kotiintulijaa venaava ei ole liian huolissaan.

Meillä on tapana ilmoittaa etukäteen, että nyt sitten jäädään yöksi paikkaan P. Lievää mustasukkaisuutta on aiheuttanut ainoastaan exän luona yöpyminen.

Itse lähtisin karkuun suhteesta, jossa toinen vahtii ja kyylää. Ei kukaan toista omista ja mitä vähemmän on tilaa sen ahdistuneemmaksi tulee.

Vierailija
162/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((

Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.

Ex teki noin ja lopulta jätin ihan veemäisyyttä vastaamatta.

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.

Alapeukkuja satelee, mutta miksei joku selittäisi, miksi aikuisen pitäisi ilmoitella kotiintuloaikoja?

Ihan suoraan sanoen kontrolloinninhalua tuo, että toisen pitää ilmoittaa tarkasti milloin tulee.

Mites, jos menisitte vaan nukkumaan/teette jotain omaa toisen poissaollessa sen sijaan, että soitellaan ja kytätään kelloa hermoillen. Kyllä aikuinen ihminen pitää huolta itse itsestään.

Sen takia, että kännissä ihminen tekee typeryyksiä ja voi joutua aika pahoihinkin tilanteisiin. Ei vaadi paljon yksi ainoa viesti, että kaikki on hyvin. Jos känni on niin kova, ettei yhtä viestiä saa laitettua, ihmiselle voi sattua vaikka mitä. 

No mitenkä se sulhosi on sinkkuajasta selvinnyt hengissä, jos et usko tämän selviävän kotiin ilman tarkistuspuheluita?

Jotain rajaa tuohon kontrolliin, et ole hänen äitinsä.

Kotielämä tuo etuja mutta myös vastuita ja velvollisuuksia. Et voi napsia rusinoita pullasta.

Eli jos sovitte, että mies lähtee illalla kavereiden kanssa, niin mikä on syy ettet pärjää yhtä iltaa itseksesi lasten kanssa?

Ja mikä on se perhevelvollisuus, jonka takia pitää asettaa puolisolle kotiintuloaika? Itse kehotan jäämään yöksi, kun tiedän taaperon heräävän kukonlaulun aikaan repimään isäänsä sängystä.

Kyllä me vaan lapsen kanssa pärjätään loistavasti sen aikaa kun isi on poissa. Eipä tule mieleen mitää velvollisuuksia, joita miehen pitäisi yöllä tulla hoitamaan, jos on sovittu että hän pitää vapaaillan.

Jos sovitaan, että tulee aamulla, on ok tulla aamulla. Jos sovitaan, että tulee yöllä, ei voi tulla aamulla ilmoittamatta viiveestä. Ainakin itse olen niin herkkäuninen, etten saa unta koko yönä vaan joudun valvomaan toisen itsekkyyden vuoksi. Onko sekään oikein tai kohtuullista.

On kyllä sun ongelma, ei miehesi

Ai se, että toinen tulee kotiin 10 tuntia myöhemmin kun on etukäteen sanonut tulevansa, eikä osaa/kykene edes tekstiviestillä tästä ilmoittaa?

Boldattu kohta, ei voi laittaa elämä paussille koska toinen nyt saattaa olla herkkäuninen.

Yksi tekstiviesti on elämän paussille laittamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh. Mitä se puhelinsoitto tai tekstari estää? Ainoastaan ehkä sen, että turhaan kotiintulijaa venaava ei ole liian huolissaan.

Meillä on tapana ilmoittaa etukäteen, että nyt sitten jäädään yöksi paikkaan P. Lievää mustasukkaisuutta on aiheuttanut ainoastaan exän luona yöpyminen.

Itse lähtisin karkuun suhteesta, jossa toinen vahtii ja kyylää. Ei kukaan toista omista ja mitä vähemmän on tilaa sen ahdistuneemmaksi tulee.

Niin, jos ainoa ongelma tässä on pettäminen, niin kuin sinulle ilmeisesti. Meille muille kyse on muustakin.

Vierailija
164/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjoitan vain omasta puolestani, miksi noin on joskus käynyt. Juon äärimmäisen harvoin, kerran vuodessa tai jopa kahdessa. Silloin kun juon, juon liikaa ja menen ihan pehmoiseksi. Siksi helposti käy , että kaverit vie minut kämpilleen nukkumaan. Onhan se epäilyttävää vähän, mutta juomatapani tuntien on vaimo uskonut selityksen, mikä totuudenmukainen onkin.

Vierailija
165/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((

Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.

Ex teki noin ja lopulta jätin ihan veemäisyyttä vastaamatta.

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.

Alapeukkuja satelee, mutta miksei joku selittäisi, miksi aikuisen pitäisi ilmoitella kotiintuloaikoja?

Ihan suoraan sanoen kontrolloinninhalua tuo, että toisen pitää ilmoittaa tarkasti milloin tulee.

Mites, jos menisitte vaan nukkumaan/teette jotain omaa toisen poissaollessa sen sijaan, että soitellaan ja kytätään kelloa hermoillen. Kyllä aikuinen ihminen pitää huolta itse itsestään.

Sen takia, että kännissä ihminen tekee typeryyksiä ja voi joutua aika pahoihinkin tilanteisiin. Ei vaadi paljon yksi ainoa viesti, että kaikki on hyvin. Jos känni on niin kova, ettei yhtä viestiä saa laitettua, ihmiselle voi sattua vaikka mitä. 

No mitenkä se sulhosi on sinkkuajasta selvinnyt hengissä, jos et usko tämän selviävän kotiin ilman tarkistuspuheluita?

Jotain rajaa tuohon kontrolliin, et ole hänen äitinsä.

Kotielämä tuo etuja mutta myös vastuita ja velvollisuuksia. Et voi napsia rusinoita pullasta.

Eli jos sovitte, että mies lähtee illalla kavereiden kanssa, niin mikä on syy ettet pärjää yhtä iltaa itseksesi lasten kanssa?

Ja mikä on se perhevelvollisuus, jonka takia pitää asettaa puolisolle kotiintuloaika? Itse kehotan jäämään yöksi, kun tiedän taaperon heräävän kukonlaulun aikaan repimään isäänsä sängystä.

Kyllä me vaan lapsen kanssa pärjätään loistavasti sen aikaa kun isi on poissa. Eipä tule mieleen mitää velvollisuuksia, joita miehen pitäisi yöllä tulla hoitamaan, jos on sovittu että hän pitää vapaaillan.

Jos sovitaan, että tulee aamulla, on ok tulla aamulla. Jos sovitaan, että tulee yöllä, ei voi tulla aamulla ilmoittamatta viiveestä. Ainakin itse olen niin herkkäuninen, etten saa unta koko yönä vaan joudun valvomaan toisen itsekkyyden vuoksi. Onko sekään oikein tai kohtuullista.

On kyllä sun ongelma, ei miehesi

Ai se, että toinen tulee kotiin 10 tuntia myöhemmin kun on etukäteen sanonut tulevansa, eikä osaa/kykene edes tekstiviestillä tästä ilmoittaa?

Boldattu kohta, ei voi laittaa elämä paussille koska toinen nyt saattaa olla herkkäuninen.

Yksi tekstiviesti on elämän paussille laittamista?

Nämä olisi hyvä tajuta selvittää heti suhteen alussa. Jos tekstari pistää elämän paussille - red flag.

Vierailija
166/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutatkin olevan nykyisen itsekkään elämäntavan kannalla. Ei olla parisuhteessa ollenkaan tai ollaan suhteessa, jossa saa kuitenkin tehdä mitä huvittaa.

Jos toisen kiinnostuneisuus tuntuu kyyläämiseltä tai vahtimiselta, niin silloin yleensä kannattaakin olla vain yksin. Helpotus molemmille.

Vierailija
167/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne ihmettelee miksi jotkut suhteet ei vaan kestä ja ukko rupeaa viettämään aikaansa ihan muualla kuin kotona aina tilaisuuden tullen. Johtuu siis aloittajan kaltaisista raivottarista. Jos se ei vielä vietä aikaa toisen naisen kotona niin kohta viettää.

Vierailija
168/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ajattelevat, että puoliso on kuin äiti - häntä kohtaan voi olla täysin itsekäs parasiitti ja rakkautta riittää loputtomiin kaikkien paskatemppujen jälkeen. Vaimoa pitäisi tajuta kohdella samalla arvolla kuin tärkeintä asiakasta tai kalleinta ystävää.

Hahahahaa :D nyt trollaat. Ei se ole rakkautta nähnytkään jos heti yhdestä tälläisestä tapauksesta elämästä tulee vitsi. Yhteisestä lapsestakin vitsi. Koirallakin kuseksii nurkiin kun mies on hetken pois. Mammapalstalle ehditään kirjoittamaan pahasta miehestä. Jos arvon rouva on niin täydellinen itse, miksi antaa lapsien ja koirien kärsiä? Oliko nyt sovittu että mies hoitaa nämä kaikki aamulla? Se on rakkautta ja kunnioitusta että osaa myös antaa anteeksi. Se on rakkautta että osaa pyytää anteeksi. Osataan sopia ja voidaan luottaa toiseen. Mitä apn päässä liikuu jos antaa lapsensa olla nälkäsinä jos miehellä sovittu meneminen nyt venyi? Ei todellakaan ole rakkautta, kunnioitusta. Uhriutuminen taitaa olla oikea sana.

Vierailija
169/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies koiralla hätä,lapset nälkäisinä ja syyttäisi tästä vaimoaan, niin tämä palsta repeisi liitoksistaan.

Vierailija
170/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmoittaa nyt vain miehen alkoholiongelmasta, miehen eläinrääkkäyksestä ja tekee lasun kun lapset ei saa ruokaa. Näin mammat saa hyvän mielen ja ap voi sitten jättää sen sian.

Vierailija
171/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnon pöhinä päällä ja läppä lentää niin ei ensimmäisenä tai toisena ole mielessä puhelin ja sieltä vaimo. Ei viitsi vastata kun tietää mitä sieltä tulossa ja aloittaa tappelua keskellä jatkoja.

Outo ajattelutapa. Viimeksi kun itse olin viihteellä ja venähti vähän myöhäiseksi ja mies oli herännyt yöllä enkä ollut vielä kotona ja laittoi sitten viestiä ja kyseli, että missä olen, niin eipä tullut mieleenkään etten vastaisi ja kertoisi missä olen menossa.

Vierailija
172/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnon pöhinä päällä ja läppä lentää niin ei ensimmäisenä tai toisena ole mielessä puhelin ja sieltä vaimo. Ei viitsi vastata kun tietää mitä sieltä tulossa ja aloittaa tappelua keskellä jatkoja.

Outo ajattelutapa. Viimeksi kun itse olin viihteellä ja venähti vähän myöhäiseksi ja mies oli herännyt yöllä enkä ollut vielä kotona ja laittoi sitten viestiä ja kyseli, että missä olen, niin eipä tullut mieleenkään etten vastaisi ja kertoisi missä olen menossa.

No sulle sitten vuoden tyttöystävä palkinto. Nyt olikin kyse AP:n miehestä ja sen tekemisistä tai mitä ei tehnyt.

Vierailija
173/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätyy kuitenkin aina muistaa että kahden ihmisen väliin ei kukaan pääse ellei siinä ole tilaa.

Miettikääpäs sitä.

Vierailija
174/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuiko miehesi tästä? Tuliko sinusta alkoholisti ja känniääliö? Monesti naiset suuttuvat vain sen takia että voivat suuttua. Saavat syyn mököttää ja syyllistää toista. En väitä että kaikki, mutta ystäväpiirissäni monien naiset toimivat näin.

Vierailija
175/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se elämä voikaan pyöriä niin vahvasti sen puolison ja hänen tekemisten ympärillä? On tuo käynyt itsellenikin välillä - ex sekä nykyinen mies ovat olleet pitämässä hauskaa ja tulleet vasta joskus aamulla kotiin.

En todella jaksaa vetää siitä mitään raivaria ja keuhkota. Mielestäni suhteen pitää kestää se, että toisella on omakin elämä ja voi olla hauskaa ilman puolisoa. Se ei todellakaan ole niin hirveää että se toinen pitää omistaa. Ja en myöskään voi ymmärtää, mitä hirveää on siinä, ettei laista viestiä. Jokainen ymmärtää, että on turha maalata piruja seinille, koska on 99% todennäköisyys, ettei mitään ole sattunut. Siihen ei ole mitään järkisyytä vaan ainoastaan tunneperäinen toisen niskaan "oksentaminen".

Ehkä olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, miksi sen parisuhteen olettaa korvaavan oma elämä? Ehkä näin teille itselleen on käynyt ja olette vihaisia, ettei parisuhde olekaan miehen elämän tärkein tavoite ja merkitys?

Mielestäni on surullista, jos oikeasti elämä pyörii noin vahvasti yhden ihmisen ympärillä. Onneksi meillä saa elää ja olla rennosti. Omaa elämää kunnioitetaan eikä parisuhteen ole ikinä oletettu korvaavan sitä. Pettämistä en ala pelkäämään, sitten jos asia lyö tavalla tai toisella vasten kasvoja niin käsittelen sen, mutta jos en mitään huomaa eikä elämäni muutu millin vertaa - ei ole yksinkertaisesti mitään kytättävää. Minulla vaan on yksinkertaisesti niin paljon muutakin - ja tärkeämpää - tekemistä.

Vierailija
176/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ajattelevat, että puoliso on kuin äiti - häntä kohtaan voi olla täysin itsekäs parasiitti ja rakkautta riittää loputtomiin kaikkien paskatemppujen jälkeen. Vaimoa pitäisi tajuta kohdella samalla arvolla kuin tärkeintä asiakasta tai kalleinta ystävää.

Hahahahaa :D nyt trollaat. Ei se ole rakkautta nähnytkään jos heti yhdestä tälläisestä tapauksesta elämästä tulee vitsi. Yhteisestä lapsestakin vitsi. Koirallakin kuseksii nurkiin kun mies on hetken pois. Mammapalstalle ehditään kirjoittamaan pahasta miehestä. Jos arvon rouva on niin täydellinen itse, miksi antaa lapsien ja koirien kärsiä? Oliko nyt sovittu että mies hoitaa nämä kaikki aamulla? Se on rakkautta ja kunnioitusta että osaa myös antaa anteeksi. Se on rakkautta että osaa pyytää anteeksi. Osataan sopia ja voidaan luottaa toiseen. Mitä apn päässä liikuu jos antaa lapsensa olla nälkäsinä jos miehellä sovittu meneminen nyt venyi? Ei todellakaan ole rakkautta, kunnioitusta. Uhriutuminen taitaa olla oikea sana.

Kyseessä on mustasukkaisuus siitä, että miehellä on hauskaa ilman naista ja mieheen elämä ei pyöri parisuhteen eikä naisen ympärillä - toisin kuin naisella, jolla parisuhde on aina päällimmäisenä mielessä. Samalla on kateutta, koska miehellä on paljon enemmän. Siksi halutaan kostaa sillä, ettei muka osata viedä koiraa ja ruokkia lapsia ja perustellaan tilanne näin. Järjetöntä, lapsellista, omistushaluista ja säälittävää. Säälittävää on se, kuinka parisuhde tuntuu olevan naisille jokin maailman isoin asia, vaikka se on vain osa elämää - ei elämä.

Vierailija
177/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kulu siitä mihinkään

Vierailija
178/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosalinde kirjoitti:

Tätyy kuitenkin aina muistaa että kahden ihmisen väliin ei kukaan pääse ellei siinä ole tilaa.

Miettikääpäs sitä.

Se on totta, mutta jostain syystä siihen väliin näyttää nykyään tunkevan lähes joka parisuhteessa joku ulkopuolinen. Eli tilaa näyttää olevan, eikä sitä ainakaan vähennä se, että käy viihteellä ja tulee vasta seuraavana aamuna tai päivänä kotiin.

Vierailija
179/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa miten te ap:t jaksatte jo aamusta  riehua mielipuolisina ja paranoidisina. Jos ette osaa olla miehen kanssa, niin erotkaa ja kasvattavaa kakaranne katkerina yh:oina.

Itse miehenä ja aviomiehenä totean, ettei tuollaisilla ap:n kuvailemilla luuserimiehillä kukaan nainen tee yhtään mitään. YH kuulostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin roikkua jossain pettävässä känniääliössä.

Niinhän se menee että kun ei kotona enää saa niin viimeisenä oljenkortena heittäydytään valkoritariksi naisten palstalle ja toivotaan josko kerran vielä tärppäis.

Vierailija
180/330 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se elämä voikaan pyöriä niin vahvasti sen puolison ja hänen tekemisten ympärillä? On tuo käynyt itsellenikin välillä - ex sekä nykyinen mies ovat olleet pitämässä hauskaa ja tulleet vasta joskus aamulla kotiin.

En todella jaksaa vetää siitä mitään raivaria ja keuhkota. Mielestäni suhteen pitää kestää se, että toisella on omakin elämä ja voi olla hauskaa ilman puolisoa. Se ei todellakaan ole niin hirveää että se toinen pitää omistaa. Ja en myöskään voi ymmärtää, mitä hirveää on siinä, ettei laista viestiä. Jokainen ymmärtää, että on turha maalata piruja seinille, koska on 99% todennäköisyys, ettei mitään ole sattunut. Siihen ei ole mitään järkisyytä vaan ainoastaan tunneperäinen toisen niskaan "oksentaminen".

Ehkä olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, miksi sen parisuhteen olettaa korvaavan oma elämä? Ehkä näin teille itselleen on käynyt ja olette vihaisia, ettei parisuhde olekaan miehen elämän tärkein tavoite ja merkitys?

Mielestäni on surullista, jos oikeasti elämä pyörii noin vahvasti yhden ihmisen ympärillä. Onneksi meillä saa elää ja olla rennosti. Omaa elämää kunnioitetaan eikä parisuhteen ole ikinä oletettu korvaavan sitä. Pettämistä en ala pelkäämään, sitten jos asia lyö tavalla tai toisella vasten kasvoja niin käsittelen sen, mutta jos en mitään huomaa eikä elämäni muutu millin vertaa - ei ole yksinkertaisesti mitään kytättävää. Minulla vaan on yksinkertaisesti niin paljon muutakin - ja tärkeämpää - tekemistä.

Täysin samaa mieltä.

Ex-mies oli juuri tällainen, että soitteli ja viestitteli pitkin iltaa kun "haluun vaan varmistaa, että kaikki on hyvin :))"'

Todella tympäännyttävää juosta pitkin iltaa baarista terassille toisen soittaessa, eikä toisella muuta asiaa kuin "kelasin kysellä, tuutko vaikka tunnin päästä ni ehitään hakee pitsat? :))", kun tässä vaiheessa kello noin 24.00 ja olen kertonut haluavani olla pitkään.

Sitten vaan lakkasin vastaamasta, en oikeasti vaan enää jaksanut. Jos oli jo sovittu, että tulen kun tulen, niin silti piti puhelimessa uudelleen ja uudelleen kertoa, että juu en ole tulossa vielä.

Ja kun en vastannut, niin miljoona puhelua ha viestiä "voi ei, nytkö on jotain sattunu?? :(("'

Ja lopultahan sitten paljastui, että mustasukkaista tarkisteluahan nuo oli.

Hitto, ahdistaa edes muistella.

Nykyinen mies kun lähtee yksin viihteelle, niin en soita muusta syystä kuin että talo on tulessa. Eli todella akuutista asiasta vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän