Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla provo, kun mitään uutta ei ole kuulunut.
Ylläri
Saattaa AP:llä olla muutakin ajateltavaa kuin tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
No mä kyllä aattelidin provoksi just toisin päin. Eiköhän endin nukuta ja sit varmaan pikkuveli ja isivanhemmat tulee ha vauvaakin pitää ihailla.
Miehesi hakee salaa tiukempaa askia :)
Olet pllu. Miltä tuntuu?
Vietti vei sinut. Mies mielistelee aikansa - uudet kuviot asettaa askeleet.
Pelataanko siellä ^poltto palloa^ tyttöjen kesken? 🐱
Ap oli eilen enemmän juttutuulella ja jaksoi todella panostaa tähän tarinaan. Epäilen, että pientä glögi-huikkaakin hän siinä välillä otti. Tänään häntä ei ilmeisesti enää huvita. Täysin keksitty juttuhan tämä oli, mutta annan pisteet vaivannäöstä. Ja "Mies" välillä kommentoimassa oli ihan hyvin keksitty sivujuonne. Uskon, että ap:lla oli todella hauskaa kirjoittaessaan ja etenkin huomatessaan, miten täysillä palstamammat lähtivät tähän satuun mukaan. "Loppuhuipennusta" odotellessa..
T: Kirjoittamisen ammattilainen
No porsitko sinä tytön vai pojan? Entä onko se vanhempi lapsi tyttö vai poika ja minkä ikäinen se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapseni perätilassa, jos hän matkustaa linja-auton takapenkillä?
Hahahaa ;D
Ei ole!
ap
Vai vieläkö se porsiminen jatkuu? kirjoitti:
No porsitko sinä tytön vai pojan? Entä onko se vanhempi lapsi tyttö vai poika ja minkä ikäinen se on?
Jännä homma, itse kävin salissa viimeksi muutama viikko sitten ja sinne mennessä kätilö muistutti sammuttamaan tai laittamaan puhelimen lentokonetilaan. Kenties mielikuvitussynnärillä ei ole vielä elektroniikkaa, joita puhelin voisi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli eilen enemmän juttutuulella ja jaksoi todella panostaa tähän tarinaan. Epäilen, että pientä glögi-huikkaakin hän siinä välillä otti. Tänään häntä ei ilmeisesti enää huvita. Täysin keksitty juttuhan tämä oli, mutta annan pisteet vaivannäöstä. Ja "Mies" välillä kommentoimassa oli ihan hyvin keksitty sivujuonne. Uskon, että ap:lla oli todella hauskaa kirjoittaessaan ja etenkin huomatessaan, miten täysillä palstamammat lähtivät tähän satuun mukaan. "Loppuhuipennusta" odotellessa..
T: Kirjoittamisen ammattilainen
Et ole kirjoittamisen ammattilainen.
Terv. Se joka tietää
Provoksi minäkin tämän miellän. Uskon, että ap on tosiasiassa lapseton, joka halusi hetkeksi lähteä mielikuvitusmatkalle synnyttämisen ihmeelliseen maailmaan.
Vai vieläkö se porsiminen jatkuu? kirjoitti:
Edellinen mielikuvituslapsi oli poika ja syntynyt 2015. Siis mielikuvitus.
pystytkö pidättelemään vielä pari viikkoa kun olis se 100v päivä tuloillaan:)
Ei vaisinkaan, punnerra ulos vaan, onnea uudelle SUOMALAISELLE, ja teille kans tietty!
Ennustan, että ap tekee "yllätyspaluun" palstalle vauvauutisten kera vielä tänä iltana tai viimeistään huomenna. Tauko tässä välissä lisää tarinan uskottavuutta ja sen tietää myös tarinankertoja-ap:)
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että ap tekee "yllätyspaluun" palstalle vauvauutisten kera vielä tänä iltana tai viimeistään huomenna. Tauko tässä välissä lisää tarinan uskottavuutta ja sen tietää myös tarinankertoja-ap:)
Luulisi, että kunnon provoon olisi valittu jotain muuta kuin synnyttämään meno. Onhan se hieno juttu, mutta ei siitä provoa irtoa.
Hei taas kaikki!
Vähän outoa (jopa hieman huvittavaa) lukea näitä "tämä on provo" -juttuja. Ymmärrän tosin hyvin, jos joku näin ajattelee. Kumoan tästä nyt kuitenkin muutaman "provosyytöksen".
- Kännykästä minulle sanottiin saliin mennessä, että mielellään ei sitä hirveästi käytettäisi, mutta eivät he sitä poiskaan vie. Ehdoton "kännykkäkielto" tuli siinä vaiheessa, kun katsoivat viimeisen kerran miten paljon olen auki.
- Niin kuin monet jo sanoivatkin, ei ollut palsta ensimmäisenä mielessä, kun vauva syntyi. Siksi päivittelenkin vasta nyt. Isoveli ja isovanhemmat kävivät täällä ja ollaan vaan vietetty päivä nukkuen ja vauvaa ihmetellen.
- Tuo "ei voi kukaan käyttää noin kivuliaassa vaiheessa kännykkää" -juttu on kaikinpuolin idioottimainen. Minulla on aika korkea kipukynnys ja minua auttoi kivussa se, että oli jotain mihin laittaa ajatukseni. Kaikki ihmiset eivät koe kipua samalla tavalla, koittakaa pitää tämä mielessä.
Eilen yöllä 26.11.2107 klo 0.12 syntyi terve tyttö meidän perheeseen. Painoa pikkuisella on 3220g ja pituutta 51.5cm. :)
Minua ei sinänsä kiinnosta, jos joku epäilee tämän palstan aitoutta. Epäilkööt rauhassa. Kiitos kaikille, ketkä olivat eilen mukana jännittämässä meidän kanssa ja pitämässä seuraa.
-Äärettömän onnellinen ap ja hänen miehensä