Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)

Vierailija
25.11.2017 |

Toinen lapsi tulossa!

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä toivottelemaan onnea synnytykseen, ennen kuin palsta sulkeutuu!

Vierailija
162/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika varmasti keksitty juttu. Jos olet melkein 10cm auki ja supistelet miltein koko ajan tuskin jaksat tehdä muuta kuin keskittyä pääsemään yli supistusten aiheuttamasta kivusta. 

Ohis mutta mä oon palstaillu sairaalasta kun mun jalka murtu pahasti enkä saanut mitään puudutteita tai muuta kipulääkettä kuin buranaa. Luukipu on jotain aivan hirveää, palstalle kirjoittaminen auttoi viemään edes hetkeksi ajatuksia irti siitä kivusta.. Tsemppiä ap:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika varmasti keksitty juttu. Jos olet melkein 10cm auki ja supistelet miltein koko ajan tuskin jaksat tehdä muuta kuin keskittyä pääsemään yli supistusten aiheuttamasta kivusta. 

Mulla ei oo supistukset niiiin hirveät (onneksi). Välillä kyllä pidän hengitystaukoja!

ap

Vierailija
164/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vielä toivottelemaan onnea synnytykseen, ennen kuin palsta sulkeutuu!

Kiitoss!

ap

Vierailija
165/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta mä oon palstaillu sairaalasta kun mun jalka murtu pahasti enkä saanut mitään puudutteita tai muuta kipulääkettä kuin buranaa. Luukipu on jotain aivan hirveää, palstalle kirjoittaminen auttoi viemään edes hetkeksi ajatuksia irti siitä kivusta.. Tsemppiä ap:lle.

Kiitos! Tosiaan vie tää palstailu vähän ajatuksia muualle siitä kivusta :)

ap

Vierailija
166/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kuullaan palsta!

Vierailija
167/228 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kuullaan palsta!

ap :)

Vierailija
168/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
169/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään mitään uutta?

Vierailija
170/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, näin kauanko on ap. joutunut pusertamaan lasta?

Vierailija
171/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan ap olla nukkumassa? Toivottavasti. Synnytyksestä 13 vuotta, mutta muistan vieläkin ne jälkeiset.

Onnea vauvan johdosta!

Vierailija
172/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ap viettäisi nyt ainakin tämän päivän ihan vauvan lumoissa ilman palstaa. Ymmärrän hyvin, jos näin on - kunhan sitten joskus kumminkin tullaan kertomaan vauvasta ;)

Vierailija
173/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... jos supistusten väli on kolme minuuttia, niin eipä tänne kirjoitella. Siinä ei pysty kuin keskittymään kivun hallintaan. 

Provoilee!

Vierailija
174/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, palamme halusta tietää!!

Vierailija
175/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... jos supistusten väli on kolme minuuttia, niin eipä tänne kirjoitella. Siinä ei pysty kuin keskittymään kivun hallintaan. 

Provoilee!

Joo, kaikki synnytyksethän ovat samanlaisia, kivunsietokyky on kaikilla sama ja maailma on ihanan mustavalkoista

Vierailija
176/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilee!

Hyvin suunniteltu provo kuitenkin, kun välillä kirjoittajana oli mies ja aika hyvin osasi synnytyksen kulkua kuvailla. Muistan nuorimmaisen äärimmäisen helposta synnytyksestä päällimmäisenä ennen syntymää sen, että mulla oli tylsää ja ajattelin, että olisi pitänyt älytä ottaa kirja tai ristikkolehti mukaan. Sitten vauva vain putkahti maailmaan hetkessä, hyvä että kätilö ehti huoneeseen. Vielä just kun mies oli tullut lounaalta vauvan syntymäaika 11.17. Lounasaika alkoi puoli yksitoista ja just oli ehtinyt palata. Mä vain ajattelin vielä siinä vähän ennen yhtätoista että tulis mies takaisin syntyis jo, kun on tylsää. Se oli tosiaan sitä aikaa, kun kännyköitä ei saanut sairaaloissa osastoilla käyttää. Lapsivesi oli mennyt, mutta supistukset eivät olleet missään vaiheessa kovin pahoja.

Vierailija
177/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä!

Vierailija
178/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka kuoli.

Vierailija
179/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meette mukaan täysiin höpö-juttuihin.

Kukaan ei ilman kivunlievitystä kirjoittele 9cm auki olevana hymysuin nettiin tai kirjoittele ylipäänsä ollenkaan. 

Synnytyksiä toki on erilaisia, muttei ihan näin erilaisia. Ihan muuten hygieniasyistä puhelin ei tässä vaiheessa saa olla äidin käsissä. 

-kätilö

Vierailija
180/228 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up