Mies sitten veti koko viikonlopun kännit ja tänään piti yhdessä lähteä lapsemme harrastustapahtumaan. Eipä ole tuosta lähtijäksi, kun ryyppäys vei voiton.
Oli onneks poissa kotoa juomasta, mutta tällä hetkellä vitutus tapissa, kun huomaa ettei perhe olekaan se ykkönen.
Ja ennen kuin joku kysyy että mitäpä olet tehnyt lapsia tuollaisen kanssa, niin vastaan että ei ole aina ollut tämmöinen meno päällä.
Pari viimeistä vuotta on aika-ajoin ottanut tällaisia maratoneja vaikka nytkin hyvin tiesi että tänään tärkeä meno perheen kesken.
Silti ei välitä.
Kommentit (153)
Mies ryhdistäytyi vähän eron jälkeen, tekee hulluna töitä ja juo muun ajan. Lapsiamme hän ei tapaa ollenkaan. Olen siis tuo joka selitti että mies joi ja sammui viikonloppuisin jo päivällä. Olen miettiny että hän ei ehkä kestänyt lapsiperhe-elämää. Halusi lapsia ja luulin että on tasapainoinen mies mutta toisin kävi. Meni se kymmenen vuotta noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
truthhurtssobad kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eroa?
Ihmeen pitkään naiset jaksavat toivoa, että mies lopettaisi juomisen. Kynnys eroon on iso, jos sen voisi välttää vain yhden asian poisjättämisellä eli alkoholin.
Kiristys ja uhkailu, niinkö kasvatat lapsesikin?
Mies saa juoda niin paljon kuin haluaa, milloin haluaa ja missä haluaa. Minä saan päättää, haluanko katsoa juomista tai asua juovan miehen kanssa. Tuossa ei ole mitään uhkailua eikä kiristämistä. Kumpikin saa itse valita, miten haluaa elää.
Jos et tee näin, niin tapahtuu näin. Kyllä se vaan on kiristämistä ja uhkailua. Moni mies alkaa juoda kun nainen alkaa käyttäytyä vittumaisesti ja se vittumaisuuden kliimaksi on juurikin siinä, että aletaan uhkailla erolla, jos mies ei naisen vaatimuksiin suostu.
Millainen parisuhde se on, jossa toinen asettaa toisen elämiselle ehdot? No se on täysin turha ja huono parisuhde, täysin yksipuolinen, josta puuttuu vastavuoroisuus.
Nainen, kohtele miestäsi niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Ole vittumainen, kiristä seksillä, uhkaile erolla ja odota, että saat mieheltä arvostusta.
Miten voi olla noin idiootteja ämmiä edes olemassa?
Höpötilöpöti. Kyllä alkoholismin syyt ovat vähän syvemmällä kuin jossain "naisen vittumaisessa käytöksessä". Se toki kelpaa tekosyyksi juoda, aivan kuten mikä tahansa muukin.
Vai että ihan alkoholismi? Muutama olut, alkoholismia, älä nyt vittu kehtaa. Eurooppalaiset juomatavat alkohoilismia, no eipäs ollukkaan.
Mutta "naisella" oikeus olla vittumainen, miestä arvostamaton ja alistava "justiina"..
hyi helvete, fy fan.
Jos vähintään kerran kuussa vetää parin päivän känniputkia, niin kyse ei ole mistään ”muutamasta oluesta”, paitsi tietysti sen alkoholistin omasta mielestä. Otan itsekin toisinaan pari olutta. Kun oikeasti ottaa sen pari eikä parikymmentä, niin mitkään sovitut menot tai asiat eivät jää niiden oluiden vuoksi hoitamatta.
Mulle muutama olut on 8-10 tölkkiä, kusena se tulee pois. Ei siitä oikein edes humallu, koska olen mies, enkä mikään vitun sukankutoja. En örvellä, enkä jätä asioita hoitamatta.
Eri asia kevytrakenteisella keijukaisella tietenkin, naisilla on muutenkin heikompi sietokyky, kun miehillä.
Mulla se vaatii noin 18 tölkkiä, että asioiden hoito onnistuu vasta seuraavana iltana. Nämä on yksilöllisiä asioita, ei kannata yleistää. Urheilun takia mulla on aika nopea aineenvaihdunta, vaikka en mitään piristeitä käytäkkään, että heti kusettaa, kun kaljaa juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eroa?
Ihmeen pitkään naiset jaksavat toivoa, että mies lopettaisi juomisen. Kynnys eroon on iso, jos sen voisi välttää vain yhden asian poisjättämisellä eli alkoholin.
Mies saa juoda niin paljon kuin haluaa, milloin haluaa ja missä haluaa. Minä saan päättää, haluanko katsoa juomista tai asua juovan miehen kanssa. Tuossa ei ole mitään uhkailua eikä kiristämistä. Kumpikin saa itse valita, miten haluaa elää.
Jos et tee näin, niin tapahtuu näin. Kyllä se vaan on kiristämistä ja uhkailua. Moni mies alkaa juoda kun nainen alkaa käyttäytyä vittumaisesti ja se vittumaisuuden kliimaksi on juurikin siinä, että aletaan uhkailla erolla, jos mies ei naisen vaatimuksiin suostu.
Millainen parisuhde se on, jossa toinen asettaa toisen elämiselle ehdot? No se on täysin turha ja huono parisuhde, täysin yksipuolinen, josta puuttuu vastavuoroisuus.
Nainen, kohtele miestäsi niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Ole vittumainen, kiristä seksillä, uhkaile erolla ja odota, että saat mieheltä arvostusta.
Höpötilöpöti. Kyllä alkoholismin syyt ovat vähän syvemmällä kuin jossain "naisen vittumaisessa käytöksessä". Se toki kelpaa tekosyyksi juoda, aivan kuten mikä tahansa muukin.
Vai että ihan alkoholismi? Muutama olut, alkoholismia, älä nyt vittu kehtaa. Eurooppalaiset juomatavat alkohoilismia, no eipäs ollukkaan.
Mutta "naisella" oikeus olla vittumainen, miestä arvostamaton ja alistava "justiina"..
hyi helvete, fy fan.
Jos vähintään kerran kuussa vetää parin päivän känniputkia, niin kyse ei ole mistään ”muutamasta oluesta”, paitsi tietysti sen alkoholistin omasta mielestä. Otan itsekin toisinaan pari olutta. Kun oikeasti ottaa sen pari eikä parikymmentä, niin mitkään sovitut menot tai asiat eivät jää niiden oluiden vuoksi hoitamatta.
Mulle muutama olut on 8-10 tölkkiä, kusena se tulee pois. Ei siitä oikein edes humallu, koska olen mies, enkä mikään vitun sukankutoja. En örvellä, enkä jätä asioita hoitamatta.
Eri asia kevytrakenteisella keijukaisella tietenkin, naisilla on muutenkin heikompi sietokyky, kun miehillä.
Mulla se vaatii noin 18 tölkkiä, että asioiden hoito onnistuu vasta seuraavana iltana. Nämä on yksilöllisiä asioita, ei kannata yleistää. Urheilun takia mulla on aika nopea aineenvaihdunta, vaikka en mitään piristeitä käytäkkään, että heti kusettaa, kun kaljaa juo.
Hyvä ettei tarvi kirjoitella samoja juttuja hysteerisille naisille jotka ei tajua alkoholista mitään. Vaan eipä ne ota oppia, vaan voimistuu ne antiajatukset alkoholia kohtaan. Kun sedät kertoo netissä vähän totuuksia tölkkien määristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eroa?
Haluaistiko sinä olla sellaisen vaimon kanssa, joka käy vieraissa ja tuo jopa vieraita miehiä teidän parisänkyyn pelehtimään sinun poissaollessa? Vai haluaisitko vaimon, joka on viikonloput ympäripäissään? Millaista kohtelua tuollainen vaimo sinulta saa? Missä vaiheessa sanot, että nyt riittää, jos et lopeta, niin ero tulee? En oikein usko, että olisit onnellinen tuollaisessa suhteessa, joten minua kiinnostaa, miten ratkaisisit asian.
Sinun pitää alkaa harjoittamaan omien aivojesi käyttöä. Sitten kun pystyt siihen, voit yrittää soveltaa itsenäistä- ja kriittistä ajattelua asioiden ratkomiseen omassa elämässäsi.
Kaikki alkaa kuitenkin lähtökohtaisesti siitä, että et tee vääriä valintoja itsesi suhteen elämässäsi.
Se ei taas kuulu pätkääkään sulle, minkälaisen vaimon minä itselleni haluan. Ehdottamisi vaihtoehdot ovat kyllä niin absurdeja, että niistä ei kelpaisi kumpikaan.
Minä, mies. Ikinäs en ole yhtään kovempaa alkoholijuomaa juonut, jos ei muutamaa satunnaista kaljaa vuositasolla lasketa. En ymmärrä noita päänsä piloille ryyppääjiä!
Niin kauanko on juonut? Perjantai iltana ja lauantaina? Se ei kyllä ole mitään maraton-juomista. Maraton-juomisessa aika lasketaan viikoissa, ei päivissä.
Parin päivän juominen ei nyt ole yhtään mitään. Se tietty on väärin jos olette sunnuntain ohjelman sopineet ja sitten sovitusta asiasta ei pidetä kiinni.
Joko se mielikuvitusmiehesi on herännyt?
UskotonJässäkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eroa?
Haluaistiko sinä olla sellaisen vaimon kanssa, joka käy vieraissa ja tuo jopa vieraita miehiä teidän parisänkyyn pelehtimään sinun poissaollessa? Vai haluaisitko vaimon, joka on viikonloput ympäripäissään? Millaista kohtelua tuollainen vaimo sinulta saa? Missä vaiheessa sanot, että nyt riittää, jos et lopeta, niin ero tulee? En oikein usko, että olisit onnellinen tuollaisessa suhteessa, joten minua kiinnostaa, miten ratkaisisit asian.
Sinun pitää alkaa harjoittamaan omien aivojesi käyttöä. Sitten kun pystyt siihen, voit yrittää soveltaa itsenäistä- ja kriittistä ajattelua asioiden ratkomiseen omassa elämässäsi.
Kaikki alkaa kuitenkin lähtökohtaisesti siitä, että et tee vääriä valintoja itsesi suhteen elämässäsi.
Se ei taas kuulu pätkääkään sulle, minkälaisen vaimon minä itselleni haluan. Ehdottamisi vaihtoehdot ovat kyllä niin absurdeja, että niistä ei kelpaisi kumpikaan.
Keikari homo pelehti sängyssäsi, kävi monen muunkin kodissa ja sitten sille ei se torvelo juoppo enää kelpaakaan? Olet se "lumppu", joka on vähän joaksien kodirn riesa, yksi suku sai hiivatin pahan sotkun sinusta.
Kyllä teistä aviomiesten kilpailijahomoista on riesaa.
Kotien penkoja ja nettiselittelijä, miten kukin elää. Juoppo ei tajua hoitaa itseään irti päihteistä, mutta hellii ajatusta tuon kanssa elämisestä, siksi ukko kehottaa käyttämään aivoja, siis tarkoittaa, että sun ukkos on homo. Eräänlainen vasikkamies ja tällaiseen sitten joku on henkisesti tarrautunut.
Miten se aloittajan mies jotenkin onnistuttaisiin saamaan terveyskeskuksen, psykin ym. kauttan päihdevierotukseen? Asialla on kiire, kertokaa kokemuksia muut, miten, mistä liikkeelle.
Tein haun "käyttökiellossa auto", jos mies voi selvittää käytännön ongelmia. Miten tuo juoppous saataisiin pois? Lähtisikö katkolle tai vierotukseen?
https://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus/ajoneuvovero/veron_maksaminen
/
https://www.hs.fi/autot/art-2000002905030.html
Jos myy jotain, niillä ei pitäisi ostaa päihteitä, vaan lyhentää lainoja, sitten se vierotushoito, yhteiskunta tukee hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et eroa?
Arvelin aivan oikein eli sinun mielestä toisen epäasialliseen käytökseen pitää vain hiljaa mukautua. Eihän kukaan ehdon tahdoin mene naimisiin sarjapettäjän tai alkoholistin kanssa. Vuosien myötä voi huomata, että puolisolle onkin tullut tapoja, mitä hänellä ei aiemmin ollut. Ei ole tavatonta, että kohtuukäyttäjästä tuleekin alkoholisti.
Aloittajan on paras sanoa miehelle, että jos juominen ei lopu, mies saa juoda sinkkuna niin paljon kuin haluaa. Vaimo ja lapset voivat paremmin, kun kuvioissa ei ole alkoholin kaiken edelle laittavaa miestä. Mies saa vapaasti valita, miten haluaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Joko se mielikuvitusmiehesi on herännyt?
Yksi isäntä on pitää leikkinut Lily Mareleenea ja huudellut sen perään nimellä "hänen miehensä" tai "puolisonsa". Se tapaus on juuri fantasialiitto, on kertonut yhtä ja toista yhteiselämästään. Mies ei saa hoitoon syvästi fantasioimaansa "puolisoa", käskee ottaa lisää päihteitä ja illalla nukuttaa sen syvempään känniin päihteillä etäohjauksella, niin olen ymmärtänyt. Kehotus vaan, vaikka toinen on kyllä niin torvi, että ilman kehotustkin kännää.
Ei tee kuitentenkaan mitään saadakseen sitä katkoa. Että sellainen lily Marleen ja lempi. Harvakseen tuleva kehotus lopettaa kännäys ei riitä, nyt hän kuitenkin ajaa ulos talvea vasten asunnosta työntymällä taas väliin.
Jassoo, palstajuopot siellä puolustelevat alkoholistia. Ap:lle sen verran, että ota ero. Silloin mies joko tajuaa, että pitää hakea apua tai sitten jatkaa entistä menoa, mutta sinä ja lapset ette enää kärsi siitä.
Yksi juoppo osti auton velaksi,kärähti rattijuoppoudesta ja vaihtoi auton ilman rahaa paljon vanhempaan rotiskoon kun poliisit tunsivat ajokiellossa olevan auton.Tässä kaupassa tuli iso tappio jonka jälkeen oli autovelka mutta ei sitä autoa.Jälkeenpäin selvänä tämä sankari piti tapahtunutta pikkujuttuna jonka hän voi hoitaa helposti.Avioero tuli pian.
https://www.hs.fi/autot/art-2000002905030.html
https://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus/ajoneuvovero/veron_maksaminen
Kaikki tutut ja vieraat ovat nyt läheisriippuvaisessa tilassa ja yrittävät vielä kaikin voimin tehdä kahjosta juoposta kunnon ihmistä. Toivotonta, mutta lienee ainut keino. Sen perään edelleen haikailevan homon toivoisin hartaasti muuttavan kaupunkia, ettei olisi mielessä. Kauas on vaikea päästä haikailemaan ja asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen harrastukseen liittyvä meno tänään ja lähtö pikapuoliin toiselle paikkakunnalle.
Mies taitaa heräillä koomastaan joskus iltapäivällä ja silloin ollaan lasten kanssa jo kaukana.
AP
Hän siis hommasi krapulan juuri sen vuoksi ettei tarvitsisi lähteä. Pakottaisit lähtemään krapulassa. Naiset jotka antavat miesten lusmuilla ovat melkein pahempia kuin itse ne lusmut.
Onneksi olkoon loistavasta miesvalinnasta! Onhan se alkkis tuhannesti parempi vaihtoehto kuin raitis yli-ikäinen ja tunnollinen peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon loistavasta miesvalinnasta! Onhan se alkkis tuhannesti parempi vaihtoehto kuin raitis yli-ikäinen ja tunnollinen peräkammarin poika.
Sinulta kysyisin myös, miten etukäteen näkee, kuka normaalisti alkoholia käyttävä jatkaa samalla tavalla, kuka lopettaa alkoholin kokonaan ja kuka alkoholisoituu? Kun itse mietin parikymppisten ystäväporukkaa, niin nyt nelikymppisinä muutama ei juo nykyisin ollenkaan, suurin osa käyttää alkoholia kohtuudella ja pari on juonut itsensä hengiltä. Yhdellä on mennyt perhe, työ ja asunto, melko heikossa kunnossa on, mutta elossa. Kaikki me oltiin aikanaan tavallisia nuoria, opiskeltiin tai käytiin töissä, välillä viikonloppuna juhlittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen harrastukseen liittyvä meno tänään ja lähtö pikapuoliin toiselle paikkakunnalle.
Mies taitaa heräillä koomastaan joskus iltapäivällä ja silloin ollaan lasten kanssa jo kaukana.
APHän siis hommasi krapulan juuri sen vuoksi ettei tarvitsisi lähteä. Pakottaisit lähtemään krapulassa. Naiset jotka antavat miesten lusmuilla ovat melkein pahempia kuin itse ne lusmut.
Kyllähän lapsikin tykkää, kun mukana on pahanhajuinen ja punasilmäinen iskä, joka on naama nurinpäin koko päivän.
Juopoilla on aina itsellään joku selitys, miksi milloinkin täytyy juoda, milloin on stressiä ja milloin hyvä syy juhlaan. Joka tapauksessa se syy kaivetaan jostain tai sitten haastetaan riitaa, että pääsee lähtemään baariin. Kyllä alkoholistista käytöstä on vetää monta päivää putkeen, itse en pystynyt eikä kiinnostanut edes opiskeluaikoina. Lapseni isä on alkoholisti, joten ymmärrän mistä siinä on kyse, oon jo niin tarpeeksi nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Oli onneks poissa kotoa juomasta, mutta tällä hetkellä vitutus tapissa, kun huomaa ettei perhe olekaan se ykkönen.
Ja ennen kuin joku kysyy että mitäpä olet tehnyt lapsia tuollaisen kanssa, niin vastaan että ei ole aina ollut tämmöinen meno päällä.
Pari viimeistä vuotta on aika-ajoin ottanut tällaisia maratoneja vaikka nytkin hyvin tiesi että tänään tärkeä meno perheen kesken.
Silti ei välitä.
Miksi et eroa?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauanko on juonut? Perjantai iltana ja lauantaina? Se ei kyllä ole mitään maraton-juomista. Maraton-juomisessa aika lasketaan viikoissa, ei päivissä.
Parin päivän juominen ei nyt ole yhtään mitään. Se tietty on väärin jos olette sunnuntain ohjelman sopineet ja sitten sovitusta asiasta ei pidetä kiinni.
Luitko aloituksen? Sen mukaanhan tuo tuollainen juominen alkaa olla miehelle jo aika yleistä.
Ja kielii alkoholiongelmasta. Katsos kun ei se sillan alla asuva deegukaan ole sinne suoriltaan päätynyt, vaan yleensä taustalla on juuri tuo tilanne, että ensin "nollataan" ja sitten laajennetaan juomista keksimällä syitä Kuun asennosta ja sisäänkasvaneesta varpaankynnestä. Sitten homma lähtee totaalisesti käsistä ja menee kaikki.
Tokikaan kaikilta ei mene, osa alkoholiongelmaisista onnistuu tasapainottelemaan työn ja vapaa-ajan juomisen välillä loputtomasti, mutta ei se yhtään vähennä sitä ongelman olemassaoloa. Hyvänä esimerkkinä nämä joka vuoden loppukesästä katkolle hakeutuvat lomalaiset - ensin kiskotaan kaksin käsin koko loma ja ennen arjen jatkumista käydään katkolla lopettamassa putki. Ja silloin on ongelma, normaalit juomatavat omaava ihminen ei tarvitse katkoja tai ylipäätään juo niin että sille tulisi tarvetta.
Sinua saa kiinnostaa ihan rauhassa. Minua ei kiinnosta. I don´t care what you are thinking.