Enbuske vs. Tamminen - kumpi saa kiistassa "pisteesi" ja kumpi sympatiasi?
Itse kallistun kyllä Enbusken puolelle. Tuo Tammisen meuhkaaminen menee aika lailla överiksi kun muistetaan vielä se hiljattainen Nimi Juuselan sinänsä harmittoman mutta kiusallisen kännimokan repostelu.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on nolo
Olin tulossa kirjoittamaan samaa kommenttia. Enbusken olisi kannattanut hankkia joku koulutus ennen kuin alkaa leveillä "älykkyydellä". Nyt soittaa suutaan kansanopistopohjalta.
Näsäviisas ikuinen ihmelapsi, aika kasvaa aikuiseksi jo.
Ai niin ja Tuomas selitys siitä, että vallankäyttäjien on kestettävä kritiikkiä ei päde tässä: ei henkilökohtaisuuksia ja solvaamista tarvitse sietää, eikä Tamminen ole vallankäyttäjä siinä mielessä kuin journalistin ohjeissa sanotaan. Tässäkin asiassa opiskelusta olisi ollut hyötyä.
Mäkään en ymmärrä miksi Enbusken koulutustaso on mukamas niin merkityksellinen. Ainoa millä on väliä on se, mitä hän suustaan tai sormistaan päästää.
Enbuske kyllä valehteli kun sanoi, ettei pahemmin kirjoita ihmisistä ja ettei potki maassa makaavia. Ja itse harrastaa myös namedroppailua, mistä syytti Tammista. Enbuskella on patologinen tarve saada muilta hyväksyntää, mutta hieman kankeana ajattelija ei ymmärrä, että tuo läpinäkyvä yliyrittäminen aiheuttaa juuri päinvastaisen reaktion muissa. Eikä se nolo irtopisteiden keräily ”suvakkiudella” ja homojen puolustustamisella auta asiaa. Ja se yliampuva ja huonosti ajoitettu itseironia saa Enbusken näyttämään typerältä.
Tami on niin surkea, etten jaksa edes analysoida...
Joo, mikäs siinä. Sen kuin lukee kirjoja ja julistautuu älyköksi. :D Mitäpä sitä opiskelemaan, hankkimaan arvosanoja ja saamaan vertaisarviointia tuotoksistaan. Eihän älykkö tarvitse kuin kansanopiston!
Enbuske on ylikoulutettu hommiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mikäs siinä. Sen kuin lukee kirjoja ja julistautuu älyköksi. :D Mitäpä sitä opiskelemaan, hankkimaan arvosanoja ja saamaan vertaisarviointia tuotoksistaan. Eihän älykkö tarvitse kuin kansanopiston!
Pitääkö mun nyt ilmoittaakin kansanopisto, kun kysytään korkeinta tutkintoa? Tähän asti olen vastannut: maisteri. Vietin välivuoteni kansanopistossa.
Eikö kukaan ole tajunnut että tämä oli iltalehden mainostemppu. Ei nuo oikeasti edes tappele, vaan iltalehti on tilannut heiltä feikkitappelun, jotta saadaan klikkauksia. Kumpikin turhis saa samalla "brändätyä itseään" muka relevantteina. Itse showssa ei ole mitään asian tynkääkään.
Minkäs alan älykkö hän on? Mitä kirjoja on tullut luettua?
Veli Juhani on Jääkiekkoleijona numero 79! Ei mulla muuta.
Nämä Enbusken julkiset kärhämät menee aina saman kaavan mukaan. Ensin haukutaan joku tyyppi "kärjekkäillä" sanankäänteillä, sitten jonkun ajan päästä ollaan kaveria jossain kokoomuksen risteilyllä. Näin on käynyt mm. Sarasvuon, Tommi Parkkosen ja Timo Harakan kohdalla. Arto Nyberg ja Kaarina Hazard varmaankin seuraavina vuorossa.
Oikeassahan Tuomas on tosta vanhusten käninästä. Sitä en hiffaa mitä joku hokinpelaaminen 70-luvulla vaikuttaa siihen millaista tuubaa vanhus kirjoittaa vuonna 2017. Onko se joku selitys että koska olen urheilija niin olen tyhmä?
Tami on menneen sukupolven aikainen sovinistihäirikkö, joka luulee olevansa aurinkokuningas. Eikö kukaan huomannut miten hän aensi Päivärinnan ottelutytöksi ja milloin miksikin, eikä osannut vastata mihin olisi haastanut jos Enbusken paikalla olisi ollut nainen.
Enbuske on ihan symppis. Vähän säälittävä, mutta symppis.
Tami vei voiton. On se jännä, miten miehekäs mies nähdään aina nykyisin automaattisesti sovinistina. Miesten pitäisi ainoastaan myötäillä kaikkea mitä naiset avoimesti suustaan päästelevät, mutten olet sovinisti ja alistaja.
Enbuske vaikuttaa minun silmään epävarmalta omasta seksuaalisesta suuntauksestaan ja siksi hän hyökkii miehekkäiden miesten kimppuun, koska on surkea reppana, joka ei omalla olemuksellaan herätä yhdenkään naisen kiinnostusta. Korkeintaan jonkun peräkamaripalstanaisen, mutta sitä ei lasketa.
Tami on alfamies, enbuske kilttimies. Alfat jyrää aina kiltin. Okei, en pidä erityisemmin kummastakaan mutta tami on viihdyttävä, vahva hahmo. Enbuske hyödytön hiirulainen. Muka viisas.
Tami on ikävä esimerkki miesten vaihdevuosista.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on elementissään tällaisessa patriarkaatti-alas -ajassa. Perinteinen miehekkyys ja äijäily on nyt leimattu pahaksi ja huonoksi feminististä verbaaliakrobatiaa käyttämällä. Muuten Enbuskella ei ole koskaan mennyt putkeen, mutta feminismin miespuoliseksi ikoniksi hän sopii.
Tykkään älykkäistä miehistä, mutta äijäily vetoaa johonkin syvemmälle. Enbusken älykkyys ei viehätä hirveästi, koska siinä on liikaa jotain vinkumista ja pikkupoikamaista kiukuttelua.
Tami on erikoinen tapaus, vähän koominenkin. Tuosta keskustelusta tuli vähän paha mieli. Tami on tottunut miesten maailmaan, jossa pärjää kovuudella ja reiluudella. Hän ei ole osannut valmistautua kierojen, verbaalisten feministimiesten vyön alle puukotuksiin.
Tami on sikäli fiksu kaveri, että mitti mitä tehdä pelaamisen ja valmentamisen jälkeen.
Kopio Kanadasta Don Cherryn pukeutumista myoden. Don ei ollut kummoinenkaan peluri, mutta valmetajana pärjäsi kohtuudella. Lehdison sai kiehumaan ja jatkoi räväkkää linjaansa kommentaattotina.
Tamin onkin kopio tästä. Fiksu veto elannon saamiseksi. Valmentajasta Tamista olisi voinut tulla jotakin, mutta Kummola suuttui Tamille 80 luvulla. En tiedä mistä, mutta se oli syy, että Juhani lähti Sveisiin ja Ranskaan onnistuen pestissään kohtuudella. Kummola vaan ei anna anteeksi ja näin ei suomessa mestistä ylempänä saanut valmentaa.
Jääkiekko on kamalaa politikointia aina F junnuista asti.
Voisiko joku kertoa lyhyesti, mistä tuossa jutussa on kyse? Mistä nuo tappelevat, ja mistä se sai alkunsa?
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on elementissään tällaisessa patriarkaatti-alas -ajassa. Perinteinen miehekkyys ja äijäily on nyt leimattu pahaksi ja huonoksi feminististä verbaaliakrobatiaa käyttämällä. Muuten Enbuskella ei ole koskaan mennyt putkeen, mutta feminismin miespuoliseksi ikoniksi hän sopii.
Tykkään älykkäistä miehistä, mutta äijäily vetoaa johonkin syvemmälle. Enbusken älykkyys ei viehätä hirveästi, koska siinä on liikaa jotain vinkumista ja pikkupoikamaista kiukuttelua.
Tami on erikoinen tapaus, vähän koominenkin. Tuosta keskustelusta tuli vähän paha mieli. Tami on tottunut miesten maailmaan, jossa pärjää kovuudella ja reiluudella. Hän ei ole osannut valmistautua kierojen, verbaalisten feministimiesten vyön alle puukotuksiin.
Oletko tietoinen, että vielä pari vuotta sitten Enbuske tviittaili "limalompakko"-vitsejä ja sai kehuja Halla-aholta, koska oli tämän mielestä "siinä suhteessa harvinainen toimittaja, että hän perehtyy etukäteen aiheeseen, josta aikoo puhua".
en tykkää kummastakaan, molemmat tolloja.
Enbuske on eliitin sätkynukke, kirjoittaa niistä asioista mitkä ovat eliitille hyödyllisä, muuten loppuisi Enbuskelta näkyvyys jos oikeasti kirjoittaisi vakavista asioista jotka ovat eliitille kiusallisia. Siksi Enbuske&Veitola&Salminen saavat oman tv-ohjelman kun ovat eliitin mieleisiä toimittajia.
Enbuske on nolo