Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömin kuulemasi pariskuntien välinen ”vessasääntö”?

Vierailija
24.11.2017 |

Tuttavapariskunta oli 6 vuotta yhdessä. Nainen ei voinut kertaakaan käydä kakalla niin että mies olisi saanut olla kotona samaan aikaan. Eli kun prinsessaa kakatti, mies joutui viemään roskat, käymään kaupassa, lenkittämään koiran tms. Ja tämä sääntö päti kaikkina vuorokaudenaikoina! 😄

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kuullut mitään vessasääntöä, mutta meillä käytetään termiä varoaika. Jos sinne essaan on pakko tunkea heti toisen ison hädän jälkeen, kuittaillaan ja muistutetaan varoajasta.

Tehkää sitä Poo-pourria, toimii. Ei hajut ole ongelma enää. Helppo ja nopea tehdä, halpa, ei tarvitse tilata ulkomailta kalliilla. Ohjeita netti pullollaan.

Vierailija
82/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi vessaa. Suomessa on jostain täysin uskomattomasta syystä usein perheelle vain yksi vessa! En tule ikinä ymmärtämään suomalaista rakentamista enkä ikinä haluaisi asua asunnossa, jossa koko perhe jakaa sen. Minä käyn toisessa ja mies toisessa. Joskus toki voidaan käydä ristiin mutta todella harvoin.

Meillä ei saa pönttöön jäädä ikinä mitää jälkiä. Olen siitä äärimmäisen tarkka ja jos mies jättäisi niin varmasti tulisi ero. Sian kanssa en voisi ikinä asua. Olen tehnyt tämän jo alusta asti selväksi kaikille poikaystäville eikä kenelläkään ole ollut ongelmaa asian suhteen.

Muita sääntöjä ei taida olla. Meillä kakkaaminen on yksityinen tapahtuma eikä ikinä koskaan tulisi mieleenkään ulostaa miehen läsnäollessa. Mielestäni sellainen on äärimäisen vulgaaria ja en usko, että muissa maissa laitetaan avioliitto sellaiseen tilaan, missä jaetaan tosiaan ulosteetkin. Ei kauhean seksikästä tai romanttista.

Peseydyn aina myös kakan jälkeen. Fakta on kuitenkin se, että jos vaikka kädelle menee kakkaa ja sen pyyhkii vain paperilla niin eihän se puhdas ole. Sama koskee takapuolta. Lisäksi sinne poimuihin jää usein, eikä sitä saa kunnilla puhdistettua paperilla, joten pesen saippualla aina. Pulloon vaan hanasta vettä ja sen kaataa peppuun ja saippua. Mies ei peseydy, enkä häneltä voi tietenkään sellaista vaatia.

Oletko siis jatkuvasti sairaana? Eihän muuten paperiin edes jää mitään, eikä saippuapesukaan ole välttämätön. Vain mahataudissa on syytä tällaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi vessaa. Suomessa on jostain täysin uskomattomasta syystä usein perheelle vain yksi vessa! En tule ikinä ymmärtämään suomalaista rakentamista enkä ikinä haluaisi asua asunnossa, jossa koko perhe jakaa sen. Minä käyn toisessa ja mies toisessa. Joskus toki voidaan käydä ristiin mutta todella harvoin.

Mä en asu Suomessa ja täällä vessa on aina asunnon kaukaisimmassa nurkassa, mutta siellä ei koskaan ole lämmitystä (ja talvella kuitenkin tulee lunta), bideetä ei tunneta, eikä vessassa ole edes lavuaaria. Käsien pesemistä varten täytyy siis kävellä keittiöön tai pesuhuoneeseen. Eli en oikein ymmärrä tätäkään logiikkaa vaikka vähän tuo sijainti onkin Suomea parempi :).

Vierailija
84/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä tulee siitä kun vanhemmat ovat ilkkuneet vessakäynneistä lapselleen. Sisävessathan on Suomessa aika uusi ilmiö, ainakin kehäkolmosen ulkopuolella. Mieheni lapsuuden taloon esimerkiksi tehtiin sisävessa vasta viime vuosikymmenellä.

Älkää ikinä naureskelko lapsille kakan hajuista yms. kun lapsi tulee vessasta.

Vierailija
85/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittävätkö nämä pariskunnat leikkiä, että ikään kuin eivät ollenkaan kävisi tarpeillaan koskaan? Jos puolison kakallakäynti vie halut, niin sitten on vikaa ylä-tai alapäässä.

Tuollainen "rakkaus voittaa ihan kaiken" asenne on oikeasti tosi turmiollinen parisuhteelle kun ajatellaan, ettei sen eteen kuulu eikö edes saa tehdä mitään, koska sittenhän se rakkaus ei olisi aitoa. Ihan kuin jostain romanttisesta komediasta noi sunkin käsitykset. Oikeassa elämässä kuitenkin asiat vaikuttaa, vaikka olisi terve ja rakastaa. Multa menisi välittömästi halut jos näkisin mieheni kakalla. Toki jos mies vaikka sairastuisi ja tulisi vahinko niin tilanne on eri, mutta se että tarkoituksella ulostaa edessäni ei todellakaan tunnu siltä, että mies kunnioittaa minua naisena pätkääkään. Ja onhan se oksettavaa muutenkin.

Kyllä tuo sinun kertomuksesi kuulostaa siltä, että sinulla on ongelma yläpäässä. "Tuntuu, että mies ei kunnioita sinua naisena" jne sanavalinnat ja spekulaatiosi sen kertovat.

Lisäksi kuka sinä olet määrittelemään kenen rakkaus on aitoa. Anteeksi vain, minusta kuulostat tyhmältä ihmiseltä, mutta saat toki elää kenen kanssa haluat ja miten haluat.

Vierailija
86/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkää reilusti vesapaperia pönttöö, ni ei lähe niin kova ääni ja vesihana täysille, jos nyt noin häiritsee äänet, kas ku ukot kyl laskettelee huolella, nepä ei taida paljoo välittää kuuleeko mammat vai ei.

No en enää ihmettele miksi naiset on niin estyneitä seksissäkin kun paskalla ei voi käydä jos joku kuulee.

Vierailija
87/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäkää reilusti vesapaperia pönttöö, ni ei lähe niin kova ääni ja vesihana täysille, jos nyt noin häiritsee äänet, kas ku ukot kyl laskettelee huolella, nepä ei taida paljoo välittää kuuleeko mammat vai ei.

No en enää ihmettele miksi naiset on niin estyneitä seksissäkin kun paskalla ei voi käydä jos joku kuulee.

Aivan. Vessapaperia ensin pönttöön jo siksikin ettei jää raitoja pytyn pohjalle. Eikä tarvitse käyttää harjaa putsaamiseen. Meillä ei juuri ole vessaharjaa tarvinnut käyttää.

Vierailija
88/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä avasin tämän ketjun :(

Vierailija
89/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseydyn aina myös kakan jälkeen. Fakta on kuitenkin se, että jos vaikka kädelle menee kakkaa ja sen pyyhkii vain paperilla niin eihän se puhdas ole. Sama koskee takapuolta. Lisäksi sinne poimuihin jää usein, eikä sitä saa kunnilla puhdistettua paperilla, joten pesen saippualla aina. Pulloon vaan hanasta vettä ja sen kaataa peppuun ja saippua. Mies ei peseydy, enkä häneltä voi tietenkään sellaista vaatia.

Jahas, et sitten ole alapesusuihkusta kuullut? 

Vierailija
90/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittävätkö nämä pariskunnat leikkiä, että ikään kuin eivät ollenkaan kävisi tarpeillaan koskaan? Jos puolison kakallakäynti vie halut, niin sitten on vikaa ylä-tai alapäässä.

Tuollainen "rakkaus voittaa ihan kaiken" asenne on oikeasti tosi turmiollinen parisuhteelle kun ajatellaan, ettei sen eteen kuulu eikö edes saa tehdä mitään, koska sittenhän se rakkaus ei olisi aitoa. Ihan kuin jostain romanttisesta komediasta noi sunkin käsitykset. Oikeassa elämässä kuitenkin asiat vaikuttaa, vaikka olisi terve ja rakastaa. Multa menisi välittömästi halut jos näkisin mieheni kakalla. Toki jos mies vaikka sairastuisi ja tulisi vahinko niin tilanne on eri, mutta se että tarkoituksella ulostaa edessäni ei todellakaan tunnu siltä, että mies kunnioittaa minua naisena pätkääkään. Ja onhan se oksettavaa muutenkin.

Kyllä tuo sinun kertomuksesi kuulostaa siltä, että sinulla on ongelma yläpäässä. "Tuntuu, että mies ei kunnioita sinua naisena" jne sanavalinnat ja spekulaatiosi sen kertovat.

Lisäksi kuka sinä olet määrittelemään kenen rakkaus on aitoa. Anteeksi vain, minusta kuulostat tyhmältä ihmiseltä, mutta saat toki elää kenen kanssa haluat ja miten haluat.

Ymmärtääkseni tässä ei paskanneta kenenkään silmien edessä, vaan ihan vessassa. Jos sieltä kuuluvat äänet vievät halusi, niin ongelma on sinun korvien tai jalkojen välissä.

Vierailija
91/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei saa pönttöön jäädä ikinä mitää jälkiä. Olen siitä äärimmäisen tarkka ja jos mies jättäisi niin varmasti tulisi ero. Sian kanssa en voisi ikinä asua. Olen tehnyt tämän jo alusta asti selväksi kaikille poikaystäville eikä kenelläkään ole ollut ongelmaa asian suhteen.

Muita sääntöjä ei taida olla. Meillä kakkaaminen on yksityinen tapahtuma eikä ikinä koskaan tulisi mieleenkään ulostaa miehen läsnäollessa. Mielestäni sellainen on äärimäisen vulgaaria ja en usko, että muissa maissa laitetaan avioliitto sellaiseen tilaan, missä jaetaan tosiaan ulosteetkin. Ei kauhean seksikästä tai romanttista.

Oletko siis jatkuvasti sairaana? Eihän muuten paperiin edes jää mitään, eikä saippuapesukaan ole välttämätön. Vain mahataudissa on syytä tällaiseen.

Tavallaan, minulla on Chronin tauti. Mutta vaikka siinä onkin hyvä vaihe menossa niin kyllä paperiin jää aina. Mahani ei ole ikinä ollut normaali. 

Vierailija
92/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sinun päättelykyvyssä ei ole mitään päätä eikä häntää. En yksinkertaisesti pidä Ulostamista kunnioittavana tai mitenkään hienona juttuna. Se on mielipide ja arvo  - ei mikään ongelma yläpäässä. Pidän ihmisiä, jotka kakkaavat toisen nähden parisuhteessa yksinkertaisina ja vulgaareina. Onhan se hienoa, jos teillä "rakkaus voittaa kaiken", mutta itse haluan kyllä myös tekoja auttamaan sitä rakkautta. 

Se voi olla suomalaiselle naiselle kova pala ymmärtää, mutta minähän välilä myös laittaudun miehen iloksi (hänellä tiettyjä asusteita, jotka kiihotttaa häntä) ja muutenkin pyrin näyttämään kauniilta vaikka olisin vain kotioloissa. Usko tai älä niin en silti ole mikään epävarma uhri, jonka ei ymmärrä, mitä oikea suhde on. Arvot kullakin, mutta itse en mitenkään ihannoi sitä arkea suhteessa ja lisäksi minulle tärkeä arvo on panostaa ja tehdä asioita, jotka vaikuttavat positiivisesti meidän väliseen seksiin ja seksuaalisuuteen.

Vierailija
93/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapariskunta oli 6 vuotta yhdessä. Nainen ei voinut kertaakaan käydä kakalla niin että mies olisi saanut olla kotona samaan aikaan. Eli kun prinsessaa kakatti, mies joutui viemään roskat, käymään kaupassa, lenkittämään koiran tms. Ja tämä sääntö päti kaikkina vuorokaudenaikoina! 😄

7 vuotta yhdessä ja meillä on sama systeemi miehen kanssa. En tiedä mikä siinä on ettei kumpikaan voi käydä asioilla vessassa toisen läsnäollessa. Tästä on tullut meille tapa miehen kanssa, mutta kaikesta huolimatta rakastetaan toisiamme. :D

Vierailija
94/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ihan yleistä jos asutaan kerrostalossa?

Kerrostalossa? Miten helv kerrostalossa asuminen tuohon kuuluisi?

Daijua joka tapauksessa, jos ei joku kehtaa vessassa käydä. Kerros-, rivi-, pari-, erillis-, omakoti-, hirsi-, tiili- tai puutalossa.

Vierailija
95/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sinun päättelykyvyssä ei ole mitään päätä eikä häntää. En yksinkertaisesti pidä Ulostamista kunnioittavana tai mitenkään hienona juttuna.

Millä tavalla se sitten on epäkunnioittavaa, jos kumpaakaan ei asia haittaa? Se, että sinä olet asian suhteen tiukkapipoinen ei automaattisesti määritä uusia ulostamisen pelisääntöjä jokaisessa parisuhteessa!

Vierailija
96/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eksän kanssa 3 vuotta yhdessä ja lapsikin tehtiin. En silti kyennyt käymään paskalla avoimesti niin, että en olisi välittänyt kuuluuko ääniä tms. Mieluiten kävin niin, että mies oli poissa kotoa tai pelasi kuulokkeet päässä.

Kotikasvatus oli mulla sellanen, että kaikki (paitsi minä) kävi avoimesti ovi auki vessassa, puhuivat vatsan toiminnasta jne.

Vierailija
97/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitten varmaan tosi outoja ja ällöjä. Kaksi ihmistä ja kaksi kissaa, jaetaan yksi vessa (pytty ja hiekkalaatikko vierekkäin)1. Oven välissä on tyyny, jotta ovi pysyy auki kissoja varten. Vain vieraiden aikana tyyny otetaan pois.

Mies saattaa tulla pesemään hampaita kun minä istun kakalla. Hoidan pyyhkimiset, pesemiset yms mieluummin ilman yleisöä, mutta odotan sitten vain pytyllä, että mies on valmis. Hänen paskoessaan en viitsi mennä kylppäriin haistelemaan.

Kommentoidaan toistemme ääniä ja hajuja. Piereskellään estottomasti keskenämme.

Vierailija
98/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain perheissä pirttihirmu pakottaa tossukkamiehensä pissimään luonnonvastaisesti istualtaan.

Vierailija
99/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ihan yleistä jos asutaan kerrostalossa?

??? Et oo tosissasi! AP

Etkö ole asunut kerrostalossa? Kaikki äänet kuuluu. Jos haluat pitää edes jonkinlaista kipinää yllä niin odotat niin kauan, että mies poistuu asunnosta

Heikkoa on kipinä, jos se on tuollaisesta kiinni. 😊 Ei tule suhde kestämään, kunnes kuolema erottaa. Rakkaus ja sitoutuminen perustuvat siihen, että hyväksyy toisen sellaisena kuin on. Vuosien varrella vanhenee, lihoaa, sairastuu... Ei siinä tuollaiset pikkuasiat silloin paina. Ja jos toinen menettää esim. liikuntakykynsä ja kumppani joutuu vaihtamaan vaipat. Mihin asti luulet pelkän "kipinän" silloin riittävän?

Vierailija
100/202 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teistä se plumpsahdus on kiusallista, niin laittakaa paperia pohjalle! Tai otatte paperoidulla kädellä kopin ja sitten laskette pökäleen hissuksiin alas. Ja jos lorina haittaa niin tuo eka paperikikka toimii siihenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi