Olen kaunis nuori nainen. Miksi se ärsyttää sinua?
Olen seksikäs ja tiedän sen. Koetko että olen uhka sinulle?
Kommentit (31)
Kauneutesi ei ärsytä, mutta saa minut vähän epävarmaksi mikäli olet luonteeltasi hyökkäävä, äänekäs ja narsistinen. Jotain post-traumaattisia stressireaktioita tulee vieläkin yllä kuvatun kaltaisten ihmisten tapaamisessa, sillä sain koko yläasteen ja lukion kuulla sellaisilta olevani mm ruma, vastenmielinen, vääräsilmä the list goes on and on. Käperryn suorastaan kuoreeni, vaikka noista ajoista on jo kohta 10 vuotta.
Kauniita ja muun kaltaiset ihmiset eivät aiheuta samanlaista pelkoa.
Miksi ei saisi pitää itseään kauniina ja olla tyytyväinen ulkonäköönsä? Luulisi että se olisi parempaa kuin epävarmuus ja itseinho. Plus mitä hyötyä vaatimattomuudesta on koskaan ollut yhtään kenellekään? T. Toinen kaunis ja nuori nainen
Voih. Painimme eri sarjoissa. Minä pyöreiden semirumien keski-ikäisten sarjassa, mutta mulla on loistava yleissivistys, rahaa, rakastava perhe, hyvä maku ja elämänkokemusta. En voisi edes kuvitella sellaista sarjaa missä voisimme yhdessä otella.
Ei ärsytä, etkä myöskään ole uhka, paitsi jos käytät liikaa hajuvettä. Muuten en kiinnitä sinuun sen enempää huomiota kuin muihinkaan ihmisiin.
Minä ärsytän kauniita nuoria naisia. En ole mikään erityisen komea enkä kovin nuorikaan enää mutta tällä naisvaltaisella alalla missä työskentelen olen kuitenkin se joka hyötyy ulkonäöstään. Se tuntuu kovasti ärsyttävän nuoria naisia kun heidän mahdollisesta kauneudestaan ei ole mitään hyötyä.
Ei ärsytä kun ei enää millään jaksaisi nuoren naisen elämää. Aikansa kutakin. Niin se sinullakin on.
Käytä nuoruutesi ja tilaisuutesi hyvin. Ne on ohi ennen kuin huomaatkaan.
Minulla ei ole aavistustakaan kuka olet, missä asut, mitä teet, ketä tunnet, kuinka kaunis olet, miksi teet näitä aloituksia. Voin sanoa 100% varmuudella, etten koe sinua uhkaksi tai muuksikaan vaikutteeksi elämässäni.
Minäkin olin muuten kaunis nuori nainen aikoinani, nykyään kaunis keski-ikäinen nainen. Viimeksi eilen tuntematon mies kehui kauniiksi. En silti usko olevani uhka yhtään kellekään kanssaeläjälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä asenteestasi. Piilota kauneutesi vakan alle ja anna sen loistaa tekemättä siitä numeroa. Itsensä muiden yläpuolelle korottaminen tekee sinut rumaksi.
Kovin on körttiläiset elämänohjeet. Kärsi, kärsi, niin kirkkaammain kruunun saat.
Tai jos ymmärrät oikein niin vain siten hän on aidosti kaunis. Nythän hänen omahyväisyytensä pilaa kaiken.
Eli ei saa olla itsevarma, vaan pitää pukeutua juuttisäkkiin, ripotella tuhkaa päälle ja olla nöyrä.
Ei ärsytä, mutta herättää joskus haikeutta ja surua vääjäämättömästä vanhenemisesta ja rapistumisesta. Olin itsekin nuori kaunis nainen ja huomaan nyt vanhemmiten, että olen ehkä antanut asialle elämässäni liikaa painoarvoa. Kun pitää kauneuttaan kovin merkityksellisenä asiana sen menettäminen ottaa lujille. Uhkaa en koe. Varmasti mieheni sinua mielellään katselisi, mutta en usko että hän kenenkään ulkonäköön minua vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi pitää itseään kauniina ja olla tyytyväinen ulkonäköönsä? Luulisi että se olisi parempaa kuin epävarmuus ja itseinho. Plus mitä hyötyä vaatimattomuudesta on koskaan ollut yhtään kenellekään? T. Toinen kaunis ja nuori nainen
Mäkin pidän itseäni kauniina, muuten toki mieti sitä niin paljon, että kysyisin muilta että ärsyttääkö??
Voi hemmetti näitä!
Mikäs tää kaffebulla juttu on?