Mies sitten veti koko viikonlopun kännit ja tänään piti yhdessä lähteä lapsemme harrastustapahtumaan. Eipä ole tuosta lähtijäksi, kun ryyppäys vei voiton.
Oli onneks poissa kotoa juomasta, mutta tällä hetkellä vitutus tapissa, kun huomaa ettei perhe olekaan se ykkönen.
Ja ennen kuin joku kysyy että mitäpä olet tehnyt lapsia tuollaisen kanssa, niin vastaan että ei ole aina ollut tämmöinen meno päällä.
Pari viimeistä vuotta on aika-ajoin ottanut tällaisia maratoneja vaikka nytkin hyvin tiesi että tänään tärkeä meno perheen kesken.
Silti ei välitä.
Kommentit (153)
Minä ainakin olen sen verran tasokas
nainen ja arvostan itseäni niin paljon, etten alkaisi itseäni nöyryyttämään ja alentamaan katselemalla ketään juoppoa ukkoa!
Elämä Länsimaissa on robotin elämää. Ei se sovellu ihmiselle. Alkoholia ei ostettaisi ,jos asia olisi toisin, Tosin alkoholia taidetaan juoda kaikissa kulttuureissa. Kannattaa ensin löytää omat elämäntapansa, ennenkuin menee avioliittoon niin saattaa löytää sopivamman puolison. Ja suurin osahan ei nykyjään enää menekään avioliittoon ja lasten tekeminenkin on vähenemässä. Ehkä siihen tulee työnjako. Robotit kasvattavat lapset ja ihmiset tekevät töitä. Väärin sekin ajatus,sillä robotit tekevät pian kaikki työtkin. Tekoäly myös suunnittelee pian kaiken ja paljon nopeammin ja paremmin kuin ihminen, ehkä sitten jää ihmisille se lisääntyminen ja hoiva tehtäväksi. Mutta älä ota bilettäjää kaveriksi vaan hoivaamisgeeneillä varustettu puoliso. Ehkä naispari olisi paras tai heimo, jossa jaetaan kasvatus ja hoivavastuu. Miehet voisivat omassa majassaan teroittaa keihäitään ja juoda kiljua ja naiset omissa majoissaan hoivata lapsia, jos sellainen geeni on vielä voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli onneks poissa kotoa juomasta, mutta tällä hetkellä vitutus tapissa, kun huomaa ettei perhe olekaan se ykkönen.
Ja ennen kuin joku kysyy että mitäpä olet tehnyt lapsia tuollaisen kanssa, niin vastaan että ei ole aina ollut tämmöinen meno päällä.
Pari viimeistä vuotta on aika-ajoin ottanut tällaisia maratoneja vaikka nytkin hyvin tiesi että tänään tärkeä meno perheen kesken.
Silti ei välitä.
Juu ei tietenkään perhe voi olla ykkönen jos toisinaan vetää viikonlopun perseet. Ehtaa naisen logiikkaa.
Sinun miehesi muistuttaa aika paljon minun ex-vaimoa.
Ero, älä pilaa lapsen elämää jäämällä.
Tuttu tilanne.. jota kestäny ihan se yli 10 vuotta, kun ite on niin väsykkä ettei oo "uskaltautunu" eroon, myymään taloo jne. Kuunnellu kaikki maailman tekosyyt ja lupaukset. Lupaukset petetty niin mulle kun lapsillekin.
Vihdoin mitta täytty niin että jopa mieskin tajus sen. Selitin sille kaikki eron hyvät puolet sen kannalta pari viikkoa ja erään reissunsa päätteeks ,kun kirosin että mitä helvettiä tuli edes takas, kun ei jaksa enää kattella, tokas et nyt tuli piste ja hän valittee perheensä, enemmin kun ton älyttömän ryyppyelämänsä. Empä olis enää edes uskonu tuota lausetta sen suusta kuulevani.
Mielenkiinnolla seurailen miten käy.
Kyllä tuo täyttää jo alkoholismin tunnusmerkit. Tilanne todennäköisesti vain pahenee ja nollausviikonloput lisääntyvät ja muuttuvat nollausviikoiksi. Ei ole normaalia, että perheellinen mies ryyppää kavereiden kanssa koko viikonlopun ja pettää lapsille antamansa lupaukset. Lähde ajoissa, kärsit lopulta vähemmän kuin jos vain kestät ja jännität seuraavaa kertaa.
Tollasta äijää vielä vedät perässä, nyt hyvä nainen rupea ajattelemaan omilla aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen sen verran tasokas
nainen ja arvostan itseäni niin paljon, etten alkaisi itseäni nöyryyttämään ja alentamaan katselemalla ketään juoppoa ukkoa!
Joo joo. Luonteeltasi tietenkin kaikesta "väärästä" valittava äärikonservatiivinen nillittäjä. Jo yksikin olut liikaa ja mielestäsi aivan kamalaa alkoholismia ja juoppoutta.
Te vaan ette osaa nauttia elämästä, toisten halveksiminen ja toisten kurjuus, siinä se teidän suurin ilon aihe. Eihän tollaisia sadisteja voi pitää edes ihmisenä. Tosi kiva muuten, että kuvittelet olevasi muiden yläpuolella, niin helvetin "tasokas".
Veikkaan, että pissalle ne sinunkin pikkarit välillä haisee, tasokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti ei välitä.Juu ei tietenkään perhe voi olla ykkönen jos toisinaan vetää viikonlopun perseet. Ehtaa naisen logiikkaa.
Typerän naisen logiikkaa, vain minun tarpeeni olla ykkönen, miehen pitää elää vain minun tarpeitani varten ja hänen tehtävänsä on pitää minut ykköskorokkeella. Täysin yksipuolinen suhde.
Ei tollasen kanssa voi elää, paitsi jos on alistuva masokisti.
Itse olen nainen joka tykkään juopottelusta, ja miehenikin tykkää. Joten ymmärrän hyvin miksi stressaavan työviikon päätteeksi pään nollaava känni on aivan ihanaa.
Mutta sitä ihmettelen että miksi nämä muut suurkulutushenkiset menevät lapsia hankkimaan? Itselleni ja miehelleni oli jo nuorena selvää, että me emme halua sitoutua keskiluokkaiseen kunnollisuuteen, mihin lisääntyminen pakottaisi. Haluamme elää vapaata boheemielämää, jossa ainoa vastuu on että palkkatyöt hoidetaan.
No vittu anna sen ryypätä jos haluaa. ei varmaan jaksa kuunnella sun kitinää niin pakko vetää pää jumiin et saa ees hetken olla rauhas saatana.