Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)

Vierailija
25.11.2017 |

Toinen lapsi tulossa!

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso virhe tässä provossa oli jo alkumetreillä: synnytyssalissa ei tarjoilla ruokaa, koska jos tulee komplikaatioita saatetaan joutua sektioon. Energiaa tankataan esim. mehukeitosta.

T: Kolmen äippä

Itse synnytin kolmannen keväällä TYKSissä ja söin supistusten välissä jotain lasagnea. Samalla tavalla kuin ap, söin, kun olin n. 3-5cm auki. Olen syönyt myös kahden ensimmäisen kohdalla. En olisi mitenkään jaksanu koko synnytystä jollain mehukeitolla!

T: Myös kolmen äippä

Vierailija
222/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei taas kaikki!

Vähän outoa (jopa hieman huvittavaa) lukea näitä "tämä on provo" -juttuja. Ymmärrän tosin hyvin, jos joku näin ajattelee. Kumoan tästä nyt kuitenkin muutaman "provosyytöksen".

- Kännykästä minulle sanottiin saliin mennessä, että mielellään ei sitä hirveästi käytettäisi, mutta eivät he sitä poiskaan vie. Ehdoton "kännykkäkielto" tuli siinä vaiheessa, kun katsoivat viimeisen kerran miten paljon olen auki.

- Niin kuin monet jo sanoivatkin, ei ollut palsta ensimmäisenä mielessä, kun vauva syntyi. Siksi päivittelenkin vasta nyt. Isoveli ja isovanhemmat kävivät täällä ja ollaan vaan vietetty päivä nukkuen ja vauvaa ihmetellen.

- Tuo "ei voi kukaan käyttää noin kivuliaassa vaiheessa kännykkää" -juttu on kaikinpuolin idioottimainen. Minulla on aika korkea kipukynnys ja minua auttoi kivussa se, että oli jotain mihin laittaa ajatukseni. Kaikki ihmiset eivät koe kipua samalla tavalla, koittakaa pitää tämä mielessä.

Eilen yöllä 26.11.2107 klo 0.12 syntyi terve tyttö meidän perheeseen. Painoa pikkuisella on 3220g ja pituutta 51.5cm. :)

Minua ei sinänsä kiinnosta, jos joku epäilee tämän palstan aitoutta. Epäilkööt rauhassa. Kiitos kaikille, ketkä olivat eilen mukana jännittämässä meidän kanssa ja pitämässä seuraa. 

-Äärettömän onnellinen ap ja hänen miehensä 

...

Ei voi olla noin tyhmää porukkaa! Ilmeisesti olet teiniäiti, etkä hirveästi muusta kuin somesta tiedä. Tulipa tämäkin nähtyä... huh,huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä nyt tuntuu?

Vierailija
224/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kakkapökäleitä jo näkyvissä? Ponnistusvaiheen lopussa niitä viimeistään tulee :D

Vierailija
225/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea koko perheelle ja pienelle prinsessalle❤️❤️❤️❤️

Vierailija
226/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan. Ei ne supistukset tai supistusten välit oo noin iloista meininkiä. Kusetusta. Ja varsinkaan ilman kivunlievitystä. Yhtä helvettiä se on. Pystyis tänne mitään kirjottelee. Ainakaa missää 7 sentissä...

Vierailija
227/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ei tod. syödä synnytyssalissa. Max. Mehukeittoa tai jogurttia saa. Muuta ei.

Vierailija
228/228 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan. Ei ne supistukset tai supistusten välit oo noin iloista meininkiä. Kusetusta. Ja varsinkaan ilman kivunlievitystä. Yhtä helvettiä se on. Pystyis tänne mitään kirjottelee. Ainakaa missää 7 sentissä...

Oletko lukenut tätä ketjua ollenkaan? Moni epäilijä on heittänyt tämän saman kommentin ja hyvin perustellusti ollaan todettu, että kipukynnyksiä ja supistusten kovuuksia on erilaisia. Ap sanoi itse, että ajatusten muualle laittaminen auttoi kivussa + kaikista kivuliaimmissa vaiheissa kännykkä oli miehellä.

Harmi, että oli sulle tollasta helvettiä. Itse pääsin 7cm ihan hyvin sitten alkoi omat kunnon tuskat.