Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)
Kommentit (228)
Oli se joskus kauan sitten aika, ettei sairaaloissa saanut käyttää kännykkää. Ajat on muuttuneet ja laitteet myös.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on takuuvarma provo. Jonkun yksinäisen ihmispolon lauantai-illan luomus.
Miksi joku ihminen tekisi tälläisestä aiheesta provon....? Vastauksetkin on ihan järkevii...
Ootko jo paljonkin auki?
Meinaatko ehtiä tänään vai vasta huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Saitko synnytysorgasmin?
en
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko Kaffebulla?
Kuka? ;D
ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko jo paljonkin auki?
Meinaatko ehtiä tänään vai vasta huomenna?
Melkein 7 senttiä olen auki. Toivon, että tänään syntyisi... Fingers crossed
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua helpotti, kun sain olla ylhäällä ponnistusvaiheeseen asti, ravasin maratoonin verran sänkyä ympäri ja supistuksen tullessa nojasin sänkyyn.
;D Naurahdin kommentillesi! Synnyttäjiä on tosiaan hirveen erilaisia :)
ap
.
Kyllä se kieltämättä itseäkin naurattaa, kun asiaa muistelee.
Olisi ollut kiva saada osa maratoonista videolle, nimittäin mies osallistui ko maratooniin ihan kiitettävästi ja ravasi suurinman osan aikaa perässä ja supistuksen tullessa hieroi selkääni, kosketus helpotti selkäpolttoja.
Tsemppejä sinne molemmille ja Onnea Vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko jo paljonkin auki?
Meinaatko ehtiä tänään vai vasta huomenna?Melkein 7 senttiä olen auki. Toivon, että tänään syntyisi... Fingers crossed
ap
Paljon pitää olla auki että alkaa action?
Kohta tulee, hip hop. Palsta on vain tunnin enää auki.
Mitä sen miehen pitää tehdä siinä tilanteessa? Mikä sen rooli on ja mitä se nyt tekee? Onks siitä hyötyä jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee, hip hop. Palsta on vain tunnin enää auki.
Hitto, en tajunnut. Ap, sulla on tunti aikaa! Vauvaa ulos ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Joko tunnustit miehellesi, että lapsen isä on paikallinen kebab-pizza-mies?
En ole sanonut mitään koska voihan olla, että isä onkin mieheni.
ap
Joo ei ap sulla oo paljon enää aikaa. Tyhmää pettää meitä, su on pakko pitää kiirettä.
Saisikohan tänään tälle ketjulle poikkeusluvan että olisi auki kunnes ap.n vauva on syntynyt :) <3
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ap sulla oo paljon enää aikaa. Tyhmää pettää meitä, su on pakko pitää kiirettä.
No olenhan pettänyt miestänikin niin mitä teillä on väliä?
ap
Muista hengitellä pitkään ja hartaasti, se helpottaa myös vauvaa. Mulla aukes paremmin kun seisoin ja nojasin sängynpäätyyn. Mä suggeroin itseni Caribian rannoille ja mulla oli aika vähän kipuja. Joka supparilla se edistyy, koita kestää, toivon kaikkea hyvää. Jotain lämmintä sinne alaselkään. Huomenna varmaan kuullaan ja nähdään se söpöliini. Mä haluaisin halata nyt vauvaa.
Kiitos! :)
ap