Harmittaa kun poltin 20 vuotta sitten poikaystäväni exsän rippikuvan saunan kiukaassa
Niin, siinäpä se otsikossa tulikin. Harmittaa, kun poltin 20 vuotta sitten silloisen poikaystäväni, nykyisen aviomieheni, exsän rippikuvan saunan kiukaassa suutuspäissäni.
Löysin kuvan tuolloin poikaystävän kaapista ja ärsyynnyin tuolloin valtavasti, kun näin sen tytön naaman. Tuo tyttö yritti niin pahasti alkuun pilata ja sabotoida suhdettamme, kun ensin itse poikaystävän jättäneenä huomasikin, että miehelle onkin vientiä. Kuva sai vain minun veret kiehumaan!
Poikaystävää tietenkin tuolloin harmitti, kun olin hävittänyt hänen omaisuuttaan eli kuvan hänen ensirakkaudestaan.
Voi kun tuolloin hävitin sen kuvan.
Kommentit (11)
Niin... no harmittaa nyt vaan. Olisihan se pitänyt säästää ja laittaa nyt riidan kunniaksi vaikka tuohon meidän kirjahyllyyn paraatipaikalle, että kaikki meillä kylässä kävijät saisivat katsoa sitä kuvaa ja tiedustella, että kuka tyttö se tuo tuossa kuvassa on :) t. Ap
20 vuotta sitten nain exvaimoani pyllyyn ja elämä oli hyvää.
Menikö kiuas tukkoon, paloiko sauna, syttyikö nokivalkea? Ellei, ei suurta vahinkoa tapahtunut.
No, ilmeisesti poikaystäväsi on kuitenkin antanut sinulle anteeksi, kun olette sittemmin naimisiinkin menneet, joten jospa lakkaisit itsekin soimaamasta itseäsi. Tämmöinen tuntuu jokseenkin tyhjänpäiväiseltä harmituksen aiheelta näin 20 vuoden jälkeen.
En tiedä onko antanut anteeksi,kun en ole edes pyytänyt sitä häneltä anteeksi silloin aikoinaan. :)
Mulla alkaa nyt huumori loppumaan tuon miehen kanssa, niin nostelen tässä nyt vanhoja asioita vähän esille mitä voidaan käydä läpi ja tasata ns. "puntit".
Mulla on paljonkin asioita mitä en ole antanut miehelle anteeksi. :) Kaikki nekin vitutukset nousee mieleen, kun mies kehuskeli aina panomme jälkeen (en varmaankaan ollut ns. Riittävän hyvä, koska olin kokematon), että missä, milloin ja miten hän nussi exsänsä kanssa! Voin sanoa, että ei todellakaan ollut mieltä ylentävää kuultavaa tuollainen kehuskelu.
T. Ap
Vierailija wrote:
En tiedä onko antanut anteeksi,kun en ole edes pyytänyt sitä häneltä anteeksi silloin aikoinaan. :)
Mulla alkaa nyt huumori loppumaan tuon miehen kanssa, niin nostelen tässä nyt vanhoja asioita vähän esille mitä voidaan käydä läpi ja tasata ns. "puntit".
Mulla on paljonkin asioita mitä en ole antanut miehelle anteeksi. :) Kaikki nekin vitutukset nousee mieleen, kun mies kehuskeli aina panomme jälkeen (en varmaankaan ollut ns. Riittävän hyvä, koska olin kokematon), että missä, milloin ja miten hän nussi exsänsä kanssa! Voin sanoa, että ei todellakaan ollut mieltä ylentävää kuultavaa tuollainen kehuskelu.
T. Ap
Mistä syystä olette edelleen yhdessä?
Poltit 20 vuotta? Sitten poltit poikaystäväsi saunan kiukaassa? Sitten vielä exsän rippikuvan?
Ootsä joku pyromaani vai?
Olitteko j ä n n ä t y t t ö j ä ja oliko paljon bileitä
Vierailija wrote:
Mies ei halua erota :/ t. Ap
Paljonko teillä oikein on ikää? Jos toinen haluaa erota, niin sitten tulee ero.
Hyvä, vanhoja asioita kannattaa aina pyöritellä jälkeenpäin. Mieti myös, mitä sanoit naapurin Sirkulle silloin tokaluokalla.koulun jälkeen. Ei ollut kovin kiltisti tehty, eihän?