Mokkapalat – leivonnainen ihmisille joilla ei ole makuaistia
Hirveintä ankeaa kuraa mitä uunista ulos saa.
Ja kyllä, myös ne sinun tekemäsi, joita kaikki "kehuivat".
Kommentit (32)
Kun käyttää todella vahvaa kahvia niin nehän on ihan jumalaisen makuisia!
Kellään joka ei tykkää samasta kuin minä, ei ole makuaistia. On täysin mahdotonta, että eri ihmisille maistuisivat eri asiat.
Lisään vielä, että kellään joka ei tykkää samasta musiikista kuin minä ja pidä hauskoina samoja asioita kuin minä, ei ole musiikkimakua eikä huumorintajua.
Kaikki jotka ovat jostain säännöstä eri mieltä kuin minä, ovat kukkahattutätejä/mielensäpahoittajia. Kaikilla jotka pahastuvat eri asioista kuin minä, on herneitä nenässä.
XXXX - YYYY ihmisille joilla ei ole ZZZZ!
Nyt on kaikki tapaukset käsitelty - ei tarvita uusia avauksia tähänkään kategoriaan.
Tammen keittokirjassa on aivan mahtava, alkupeäinen ruotsalainen ohje. Kyllähän mokkapalat aina kuppikakut voittaa!
Pyh, kukas nyt mokkapaloja tekee.
Kunnon emännät leipoo Tu(u)lomaan torttua.
Murukahvista saa voimakkaan kahvin maun kuorrutteeseen. Pitääpä ostaa kaappiin kun tulee laitettua muihinkin leivonnaisiin kuten arabialaiseen maustekakkuun.
Ap:lla ei ole makuaistia tai taitoa leipomisessa MOT
Sen nimi on suklaapiirakka.
Kestosuosikki, kaikenikäiset tykkää.
Mutta mun resepti onkin maailman paras.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että kellään joka ei tykkää samasta musiikista kuin minä ja pidä hauskoina samoja asioita kuin minä, ei ole musiikkimakua eikä huumorintajua.
Kaikki jotka ovat jostain säännöstä eri mieltä kuin minä, ovat kukkahattutätejä/mielensäpahoittajia. Kaikilla jotka pahastuvat eri asioista kuin minä, on herneitä nenässä.
Samoin kaikki jotka eivät pahastu samoista asioista kuin minä ovat moraalittomia, pahoja ihmisiä. Parhaimmillaankin vain eksyneitä jääräpäitä jotka eivät hölmöyttään myönnä että minä olen oikeassa.
Täysin mahdotonta että yhteen asiaan voisi olla monta järkevää näkökulmaa.
Muuten olen sitä mieltä että ihmiset jotka laittavat mokkapalojensa päälle pitkulaisia nonparelleja tai jotain koristerakeita eivät tajua leipomisesta mitään. Niiden nonparellien pitää olla niitä pikkuisia pastellinvärisiä palleroita, muu on pyhäinhäväistystä.
En ole aloittaja, mutta en pidä mokkapaloista juuri siksi, että ne ovat niin makeita, ettei mitään muuta maista sen läpi.