Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko? En usko, että uskaltaisin koskaan itse synnyttää :(
Sattuu, mutta kaikki on vauvan arvoista! :)
ap
En osaa edes kuvitella....paljon tsemppiä sinulle, toivottavasti kaikki menee hyvin!
T. se synnytyspelkoinen
Kenen kanssa esikoisenne on?
Oletko ottanut tästä ketjusta kuvakaappauksia lapsellenne näytettäväksi myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö jo ilokaasua?
Ja sama kysymys miehelle.
Minulle tuli huono olo viime kerralla niin en ole ottanut nyt yhtään. Mies ei ole ikinä testannut :)
ap
Miksi haluat synnyttää ilman kivunlievitystä?
Vierailija kirjoitti:
Petytkö jos ei olekkaan tyttö?
En pety, lapsen sukupuoli ei ole ikinä ollut itselleni mitenkään keskeinen asia :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko? En usko, että uskaltaisin koskaan itse synnyttää :(
Sattuu, mutta kaikki on vauvan arvoista! :)
ap
En osaa edes kuvitella....paljon tsemppiä sinulle, toivottavasti kaikki menee hyvin!
T. se synnytyspelkoinen
Kiitos :)
ap
Minua helpotti, kun sain olla ylhäällä ponnistusvaiheeseen asti, ravasin maratoonin verran sänkyä ympäri ja supistuksen tullessa nojasin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa esikoisenne on?
Oletko ottanut tästä ketjusta kuvakaappauksia lapsellenne näytettäväksi myöhemmin?
Vanhempieni kanssa. En ole ottanut (vielä) ;)
ap
Oksennatko? Mä oksensin joka supistuksella. Sattu eniten kurkkuun koko hommassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat synnyttää ilman kivunlievitystä?
En oikeastaan tiedä... Ajatus epiduraalista ahdistaa enkä halua muitakaan kivunlievitysjuttuja. Kerran jo tästä selvisin niin miksi en toista kertaa :)
ap
Kauanko ootte jo olleet siellä sairaalassa? Onnea synnytykseen! :)
Vierailija kirjoitti:
Minua helpotti, kun sain olla ylhäällä ponnistusvaiheeseen asti, ravasin maratoonin verran sänkyä ympäri ja supistuksen tullessa nojasin sänkyyn.
;D Naurahdin kommentillesi! Synnyttäjiä on tosiaan hirveen erilaisia :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Oksennatko? Mä oksensin joka supistuksella. Sattu eniten kurkkuun koko hommassa 😂
Kerran oksensin ihan alkuvaiheessa! Oksentaminen on ihan hirveetä, kuulostaa toi sun juttus ihan painajaismaiselta :O
ap
Joko tunnustit miehellesi, että lapsen isä on paikallinen kebab-pizza-mies?
Lääkäri ov. kirjoitti:
Ei sairaaloissa saa käyttää tai edes pitää auki kännyköitä tai tietokoneita, koska ne sekoittavat sairaaloiden laitteiden, esim. sydämen toimintaa vahtivien laitteiden tai hengityskoneiden toiminnan. Esimerkiksi vuonna 1996 eräässä sairaalassa mies meni katsomaan keskolassa olevaa lastaan kun hänen kännykkänsä soi ja se sekoitti heti monen laitteen toiminnan niin että puolet siellä hoidossa olleista lapsista kuoli.
Höpö höpö! Itsekin olen kännykkää käyttänyt teholla. Ei mennyt yksikään laite sekaisin. Samoin käytti henkilökunta ja jopa teho-osaston puhelin oli kännykkä, sikäli kun joku potilas sairaalan puhelinta tarvitsi.
Vaan onpa jännä ketju. Mä niin jännitän täällä ap:n synnytystä. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Onnea jo näin etukäteen! :)
Tämä on takuuvarma provo. Jonkun yksinäisen ihmispolon lauantai-illan luomus.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ootte jo olleet siellä sairaalassa? Onnea synnytykseen! :)
Noin 5h
t. mies
ap
Viimeiseen 10kk en yhtäkään :)
ap