Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokkapalat – leivonnainen ihmisille joilla ei ole makuaistia

Vierailija
23.11.2017 |

Hirveintä ankeaa kuraa mitä uunista ulos saa.

Ja kyllä, myös ne sinun tekemäsi, joita kaikki "kehuivat".

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauton?! Pikemminkin niin makea, että hampaita vihloo.. Lasten pyynnöstä välillä teen, viimeeksi kokeilin salmiakkiversiota mutta perhe ei innostunut :D

En ole aloittaja, mutta en pidä mokkapaloista juuri siksi, että ne ovat niin makeita, ettei mitään muuta maista sen läpi.

Vierailija
22/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyttää todella vahvaa kahvia niin nehän on ihan jumalaisen makuisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään joka ei tykkää samasta kuin minä, ei ole makuaistia. On täysin mahdotonta, että eri ihmisille maistuisivat eri asiat.

Vierailija
24/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kellään joka ei tykkää samasta musiikista kuin minä ja pidä hauskoina samoja asioita kuin minä, ei ole musiikkimakua eikä huumorintajua.

Kaikki jotka ovat jostain säännöstä eri mieltä kuin minä, ovat kukkahattutätejä/mielensäpahoittajia. Kaikilla jotka pahastuvat eri asioista kuin minä, on herneitä nenässä. 

Vierailija
25/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXX - YYYY ihmisille joilla ei ole ZZZZ!

Nyt on kaikki tapaukset käsitelty - ei tarvita uusia avauksia tähänkään kategoriaan.

Vierailija
26/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammen keittokirjassa on aivan mahtava, alkupeäinen ruotsalainen ohje. Kyllähän mokkapalat aina kuppikakut voittaa!

Vierailija
27/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, kukas nyt mokkapaloja tekee.

Kunnon emännät leipoo Tu(u)lomaan torttua.

Vierailija
28/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murukahvista saa voimakkaan kahvin maun kuorrutteeseen. Pitääpä ostaa kaappiin kun tulee laitettua muihinkin leivonnaisiin kuten arabialaiseen maustekakkuun.

Vierailija
29/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika mokkapaloissa?

Vierailija
30/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ole makuaistia tai taitoa leipomisessa MOT

Vierailija
31/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimi on suklaapiirakka.

Kestosuosikki, kaikenikäiset tykkää.

Mutta mun resepti onkin maailman paras.

Vierailija
32/32 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että kellään joka ei tykkää samasta musiikista kuin minä ja pidä hauskoina samoja asioita kuin minä, ei ole musiikkimakua eikä huumorintajua.

Kaikki jotka ovat jostain säännöstä eri mieltä kuin minä, ovat kukkahattutätejä/mielensäpahoittajia. Kaikilla jotka pahastuvat eri asioista kuin minä, on herneitä nenässä. 

Samoin kaikki jotka eivät pahastu samoista asioista kuin minä ovat moraalittomia, pahoja ihmisiä. Parhaimmillaankin vain eksyneitä jääräpäitä jotka eivät hölmöyttään myönnä että minä olen oikeassa. 

Täysin mahdotonta että yhteen asiaan voisi olla monta järkevää näkökulmaa.

Muuten olen sitä mieltä että ihmiset jotka laittavat mokkapalojensa päälle pitkulaisia nonparelleja tai jotain koristerakeita eivät tajua leipomisesta mitään. Niiden nonparellien pitää olla niitä pikkuisia pastellinvärisiä palleroita, muu on pyhäinhäväistystä.