Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luokkasi hikipingosta tuli isona?

Vierailija
21.11.2017 |

Kovistyttökeskustelun innoittamana.

Minä aloitan:
toinen (poika) joutui parikymppisenä huumerikoksesta vankilaan, ja toinen (tyttö) lähti miehen perässä ulkomaille yläasteen jälkeen, sai teini-iässä 2 lasta ja ilmeisesti on vieläkin kotiäitinä vaikka lapset on jo teinejä.

Kommentit (322)

Vierailija
261/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani.

Vierailija
262/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli luokanopettaja ja yhden lapsen äiti. Keskiarvo yläasteelta lähtiessä 9.6. Paras ylioppilas lukiossani ikäluokassani. Hyvin olen elämässäni pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli viestinnän ja kielen ammattilainen.

Vierailija
264/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullu ala-asteen erityisluokan ainoasta hikestä mitään.

Yläasteen hikeistä yks on nykyään stereotyyppinen töölöläinen ja toinen on peliriippuvainen ampumaradalla käyvä isänmaallinen mies, jolla lukiossa arvosanat tippu keskitasolle. 

Lukioaikaisista hikeistä ei oo ku pari päässy opiskelee, ja nää kyseiset tyypit ei oo päässy lääkikseen.

Vierailija
265/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste luokan kympin tytöstä tuli joku karttapiirtäjä. Ihan siis toimistotöitä , joku parin vuoden opisto koulutus. Lapsen sai yksin 41 vuotiaana. Parisuhteessa ei ole ollut ikinä.

Mukava ja huumorintajuinen tyyppi, harvakseltaan pidetään yhteyttä.

Vierailija
266/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon uran ja arvostuksen saanut ja itse silti vaan onneton ja elämäänsä pettynyt.

Vierailija
267/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla ainoa tohtori meidän luokalta. Viiletin poikien perässä, kun muut pänttäs kokeeseen. Ikinä en tehny läksyjä tai lukenu kotona mitään. Hikipingot ihan tavis opettajia ja insinöörejä. Ei mitään huippumenestyjiä.

Jaahas, tässä ketjun ainoa tohtori on kerännyt alapeukut. Alapeukkujen syynä ainoastaan tuon oman arvon esille tuominen. Sitähän ei palstailija yleensä siedä, jos joku on oikeasti jotakin.

No eihän väitöskirja nyt mitään kovin ihmeellistä ole. Kertoo useimmilla aloilla lähinnä vain siitä, että perustutkinnon jälkeen vielä haluaa jatkaa yliopistolla.

Omalta luokaltani parhaiten lukiossa menestyneistä kaksi kävi kauppakorkean, niistä toinen väittelikin. Yksi opiskeli arkkitehdiksi ja yksi on biologi. Oli kouluaikaankin kiinnostunut luonnosta, rengasti lintuja. Itse olen se arkkitehti.

Vierailija
268/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika: Joku nössö opettaja jossain yläasteella. Asustelee kahdestaan poikaystävänsä kanssa ja harrastaa ulkona kävelemistä ja shakin peluuta.

Tyttö: Opiskeli pitkään ja hartaasti yliopistossa jotain bio-touhua. Teki sitten kasan lapsia, ei saanut oikein työelämästä otetta ja sai jonkun hiivatin taudinkin vielä että ei ole työihin enää koskaan.

Vierailija
269/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä yliyrittäjästä pingosta, joka kovaan ääneen selitti menevänsä yliopistoon muuhun isompaan kaupunkiin, ei tullut yliopisto-opiskelijaa, koska ei päässytkään kolmeen vuoteen sisään yrityksistä huolimatta. Luki sitten tradenomiksi opistossa, jäi kotipaikkakunnalle ja perusti perheen. Ihan hyvissä normaaleissa töissä toimistossa, mutta ei lainkaan tullut sitä, mitä kovin suunnitteli.

Toisesta tuli kemisti, luki itsensä tohtoriksi.  On ollut hyvässä uraputkessa ja perheputkessa pk-seudulla. Tämä henkilö taas oli paljon hiljaisempi tekemisistään, puhui kyllä yliopisto-opiskeluista, mutta ei tehnyt mistään suurta numeroa.

Eli laidasta laitaan.

Vierailija
270/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei, minä täällä! Luokkasi hikari johtaa nyt yliopiston palvelulaitosta.

Vierailija
271/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli luokanopettaja ja yhden lapsen äiti. Keskiarvo yläasteelta lähtiessä 9.6. Paras ylioppilas lukiossani ikäluokassani. Hyvin olen elämässäni pärjännyt.

Kuulostaa tosi tylsältä. Itse olen elänyt ikimuistoisen elämän ulkomaanvuosineen ja elämäni on edelleen mielenkiinoista mieheni ja lastemme kanssa. Kaupunkilomat Euroopassa eivät ole meille. erikoista. Voimia arkeesi!

Vierailija
272/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti.

Vierailija
273/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen nyt sellaisia, jotka eivät olleet samalla luokalla vaan muuten samoissa kouluissa. Sanoisin että laidassa laitaan on mennyt.

Yksi on juristina kansainvälisessä firmassa

Yksi on projektipäällikkö rakennusalalla

Yksi perusti ravintolan puolisonsa kanssa ja pyörittää sitä

Yksi perusti matkailuyrityksen kaverinsa kanssa ja pyörittää sitä

Yksi on lääkäri, toinen hammaslääkäri, kolmas psykiatri

Yksi on tutkijana yliopistolla

Yksi on poliitikon avustaja

Yksi on kordinaattori ja vetää kansainvälisiä projekteja

Yksi ei saanutkaan lukiota loppuun, vaan joutui mielisairaalaan. Käy siellä edelleen säännöllisesti ja muulloin on jonkinlainen avohoidon potilas.

Yhdellä on useampi korkeakoulututkinto ja näyttää nykyään olevan graafisen suunnittelun yritys

Yksi jätti yliopisto-opiskelut kesken mielenterveyssyistä. On kuitenkin myöhemmin saanut vakituisen työpaikan toimistosta ja näyttää voivan paremmin.

Yksi on valokuvaaja

Yksi on toimittaja

Yksi on kotiäitinä ja myy ohessa lastenvaatteita ja kosmetiikkaa kotikutsuilla

Yksi on huippu-urheilija

Nämä nyt tuli mieleeni

Vierailija
274/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuden professori

Vierailija
275/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, eläinlääkäri

Vierailija
276/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ok, tyhmyytesi ei.

Vierailija
277/322 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tuli opettaja mutta työllistyminen oli hankalaa. Lukupää oli mutta sosiaalisesti ei niin lahjakas. Nyt työllistynyt ulkomailla. Toisesta tuli koulun rehtori.

Vierailija
278/322 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
279/322 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, up!

Vierailija
280/322 |