Miksi tosi moni mies aloittaa keskustelun sanoilla "ootpa siro"?
Tai jollain muulla vastaavalla ulkonäköön liittyvällä kommentilla?
Kommentit (64)
Koska heitä ei oikeasti kiinnosta muu kuin ulkonäkö. He saattavat myös luulla, että ulkonökökehut on se, mitä nainen haluaa kuulla. Voi myös olla, että heille riittää suhteen perustaksi se, että tykkääbät naisen ulkonäöstä, ja heille riittää kommunikoinniksi ne ulkonäkökehut.
Itse en edes vastaa tuollaisiin enää. Joskus tein sen virheen ja vastasin, mutta keskustelu ei yrityksistä huolimatta edennyt syvällisemmäksi, vaan ainoa, mikä miehestä irtosi, oli ne ulkonäkökehut. Kun viestittely hiipui, hän yritti elvyttää sitä jollain "hyvää yötä, kaunokainen". Kun juttu jäi tälle tasolle, peruin jo sovitut treffit (ne oli sovittu ennen kuin kävi ilmi, että miehen puolelta kommunikointi on tätä.)
Tuntematonta on hankalaa kehua muusta kuin ulkonäöstä. Ehkä silloin on parempi toistaiseksi olla kehumatta lainkaan.
Ehkä sinä olet siro ja haluavat aloittaa kohteliaisuudella?
Koska olet poikkeuksellisen siro? Tuskin tuollaista huomiota muuten tehtäisiin, varsinkin jos se toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei aloita.
Noh AP ehkä vaikuttaa siltä, että hän voisi tykätä tuollaisista kommenteista?
Minua lähestyi kerran sellainen aivan ilmiselvä fuckboy, ja ainoa mikä siinä tilanteessa vähänkään kiinnosti oli tarkkailla, mitä se olettaa minun haluavan kuulla..
Vierailija kirjoitti:
Olisko pilllu mielessä?
Sehän se, kun aina mielessä..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloita.
Minua lähestyi kerran sellainen aivan ilmiselvä fuckboy, ja ainoa mikä siinä tilanteessa vähänkään kiinnosti oli tarkkailla, mitä se olettaa minun haluavan kuulla..
No mitä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Olisko pilllu mielessä?
No tolla aloitusrepliikillä harvemmin flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloita.
No mitä se oli?
Haluaisin viedä sinut vihille ja perustaa kanssasi perheen.
Seurassani miehet alkavat kommentoida siroksi minua ja naiset itseään.
Se on ihailtava ominaisuus nykynaisessa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko pilllu mielessä?
No tolla aloitusrepliikillä harvemmin flaksi käy.
Ehkä paremmin kumminkin kun "annatko pilluu"
Vierailija kirjoitti:
Seurassani miehet alkavat kommentoida siroksi minua ja naiset itseään.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuntematonta on hankalaa kehua muusta kuin ulkonäöstä. Ehkä silloin on parempi toistaiseksi olla kehumatta lainkaan.
No ei todellakaan ole.
Minusta sinulla on tosi kiva tapa miettiä asioita.
Mä tykkään kuinka osasit asettua toisen asemaan ja sitä kautta löysit itsellesi sopivan vastauksen, empaattisuus on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloita.
No mitä se oli?
No ei ollut eikä muutenkaan mitään ihmeellistä, lähinnä jotain yritti tarjoilla ja kyseli olemmeko kaverini kanssa siskoksia (ei näytetä yhtään samalta, päinvastaiset piirteet) ja kehui korujani
Aika lame ass setit ja tyyppi vaikutti olevan, mutta en kyllä oikeen edes katsonut sitä tai reagoinut mitenkään niin ei siinä varmaan oikeen muutakaan kuin lame ass juttuja voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Minusta sinulla on tosi kiva tapa miettiä asioita.
Mä tykkään kuinka osasit asettua toisen asemaan ja sitä kautta löysit itsellesi sopivan vastauksen, empaattisuus on kaunista.
No, on se sillon ainakin vaikeeta jos kapasiteetti ei riitä miettiä muuta kun pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloita.
No mitä se oli?
No ei ollut eikä muutenkaan mitään ihmeellistä, lähinnä jotain yritti tarjoilla ja kyseli olemmeko kaverini kanssa siskoksia (ei näytetä yhtään samalta, päinvastaiset piirteet) ja kehui korujani
Aika lame ass setit ja tyyppi vaikutti olevan, mutta en kyllä oikeen edes katsonut sitä tai reagoinut
Oletin siis, että hän ajatteli minun ja kaverini ihailevan toisiamme ja tollasen sisko-lainin voivan olla joku ai oikeesti ihihi ei olla mut ois kyl kivaa-tyyppinen jäänsärkijä, ja että tykkään koruista ja niitä huomioimalla voisi saada minut juttelemaan.
JOS siis ylipäätään mietti noin paljoa tai tietoisesti xD
Koska se on miehille tärkein asia?