Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbuske vs. Tamminen - kumpi saa kiistassa "pisteesi" ja kumpi sympatiasi?

Vierailija
23.11.2017 |

Itse kallistun kyllä Enbusken puolelle. Tuo Tammisen meuhkaaminen menee aika lailla överiksi kun muistetaan vielä se hiljattainen Nimi Juuselan sinänsä harmittoman mutta kiusallisen kännimokan repostelu.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Enbuske-fani mutta kyllä se mies osaa kirjoittaa. Tamminen on valitettavasti mun silmissä vain uhoava pelle. Ego on Empire State Buildingin kokoinen mutta itse tekoja ei nyt herralla ole hetkeen ollut. Okei, on maajoukkuekiekkoilija ja valmentanut jotain Ranskan maajoukkuetta mutta jos herra olisi niin mainio ja loistava kuin mitä esittää luulisi että hänen kaltaiselleen talentille, veli Tammiselle olisi ottajia maajoukkueessa jne. Vaan ei ole edes liigavalmentaja Suomessa. Game over Tami.

Vierailija
2/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokuningas vie kuin litran mitaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tami on ÄIJÄ. Enbuske on hiirulainen, joka on ylentänyt itse itsensä älyköksi. Enbuskessa ei ole mitään miestä. Parta sentään kasvaa. 

Vierailija
4/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanopisto-älykkö Enbuske on kyllä tosiaan eri sukupolvea. Ruikutti jostain väkivallasta ja hyvä ettei itkuun purskahtanut siinä ruikuttaessaan, vaikka Tami sanoi, että Ykspuska saa itse valita lajin. Tosin jos hänelle sulkapallo tai hohtokeilaus on väkivaltaa, niin ehkä kannattaa pitäytyä niissä kolumneissa ja keskittyä vain nälvimään ihmisille, jotka ovat oikeasti saaneet aikaan jotain. On kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka tekevät, ja niitä, jotka ilkkuvat tekijöille. Enbusken leipä tulee jälkimmäisestä toiminnasta.

Vierailija
5/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske ei joko tajua olevansa vanha kiukkuinen, kärisevä ukko tai sitten tajuaa, ja kirjoittaa oikeastaan itsestään, mutta muka huumorimielellä.

Ikää hänellä on vasta 40 vuotta, mutta juttujensa ja kuviensa perusteeella luulisi ainakin 50-vuotiaaksi.

Tamminen on tehnyt pitkän ja värikkään kiekkouran, Enbuske elää kertomalla omia mielipiteitään milloin missäkin mediassa.

Vierailija
6/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteitä ei saa kumpikaan. Mutta Enbusken väitös, että hän potkii kolumneissaan ihmisiä ainoastaan ylöspäin, on naurettavaa valehtelua. Vai uskooko hän itse siihen?

Vierailija
7/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anglosaksinen potkiminen ylöspäin"? Enbuske on räksyttävä pelle, joka luulee olevansa nero. Koulutustaso nolla. Kolumni oli törkeän ikärasistinen.

Vierailija
8/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi narsismiin taipuvaista laitetaan vääntämään turhanpäiväisestä. Tami kumminkin saa mun sympatiat, on oikeasti tehnyt huippu-uran alallaan!

Vierailija
9/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske juonsi 90 luvulla talk showta jonka toinen juontaja kiusasi ja nolasi aina silloin tavattoman ujoa Tuomasta suorassa lähetyksessä. Hänelle on kai jokin alemmuudentunto jäänyt tuosta.

Vierailija
10/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä Enbusken konsepti on kaikin puolin perseestä. Minkä takia tällainen jäbä saa pilkata ja loukata ihmisiä lähes

vapaasti.

Vierailija
11/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on vastenmielinen hahmo, joka voisi häipyä julkisuudesta ja pitää turpansa kiinni.

Vierailija
12/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embuske koittaa oikeuttaa oman kiusaamisensa jollain hiton hihasta ravistetulla epäsyyllä (oma vikas että mä vittuilen).

Ei jatkoon.

En Tammisestakaan sen kummemmin pidä (tai ole pitämättä) mutta tuo Embusken järkeily on jo naurettavaa noinkin älykkäältä ihmiseltä.

Vierailija
13/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamilla on sentään näyttöjä. Enbuske on pelkkä kansanopistopelle.

Vierailija
14/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on itse asiassa aika koomisen näköinen ilmestys... voisi olla vaikka jostain Marvelin sarjakuvasta.

Vierailija
15/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanopisto-älykkö Enbuske on kyllä tosiaan eri sukupolvea. Ruikutti jostain väkivallasta ja hyvä ettei itkuun purskahtanut siinä ruikuttaessaan, vaikka Tami sanoi, että Ykspuska saa itse valita lajin. Tosin jos hänelle sulkapallo tai hohtokeilaus on väkivaltaa, niin ehkä kannattaa pitäytyä niissä kolumneissa ja keskittyä vain nälvimään ihmisille, jotka ovat oikeasti saaneet aikaan jotain. On kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka tekevät, ja niitä, jotka ilkkuvat tekijöille. Enbusken leipä tulee jälkimmäisestä toiminnasta.

Kuinka kauan luulet että Tamminen jaksaa sulkapalloilla ennen kuin sydänkohtaus iskee? Siis kun pelataan pisteista ja ilman mitään jees-mies-"vastustajia"?

Vierailija
16/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi narsismiin taipuvaista laitetaan vääntämään turhanpäiväisestä. Tami kumminkin saa mun sympatiat, on oikeasti tehnyt huippu-uran alallaan!

Tamminen on kohtalainen soopanjauhaja ja menee ihan valehtelun rajamailla julkisuuden haku.

Vierailija
17/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset täällä tarttuvat Enbusken koulutukseen? Kuka tahansa voi lukea kirjoja ja opiskella ilman tutkintoa omaan työhön liittyviä asioita ja laajemmalti. Ja loppujen lopuksi työ opettaa kaikista eniten.

Vierailija
18/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on elementissään tällaisessa patriarkaatti-alas -ajassa. Perinteinen miehekkyys ja äijäily on nyt leimattu pahaksi ja huonoksi feminististä verbaaliakrobatiaa käyttämällä. Muuten Enbuskella ei ole koskaan mennyt putkeen, mutta feminismin miespuoliseksi ikoniksi hän sopii.

Tykkään älykkäistä miehistä, mutta äijäily vetoaa johonkin syvemmälle. Enbusken älykkyys ei viehätä hirveästi, koska siinä on liikaa jotain vinkumista ja pikkupoikamaista kiukuttelua.

Tami on erikoinen tapaus, vähän koominenkin. Tuosta keskustelusta tuli vähän paha mieli. Tami on tottunut miesten maailmaan, jossa pärjää kovuudella ja reiluudella. Hän ei ole osannut valmistautua kierojen, verbaalisten feministimiesten vyön alle puukotuksiin.

Vierailija
19/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen, kansanopiston käynyt Enbuske. :D Siinä meillä nuori älykkö. Lähinnä säälittää.

Vierailija
20/116 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on uuden renessanssin johtohahmo, aikamme suuri ajattelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä