Enbuske vs. Tamminen - kumpi saa kiistassa "pisteesi" ja kumpi sympatiasi?
Itse kallistun kyllä Enbusken puolelle. Tuo Tammisen meuhkaaminen menee aika lailla överiksi kun muistetaan vielä se hiljattainen Nimi Juuselan sinänsä harmittoman mutta kiusallisen kännimokan repostelu.
Kommentit (116)
Enbusken kolumnit huokuvat sivistymättömyyttä ja moukkuutta.
Mulle jäi nyt vähän epäselväksi, että mitä sellaista Tamminen on tehnyt, joka oikeuttaa halventamaan häntä Juuselan ja Enbusken toimesta? Miten Enbuske oikeastaan eroaa kiusaajasta?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi narsismiin taipuvaista laitetaan vääntämään turhanpäiväisestä. Tami kumminkin saa mun sympatiat, on oikeasti tehnyt huippu-uran alallaan!
Eikä pelkästään taipuvaisia, vaan ihan sitä ihteään.
Kerrotko tarkemmin siitä Tamin huippu-urasta, vai oletako vaan, kun on tunkenut itseään jatkuvasti esille joka paikkaan?
Minä olen miehen edesottamuksia seurannut noin 45 vuotta ja olihan hän ihan hyvä pelaaja 70-luvulla ja siihen aikaan vielä ihan siedettävä, kun ei tunkenut itseään jatkuvasti esille. Sen jälkeiset teot ei sitten olekaan enää mitään sukua millekään huipputekemiselle. Valmentajana ei yhtäkään pyttyä koskaan mistään ja kenkää tuli joka paikasta.
Tuossa kiistassa oli vastakkain kaksi idioottia, mutta kyllähän Tamin käytös taas kerran oli kuin uhoavalla teinijampalla. Aikuinen mies (valitettavasti vain fyysisesti) paukuttelee henkseleitään jollain firmansa liikevaihdolla ja uhkailee väkivallalla. Ei todellakaan aikuisen ihmisen käytöstä.
Ei vanhan liiton äijät ymmärrä tommosta että ensin haastetaan kehään julkisella länkytyksellä ja sitten söpöstellään että älävaanteemullemitääfyysistä kun mä oon oikeesti tällanen pehmo.
Jos toinen pyytää ottamaan mittaa johonkin peliin, siis omaan lajiinsa( fyysiselle) kentälle, niin miten sen voi mieltää väkivallaksi? Varsinkin jos se toinen surutta itse harjoittaa omalla kentällään (verbaliikan) henkistä väkivaltaa pilkkaamalla vanhukseksi ja tekemällä naurunalaiseksi? Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi narsismiin taipuvaista laitetaan vääntämään turhanpäiväisestä. Tami kumminkin saa mun sympatiat, on oikeasti tehnyt huippu-uran alallaan!
Kerrotko tarkemmin siitä Tamin huippu-urasta, vai oletako vaan, kun on tunkenut itseään jatkuvasti esille joka paikkaan?
Minä olen miehen edesottamuksia seurannut noin 45 vuotta ja olihan hän ihan hyvä pelaaja 70-luvulla ja siihen aikaan vielä ihan siedettävä, kun ei tunkenut itseään jatkuvasti esille. Sen jälkeiset teot ei sitten olekaan enää mitään sukua millekään huipputekemiselle. Valmentajana ei yhtäkään pyttyä koskaan mistään ja kenkää tuli joka paikasta.
Tuossa kiistassa oli vastakkain kaksi idioottia, mutta kyllähän Tamin käytös taas kerran oli kuin uhoavalla teinijampalla. Aikuinen mies (valitettavasti vain fyysisesti) paukuttelee henkseleitään jollain firmansa liikevaihdolla ja uhkailee väkivallalla. Ei todellakaan aikuisen ihmisen käytöstä.
Ainakaan sen artikkelin mukaan minkä minä noista tapahtumista luin iltalehdestä niin Tamminen ei uhannut väkivallalla vaan haastoi Embusken johonkin kilpaan todistaakseen että Tammisen ikäinenkään ei ole täysin fyysisesti rappiolla ja embuske saa vieläpä valita lajin. Tämän Embuske sitten tulkitsi omista mystisistä syistään tarkoittavan turpaanvetoa ja kukaanhan ei tunnetusti lue noita artikkeleja joten jankutus jatkuu somessa.
Kyllä huomaa että Tammisella on he-le-ve-tin iso kyrpä, kun taas Enbuskella surkea pikku pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaan haastattelua tarkalleen ottaen Tamminen uhkasi väkivallalla?
Käsittääkseni hän haastoi "fyysiseen" kilpaan tai vastaavaan jotta testattaisiin kimpassa se (hänenkin) kestävyys tai pystyvyys, koska eiks tää Enbuske siinä kolumnissaan vanhuksia kuvaillut?
Korjaa ihmeessä jos olen väärässä.
Enbuske itse taisi ottaa sen sellaisena että mennääs ulos ottaan miehestä mittaa, tai jonain uhkaavana.
Kun pelle ja klovni tappelee se on pelkkää sirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan sen artikkelin mukaan minkä minä noista tapahtumista luin iltalehdestä niin Tamminen ei uhannut väkivallalla vaan haastoi Embusken johonkin kilpaan todistaakseen että Tammisen ikäinenkään ei ole täysin fyysisesti rappiolla ja embuske saa vieläpä valita lajin. Tämän Embuske sitten tulkitsi omista mystisistä syistään tarkoittavan turpaanvetoa ja kukaanhan ei tunnetusti lue noita artikkeleja joten jankutus jatkuu somessa.
Noin minäkin sen mielsin että Tamminen tarjosi mahdollisuutta testata oman ikäisensä kyvykkyyttä Enbusken valirsemassa lajissa .
Kai se nyt olisi voinut olla vaikka sulkapallo tai biljardi tai vaikka mölkky.
Mokasi kun ei ottanut haastetta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteitä ei saa kumpikaan. Mutta Enbusken väitös, että hän potkii kolumneissaan ihmisiä ainoastaan ylöspäin, on naurettavaa valehtelua. Vai uskooko hän itse siihen?
Ollaan niin kiusaamisvastaisiua että - ja sitten aikuiset äijät kirjoittaa pokkana "kriittisiä" kolumneja joissa "potkitaan ylöspäin". Tämähän on silkkaa paskaa tommonen. Ei tommoset ketään kunnioita kunhan palkan edestä räksyttävät.
Tami teki oikein että puolusti itseään julkisesti ja haastoi vittuilijan.
Se mikä oli suurin pettymys oli Päivärinta. Olen niin iloinnut hänen uudesta konseptista missä on puhjennut kukkaan--- ja nyt tämä. Mikä kiusallinen puolueellisuus mikä olisi pitänyt kyetä välttämään noin silmiinpistävänä, voi tuomas onko sulla mielenterveysongelmia,jne sekä tuomaksen manipulointi "mä toivon ettei mun poikani" blaablaa. Meni maku Päivärinnasta ja harmittaa.
Totuus on että Tami oli ärsyttävä mutta täysin oikeassa.
Sitä paitsi itse olisin ilman muuta ottanut "fyysisen" haasteen vastaan Tamilta silmää räpäyttämättä, vaikka nainen olenkin.
Samoin olisi aikoinaan tehnyt Sarasvuo tai hänen silloinen juontajakumppaninsa Hyvissäpahoissajarumissa. Ne oli miehekkäitä. Ja ohjelma pyrki totuuteen itse aiheessa. Tuli ikävä tuotakin ohjelmaa.
EI toimittaja voi potkia ylöspäin koska toimittajalla on jo lähtökohtaisesti sellainen valta että on vaikea löytää ketään joka olisi edes samalla tasolla toisia toimittajia ja ehkä lehtien omistajia lukuunottamatta. Suurin osa kansasta ja julkimoista on täysin toimittajan oikkujen armoilla. Näkeehän sen siitäkin että esim. suomen pääministeriä vedellään tiettyjen toimittajien toimesta jatkuvasti kölin alta vaikkei olisi mitään syytäkään.
Minkä muun ammatin edustaja esim. voi saada tuomion raiskauksesta ja sitten jätetään kaverin nimi hienotunteisesti kertomatta että kaveri voi jatkaa työtään ja yksityielämäänsä rauhassa. Joku tavisjulkimo tai poliitikko pääsee nimen ja kuvan kera välittömästi lehtiin jo siitä että ajaa ylinopeutta ja saa sakot.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kokoomuslaista narsistipelleä ottaa mittaa toisistaan, siinä sitä viihdettä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyseessä pelle ja iilimato. Enbuskella ei ole omia ansioita, vaan hänen "osaamisensa" perustuu muiden potkimiseen ja heidän ansioiden vähättelyyn. Ja kehtaa vielä jauhaa kakkaa puhumalla jostain "ylöspäin potkimisesta" ja uhriutua siitä, että Tami olisi muka väkivallalla uhannut. Kyllä tuo omahyväinen ja raukkamainen turhake on ruma niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Tami nostaa sata kiloa penkiltä ja firman liikevaihto miljoona
Mä haluan Sarasvuon takaisin kehiin.
Heti kun sen leuka paranee!
Vierailija kirjoitti:
Tami nostaa sata kiloa penkiltä ja firman liikevaihto miljoona
Show-miehellä on show-miehen puheet. Kuuluu brändiin.
Kumpikaan ei saa pisteitä, eikä sympatiaa. Mutta jos ihan pakko sanoa, minusta Enbuske olisi hyvin voinut pyytää anteeksi. Kirjoitus oli silkkaa vittuilua alusta loppuun, Tamminen oli siinä oikeessa, ei se ollut mitään hyvää kritiikkiä nähnytkään. "kun avaavat sanaisen ruumisARKKUNSA" oli mauttomuuden huippu Enbusken tekstissä muista muka nokkelista sutkauksista puhumattakaan.
Ei Tamminen mikään poliittinen johtaja ole, minusta yksityishenkilö julkisuudesta huolimatta, Enbuske halusi näytellä jotain kovista, kun ei voinut vain pyytää anteeksi vaan piti vielä studiossa naureskella Tammisen pörhentelylle. Kummatkin aikamoisia kukkopoikia, Tuomas ei sen paremman tyylinen kukkopoika kuin Tamminenkaan, vaikka omasta mielestään oma kukkoilunsa on astetta korkeammalla tasolla.
Ei jatkoon. Piste. That's it. Game over. :D
Lissukka kirjoitti:
Tami on ÄIJÄ. Enbuske on hiirulainen, joka on ylentänyt itse itsensä älyköksi. Enbuskessa ei ole mitään miestä. Parta sentään kasvaa.
No ei nyt täysin viitsi kumpaakaan maan rakoon mollata.
Olihan se hyvää viihdettä kun eri sukupolvien edustajat yrittää kommunikoida, päivärinta hoksasi tämän hyvin ja tarjosi katsojilleen hauskan ja varsin opettavaisen matsin.
Molemmissa miehissä on takuulla omat jänskät puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei saa pisteitä, eikä sympatiaa. Mutta jos ihan pakko sanoa, minusta Enbuske olisi hyvin voinut pyytää anteeksi. Kirjoitus oli silkkaa vittuilua alusta loppuun, Tamminen oli siinä oikeessa, ei se ollut mitään hyvää kritiikkiä nähnytkään. "kun avaavat sanaisen ruumisARKKUNSA" oli mauttomuuden huippu Enbusken tekstissä muista muka nokkelista sutkauksista puhumattakaan.
Ei Tamminen mikään poliittinen johtaja ole, minusta yksityishenkilö julkisuudesta huolimatta, Enbuske halusi näytellä jotain kovista, kun ei voinut vain pyytää anteeksi vaan piti vielä studiossa naureskella Tammisen pörhentelylle. Kummatkin aikamoisia kukkopoikia, Tuomas ei sen paremman tyylinen kukkopoika kuin Tamminenkaan, vaikka omasta mielestään oma kukkoilunsa on astetta korkeammalla tasolla.Ei jatkoon. Piste. That's it. Game over. :D
Totta.
Anteeksipyyntö olisi ollut oikeasti älykäs teko.
^ Piti kirjottaa viestissä 78 sana RUUMIS ei arkku. Se RUUMISARKKU oli mauttomuuden huippu. Ei se Tamminen nyt niin vanha ole, ja kuka muutenkaan puhuisi vanhuksille noin.
Tamminen on akateemisesti koulutettu, joten lähempänä hän on älykköä kuin kansanopisto-Tuomas.