Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen miehen pitää tehdä siinä tilanteessa? Mikä sen rooli on ja mitä se nyt tekee? Onks siitä hyötyä jotenkin?
Mies pitää seuraa, rauhottaa, hieroo selkää yms. Lapsi on myös miehen, ihanaa, että hän on mukana!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ap sulla oo paljon enää aikaa. Tyhmää pettää meitä, su on pakko pitää kiirettä.
No olenhan pettänyt miestänikin niin mitä teillä on väliä?
ap
Feikkiap, tyhmää, että joku tekee tälläsiä :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Muista hengitellä pitkään ja hartaasti, se helpottaa myös vauvaa. Mulla aukes paremmin kun seisoin ja nojasin sängynpäätyyn. Mä suggeroin itseni Caribian rannoille ja mulla oli aika vähän kipuja. Joka supparilla se edistyy, koita kestää, toivon kaikkea hyvää. Jotain lämmintä sinne alaselkään. Huomenna varmaan kuullaan ja nähdään se söpöliini. Mä haluaisin halata nyt vauvaa.
Saatte varmasti kuulla, kun tämä syntyy! Kuvia en tänne laita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista hengitellä pitkään ja hartaasti, se helpottaa myös vauvaa. Mulla aukes paremmin kun seisoin ja nojasin sängynpäätyyn. Mä suggeroin itseni Caribian rannoille ja mulla oli aika vähän kipuja. Joka supparilla se edistyy, koita kestää, toivon kaikkea hyvää. Jotain lämmintä sinne alaselkään. Huomenna varmaan kuullaan ja nähdään se söpöliini. Mä haluaisin halata nyt vauvaa.
Saatte varmasti kuulla, kun tämä syntyy! Kuvia en tänne laita.
ap
Ja kiitos tsemppitoivotuksista!!
ap
Prototyyppi kirjoitti:
Ponnistusvaihe menossa?
Ei vielä :(
ap
Ihanaa, kohta tapaat lapsesi. :)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap!
Kiitos!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Hurjasti tsemppiä ap !
Kiitos :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta tapaat lapsesi. :)
Jännää!!!! <3
ap
kuka oikeesti kirjoittelee tuollaisella hetkellä yhdentekevälle vauva palstalle?
Viimeiset arvaukset vauvan sukupuolesta!
Yläpeukku=tyttö
Alapeukku=poika
Vierailija kirjoitti:
kuka oikeesti kirjoittelee tuollaisella hetkellä yhdentekevälle vauva palstalle?
En tietenkään palstaile ponnistusvaiheessa, mutta nyt on vielä sen verran luppoaikaa ;D
ap
Onnea vauvan johdosta! Ihana ketju, kiva oli seurata, ehtiikö just ennen kuin tämä menee kiinni..!?? Kaikkea hyvää perheellesi, ap!
Tämä on aika varmasti keksitty juttu. Jos olet melkein 10cm auki ja supistelet miltein koko ajan tuskin jaksat tehdä muuta kuin keskittyä pääsemään yli supistusten aiheuttamasta kivusta.
Aamulla kun palsta aukeaa, on ap:n vaavi on syntynyt:)
Verinen, kirkuva, klimppikasa jonka elämä on tuskaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvan johdosta! Ihana ketju, kiva oli seurata, ehtiikö just ennen kuin tämä menee kiinni..!?? Kaikkea hyvää perheellesi, ap!
Kiitos! Ei tää kyllä ehdi, aamulla sitten :)
ap
Feikkiap.
Tositoimiin ryhdytään varmasti aika pian, 8-9cm auki!
ap