Älyttömin kuulemasi pariskuntien välinen ”vessasääntö”?
Tuttavapariskunta oli 6 vuotta yhdessä. Nainen ei voinut kertaakaan käydä kakalla niin että mies olisi saanut olla kotona samaan aikaan. Eli kun prinsessaa kakatti, mies joutui viemään roskat, käymään kaupassa, lenkittämään koiran tms. Ja tämä sääntö päti kaikkina vuorokaudenaikoina! 😄
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Asumme kerrostalossa. Minulla ei ole hajuakaan siitä, mihin aikaan päivästä mieheni asioi vessassa. Nytpä tulikin mieleen, että ehkä hän odottaa, kunnes lähden töihin! No ei vaiskaan. Meillä vaan ei äänet kuulu.
Siinäs kuulitte. Ei HAJUAKAAN.
Näille ois kyllä hauska nauraa ellei ite ois samanlainen. :D
Ollaan oltu miehen kans yhdessä reilu 3 vuotta. Ei asuta saman katon alla, mutta mies viettää kaikki yöt luonani koska asuntoni on lähempänä hänen kouluaan ja työpaikkaansa. Ja tietenkin myös halutaan nukkua yhdessä.
Mä en vieläkään pysty käymään saissella ellei mies mene joko parvekkeelle istumaan tai vähintäänkin laita kuulokkeita korviinsa ja kuuntele musiikkia. :D Mun suolisto vetää itsensä jotenkin suppuun jos tiedän että joku on kuuloetäisyydellä. Ei siis tyhjene kokonaan, ja sontiminen kestää paljon kauemmin kuin yksinollessani.
Kavereiden mielestä tämä on sekä superhauska että äärettömän typerä järjestely, miehenkin kanssa kyllä läppä lentää vaikka hän vähän kypsä alkaa jo ollakin. Sanoi vähän aikaa sitten ettei aio kosia ennen kuin voin käydä paskalla normaalisti. :D
Muuten en siis ole mikään ujopiimä suhteessa tai muutenkaan, mulla on vaan ujo suoli.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ihan yleistä jos asutaan kerrostalossa?
??? Et oo tosissasi! AP
Etkö ole asunut kerrostalossa? Kaikki äänet kuuluu. Jos haluat pitää edes jonkinlaista kipinää yllä niin odotat niin kauan, että mies poistuu asunnosta
Uskomatonta. Itse en haluaisi seurustella sellaisen tapauksen kanssa, jolla "kipinä" sammuu siitä, että toinen käy vessassa. :D
Samaa mieltä siitä, että ihan älytöntä salailla vessassa käymistä! Luen aivan haavi auki näitä kainostelevia kommentteja. Ei voi olla totta! Ihmisellä on jotenkin kieroutunut suhde kehoonsa, jos kakalla käyminen hävettää. Meillä hoidetaan vessa-asiat ilman, että niihin liittyy mitään erikoista. Peruskohteliaisuutta on tietty, että ovi laitetaan kiinni, eikä toisen edessä tieten tahtoen piereskellä. Ei kuitenkaan ole maailman loppu, vaikka joskus pääsisi paukku, ja hädän yllättäessä voi jopa käydä samaan aikaan pissalla, kun toinen on suihkussa.
Olen siis käynyt tarpeillani miehen ollessa kotona niin kerrostaloasunnossa, rivitalossa kuin omakotitalossakin. Ja yhdessä ladataan ostoskärryyn vessapaperit ja tamponit. Eikä ole kipinä kuollut. Neljä vuotta yhdessä ja edelleen harrastetaan seksiä usein. Ja -voi hui- joskus seksin aikana tulee hätä, niin että käyn välillä vessassa, ja sitten taas jatketaan. Olisi raskasta tuntea häpeää ihan väistämättä jokaisen elämään kuuluvista luonnollisista toiminnoista ja tarpeista varsinkin, jos eniten tällaista nolostelua aiheuttaisi oma rakas kumppani.
Niin joo oma lukunsa vielä ne friikit joita nolottaa ostaa vessapaperia tai tamponeita.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kylppäriä kuten meillä. Problem solved!
Meillä on 3, jokaiselle oma, lol teitä köyhiä!
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi käydä ovi auki p*skalla? Joku fetissi? Varmaan myös ylpeänä huutelette kumppanin katsomaan tuotosta "Look what I can do!" o.O
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain perheessä väännetty useampi jööti ennen vetämistä? Veden säästämisestä taisi olla kyse.
Voin vakuuttaa, ettei ole yhdessäkään perheessä näin. Meillä nimittäin lapset joskus jättää vetämättä ja jöötistä turpoaa niin iso, ettei se pelkällä vetämisellä edes mene läpi. Joutuu ottamaan saaviin vettä, kaatamaan sen korkealta pönttöön ja sitten vetämään useamman kerran. Kyllä nuukinkin veden pihistelijä tajuaa tässä vaiheessa muuttaa käytäntöjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kylppäriä kuten meillä. Problem solved!
...ja mies maksaa kaiken?
Tietenkin, nainen hoitaa kodin ja tekee lapsia. Ei kun mites se nyt meni...
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy lähtiessään laskea rengas alas naista varten, mutta naisen ei täydy nostaa rengasta miestä varten. Siis ei mitään järkeä!
Tätä sääntöä en ole koskaan ymmärtänyt, selittäkää mulle miks just miehen pitää siihen renkaaseen jolla ei ole edes istunut, koskea?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ihan yleistä jos asutaan kerrostalossa?
Ei ole yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yksi noista jotka ei pysty paskomaan miehen ollessa asunnossa :D Tiedän että on typerää mutta en tiä miten tästä pääsis eroon, ehkä ajan kanssa kun suht vähän aikaa vasta majailtu yhdessä :D
Mulla on sama ongelma. Meillä on vieläpä nelihenkinen uusperhe ja pieni kaksio, jossa vessa dijaitsee ihan olohuoneessa käytäbnössä. Eli siinä ohuen oven takana istuu kolme ihmistä kuuntelemassa, kun yksi asioi vessassa ja osa koputtaa oveen, että täällä on jonoa, pääseekö seuraava jo. Ihan kauheaa. Siis varsinkin, kun kyseessä ei ole ydinperhe vaan mies ja hänen ns vieraat kouluikäiset lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Lavuaariin ei saa kakata. Kissan hiekkalaatikkoon saa kakata vain kissä.
Meillä ei saa edes pissata lavuaariin eikä mielellään suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy lähtiessään laskea rengas alas naista varten, mutta naisen ei täydy nostaa rengasta miestä varten. Siis ei mitään järkeä!
Tätä sääntöä en ole koskaan ymmärtänyt, selittäkää mulle miks just miehen pitää siihen renkaaseen jolla ei ole edes istunut, koskea?
Siksi koska mies saattaa asioida joko seisaaltaan tai istualtaan, nainen aina istualtaan. Siksi oletusarvoisesti rengas on alhaalla.
Sivistyneet miehet kyllä kusevatkin istualtaan (elleivät asu yksin ja siivoa vessaa aina itse) mutta tämä on taas eri tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapariskunta oli 6 vuotta yhdessä. Nainen ei voinut kertaakaan käydä kakalla niin että mies olisi saanut olla kotona samaan aikaan. Eli kun prinsessaa kakatti, mies joutui viemään roskat, käymään kaupassa, lenkittämään koiran tms. Ja tämä sääntö päti kaikkina vuorokaudenaikoina! 😄
Naiset ei käy paskalla.
Ei ainakaan hienot ja kauniit naiset. Yäk, jos kävisivät.
Mikä helvetin VESSASÄÄNTÖ? :"D Minä menin monta kertaa housut kintuissa yhden eksän nenän eteen, jos oli jotain asiaa. Tätä tein omassa kodissani siis. Eksälle se oli isompi ongelma, hän kun on muutenkin niin periaatteen mies!1! ja tekee mielestään asiat aina mallikkaasti. Hänestä täytyisi ottaa mallia, HÄN kun tekee näin ja noin.
En ehkä mielelläni vääntäisi tappoummetuskakkaa toisen kuullen, mutta toisaalta en mielelläni asukaan kenenkään kanssa. Pissalla ollessani minulle ei ole mikään ongelma, vaikka miesystävä tulisi vessaan samaan aikaan. Tösi nölööh!1!1# Puskapissa ei ole myöskään mikään ongelma. Piiloon menen ainoastaan ulkopuolisen yleisön takia. Miesystäväni voi tulla vaikka viereen päivystämään puskapissareissuani, jos siltä tuntuu.
"Sivistyneet miehet kyllä kusevatkin istualtaan (elleivät asu yksin ja siivoa vessaa aina itse) mutta tämä on taas eri tarina."
Tuohan on vain sinun mielipiteesi. On myös meitä kajahtaneita, jotka kiihotumme pissajutuista. Minä olen hetkessä kiihkeässä tunnelmassa, jos näen kuuman miehen pissaamassa seisten. Kuulostaa oudolta, mutta näin on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin VESSASÄÄNTÖ? :"D Minä menin monta kertaa housut kintuissa yhden eksän nenän eteen, jos oli jotain asiaa. Tätä tein omassa kodissani siis. Eksälle se oli isompi ongelma, hän kun on muutenkin niin periaatteen mies!1! ja tekee mielestään asiat aina mallikkaasti. Hänestä täytyisi ottaa mallia, HÄN kun tekee näin ja noin.
En ehkä mielelläni vääntäisi tappoummetuskakkaa toisen kuullen, mutta toisaalta en mielelläni asukaan kenenkään kanssa. Pissalla ollessani minulle ei ole mikään ongelma, vaikka miesystävä tulisi vessaan samaan aikaan. Tösi nölööh!1!1# Puskapissa ei ole myöskään mikään ongelma. Piiloon menen ainoastaan ulkopuolisen yleisön takia. Miesystäväni voi tulla vaikka viereen päivystämään puskapissareissuani, jos siltä tuntuu.
Öö.. Miksi menit housut kintuissa toisen eteen? Siis halusit seksiä vai mikä tuohon oli syynä? Kuulostaa oudolta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sekä miehen että naisen pitää laskea molemmat renkaat alas kun vetävät vessan. Sitten kumpikin voi asioille mennessään nostaa joko sen yhden tai kaksi rengasta. Näin molemmille tulee sama määrä liikettä ja huomattavasti hygieenisempää kun kansikin on laskettu vessaa vedettäessä.
Miten tämä voi olla niin vaikeaa... Että lähetetään mies parvekkeelle tai ulos talosta, että voi käydä vessassa? Tai toisaalta ylpeillään sillä, että ovi auki turautellaan kaikki?
Vessan käyttö on helppoa: Astu vessaan. Sulje ovi. Lukitse ovi, jos haluat. Avaa pöntön kansi. Tee tarpeesi. Laske kansi. Vedä vessa. Jos on tarvetta, nosta vielä kantta siksi aikaa, että peset pöntön harjalla. Pese kätesi saippualla. Kuivaa kätesi pyyhkeeseen. Poistu vessasta.
Ainiin otsikko olikin älyttömin sääntö. :(