Älyttömin kuulemasi pariskuntien välinen ”vessasääntö”?
Tuttavapariskunta oli 6 vuotta yhdessä. Nainen ei voinut kertaakaan käydä kakalla niin että mies olisi saanut olla kotona samaan aikaan. Eli kun prinsessaa kakatti, mies joutui viemään roskat, käymään kaupassa, lenkittämään koiran tms. Ja tämä sääntö päti kaikkina vuorokaudenaikoina! 😄
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kylppäriä kuten meillä. Problem solved!
Meillä kolme, tosin kaksi aikuista ja kolme lasta.
Lavuaariin ei saa kakata. Kissan hiekkalaatikkoon saa kakata vain kissä.
Pierressä ei välttämättä kannata pitää sitä kipinää, se on syttyvää!
Mietin, miten nämä kakkapelkoiset edes harrastavat seksiä. Sehän on aika epähygieenistä toimintaa kuitenkin. Pissavehkeitä yhteen ja sitä rataa. Entäs emätinpierut? Varmaan loppuu kipinät parisuhteessa siihen.
Asumme kerrostalossa. Minulla ei ole hajuakaan siitä, mihin aikaan päivästä mieheni asioi vessassa. Nytpä tulikin mieleen, että ehkä hän odottaa, kunnes lähden töihin! No ei vaiskaan. Meillä vaan ei äänet kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Onko aikuisilla yleensä jotain vessasääntöjä?! En ole koskaan kuullut sellaisesta.
Jokainen menee yksin vessaan, lukitsee oven ja tekee tarpeensa. Se siitä.
No tuossahan tuli sääntö, jota meillä ei ole. Ei me laiteta ovea kiinni, saati lukkoon. Paitsi silloin kun on vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ihan yleistä jos asutaan kerrostalossa?
??? Et oo tosissasi! AP
Etkö ole asunut kerrostalossa? Kaikki äänet kuuluu. Jos haluat pitää edes jonkinlaista kipinää yllä niin odotat niin kauan, että mies poistuu asunnosta
Mä olen asunut kuudessa eri kerrostaloasunnossa enkä ole ikinä odotellut että mies poistuisi asunnosta päästäkseni tarpeilleni. Enhän mä pääsisi ikinä kun mies on työtön ja aina kotona.
Miehen täytyy lähtiessään laskea rengas alas naista varten, mutta naisen ei täydy nostaa rengasta miestä varten. Siis ei mitään järkeä!
Riittää mulle, että jokainen vessankäyttäjä kotonani ja miksipä ei muuallakin harjaisi pöntön mahd.jöötijäljistään, ei nimittäin kovin mieltä ylentävää siivoota toisten tuotoksia ja toinen toivomus, että (miehet)kusisivat sinne pönttöön, eikä pöntön viereen ja voisivat myös muistaa nostaa, sekä laskea sen kannen, ei sen suurempia vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapariskunta oli 6 vuotta yhdessä. Nainen ei voinut kertaakaan käydä kakalla niin että mies olisi saanut olla kotona samaan aikaan. Eli kun prinsessaa kakatti, mies joutui viemään roskat, käymään kaupassa, lenkittämään koiran tms. Ja tämä sääntö päti kaikkina vuorokaudenaikoina! 😄
Naiset ei käy paskalla.
Ehkä me sitten ollaan keskimääräistä sivistyneempiä, mutta wcssä on ovi ja lukko, joita käytetään. Jos ei ole kahta vessaa, on kohteliasta ennen suihkuun menoa kysyä, tarvitseeko toisen käydä?
Vessaharjaa käytetään päivittäin, hyllyllä on hajunpoistajasuihke, pöntössä on raikastin ja molemmat kannet laitetaan aina kiinni. Toisen edessä ei myöskään piereskellä huvikseen. Kädet pestään saippualla ja kuivataan puhtaaseen pyyhkeeseen.
Jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin ymmärrettävä sääntö. Mies ei halua tietää, että nainen käy paskalla. Mieheltä menee halut pitkäksi aikaa, jos hän kuulee naisen pierevän tai menee paskanhajuiseen vessaan sen jälkeen kun nainen on käynyt paskalla.
Muistatteko sitä käsikakka -keskustelua. Hehe!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kylppäriä kuten meillä. Problem solved!
...ja mies maksaa kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ymmärrettävä sääntö. Mies ei halua tietää, että nainen käy paskalla. Mieheltä menee halut pitkäksi aikaa, jos hän kuulee naisen pierevän tai menee paskanhajuiseen vessaan sen jälkeen kun nainen on käynyt paskalla.
Höpö höpö. Mun mies on (valitettavasti...) suuri pieruhuumorin ystävä ja olis hirveän onnellinen, jos piereskelisin aina sen kuullen. En kyllä tee niin, kun oon siinä mielessä vähän estoinen. Uskallan kyllä kalalla käydä, mutten mitenkään ilmoittele siitä niin kuin jotkut tekee.
Kyllä minä ainakin käyn paskalla vaikka mies olisi kotona. Voisin pitää vessanoveakin auki eikä hävetä yhtään. En ole mikään prinrenssa.
Toistan: nainen ei käy paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Toistan: nainen ei käy paskalla.
Just. Ootko 17 vai yritätkö vain olla hauska?
Vessan kansi pitää aina laskea kokonaan, kun vessaa vetää.
Meillä on vapaat vessatavat, lasketaan leikkiä ihan vapaasti.
Just tänään mies meni vessaan kun oli maha löysällä. Pyysi sitten multa tulitikkuja kun kuulemma vessasaa haisi. Nauraen annoin hänelle tulitukkuja ja samalla tekovihaisena kauhistelin, hyi kamala meillä ei saa haista vessassa.
Se tapa miehellä on, että polttaa tulitikun ison hädän jälkeen. En ole pyytänyt, itse sen tekee.