Olen kaunis nuori nainen. Miksi se ärsyttää sinua?
Olen seksikäs ja tiedän sen. Koetko että olen uhka sinulle?
Kommentit (31)
Vietät silti iltojasi yksin vauva.fi:ssä. En kyllä tiedä mikä sinusta uhkan tekisi :D
Ulkoisesti ehkä kaunis, mutta sisäisesti ruma?
Ei ärsytä yhtään, päinvastoin.
Pervo-Pena
En pidä asenteestasi. Piilota kauneutesi vakan alle ja anna sen loistaa tekemättä siitä numeroa. Itsensä muiden yläpuolelle korottaminen tekee sinut rumaksi.
Ole ihan rauhassa kaunis. Ei mua ärsytä yhtään. Ei kyllä kiinnostakaan.
N52
Uhka missä mielessä? Että viet ukkoontuneen ja tylsän mieheni? Tai että viet alipalkatun, raskaan työni?
Hmmm, suorastaan vavisen pelosta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä asenteestasi. Piilota kauneutesi vakan alle ja anna sen loistaa tekemättä siitä numeroa. Itsensä muiden yläpuolelle korottaminen tekee sinut rumaksi.
Kovin on körttiläiset elämänohjeet. Kärsi, kärsi, niin kirkkaammain kruunun saat.
Ei ärsytä. Olen itsekin ollut sellainen. Nyt olen tyytyväinen että olen näkymätön.
Ei pikkuflikoista ole uhkaa vanhemmalle kauniille naiselle, älä nyt tyhmiä kuvittele.
Kateellinen ehkä. Se ärsyyntyminen johtuu siitä että olet ylimielinen bimbo. Niitä ei vain jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on körttiläiset elämänohjeet. Kärsi, kärsi, niin kirkkaammain kruunun saat.
Tai jos ymmärrät oikein niin vain siten hän on aidosti kaunis. Nythän hänen omahyväisyytensä pilaa kaiken.
Kaikki ei koske sinua. Moneskohan kerta muuten tää sama aloitus?
Miks sä olisit mulle uhka?
Miksi sä edes oletat niin?
Kaffebulla? Nyt alko himottoo ja rutosti. Kerro lissee!
Vaikutat röyhkeältä ja ylimieliseltä.
Terveisin jatkuvasti kauniiksi kutsuttu nuori nainen joka ei kuitenkaa koe ulkonäköä tärkeänä asiana, älykkyys, ahkeruus ja hyvät arvot tärkeämpiä...
N30 kirjoitti:
Uhka missä mielessä? Että viet ukkoontuneen ja tylsän mieheni? Tai että viet alipalkatun, raskaan työni?
Hmmm, suorastaan vavisen pelosta.
"Vapisen".
Niin ap. voisitko tarkentaa, että ketä nyt sitten ärsyttää?
Itse olen kaunis 40+ mami ja minulla on myös kaksi todella kaunista tytärtä, joille toivon kaikkein parasta kaikessa.
Miksi ja ketä pitäisi ärsyttää?
Sen verran voin sanoa, että meitä vanhempia naisia ei ärsytä se, ettemme ole enää pelkästään kauniita, vaan myöskin viisaita.
Useimmat ovat olleet nuoria ja kauniita. Silloin ei tullut mieleenkään, että se ärsyttäisi jotakin. Taidat olla harvinaisen tyhmä.
Ei ärsytä lainkaan. Itse olen kaunis +40 nainen ja koen olevani elämääni paljon tyytyväisempi kuin 20 vuotta sitten.