Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (581)

Vierailija
1/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa kirppiskengistä yli 20 euroa? Tavara on käytetty, kun sen tuo kaupasta ulos. Ei väliä, mitä sinä olet siitä maksanut.

Vierailija
2/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siellä myy enää mitään, mutta ostajalle varmaan hyvä paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myydä merkkituotteey itse kansainvälisillä nettikirppiksillä, saat parhaat rahat.

Vierailija
4/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin googlata niin johan löytyy samanlaisia kokemuksia myymisestä. Yllättäen yksi keskustelu täällä vauvalla oli jo poistettukin :D

Vierailija
5/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin myyntiin kaksi isoa kassia vaatteita, joukossa muutama käyttämätön vaate. Emmyn mukaan yksikään vaate ei mennyt kaupaksi, tosin en niitä edes myynnissä nähnyt. Tilasin sieltä myös vaatteen, kolmen kuukauden kuluttua tuli soitto (?!) Että olenko vielä halukas ostamaan kesämekon, siis syksyllä! Eipä ollut enää tarvetta!

Kaveri lähetti vaatteita, yhdet Chanelin ja yhdet Loubotinin korkkarit, kaikki muut kelpasivat myyntiin, paitsi nuo kalliit kengät, olivat mukan liian huonokuntoiset myyntiin, tarjoituivat pitämään ne, tai lähettämään takaisin maksua vastaan....joopa, joo.

Ei ole enää tarvetta olla missään tekemisissä tuon liikkeen kanssa.

Vierailija
6/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmystä on ollut paljon keskusteluja täällä, mutta näköjään on poistettu. Voi varmaan arvata miksi näin on tehty. Lähes pelkästään negatiivisia kokemuksia ihmisillä, pääasiassa myyjillä. Omistaan ei saa mitään takaisin. Tämä korostuu erityisesti kalliimman luokan vaatteissa. Kumma, että muista yrityksistä täällä kuitenkin saa keskustella vapaasti, muttei tästä myyjiä huiputtavasta yrityksestä.

Vierailija
7/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Enmystä hyviä ostoksia ostajana. Myynytkin olen kerran. Eihän siitä suuria omaisuuksia käteen jäänyt, mutta noin satanen kumminkin. Ja mikä tärkeintä, pääsin roinista eroon.

Minusta on hyvä asia, että on olemassa palvelu meille, jotka emme jaksa näperrellä kirppismyynnin kanssa. En tosin tiedä, onko Emmy ikinä onnistunut pääsemään edes omilleen, sen verran työlästä tuo käytettyjen vaatteiden nettikauppa on.

Vierailija
8/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin myyntiin kaksi isoa kassia vaatteita, joukossa muutama käyttämätön vaate. Emmyn mukaan yksikään vaate ei mennyt kaupaksi, tosin en niitä edes myynnissä nähnyt. Tilasin sieltä myös vaatteen, kolmen kuukauden kuluttua tuli soitto (?!) Että olenko vielä halukas ostamaan kesämekon, siis syksyllä! Eipä ollut enää tarvetta!

Kaveri lähetti vaatteita, yhdet Chanelin ja yhdet Loubotinin korkkarit, kaikki muut kelpasivat myyntiin, paitsi nuo kalliit kengät, olivat mukan liian huonokuntoiset myyntiin, tarjoituivat pitämään ne, tai lähettämään takaisin maksua vastaan....joopa, joo.

Minusta taas on hyvä, että Emmy pitää korkeaa tasoa tavaran suhteen. Se on samantekevää, ovatko Louboutinit vai ei, tietyn pisteen jälkeen käytetyt kengät eivät enää ole haluttavat. Itsepalvelykirppareilla jokainen voi itse sen tason määritellä, verkossa ostajan täytyy voida luottaa kaupan kuratointiin.

Itse lähetin Emmyyn kaksi kassia vaatteita ja kenkiä. Kaikki meni myyntiin, ja suurin osa kaupaksi. Kengät olivat käyttämättömiä vikaostoksia, ja muistaakseni saappaista joku maksoi satasen.

Vierailija
9/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on hyvä, että Emmy pitää korkeaa tasoa tavaran suhteen. Se on samantekevää, ovatko Louboutinit vai ei, tietyn pisteen jälkeen käytetyt kengät eivät enää ole haluttavat. Itsepalvelykirppareilla jokainen voi itse sen tason määritellä, verkossa ostajan täytyy voida luottaa kaupan kuratointiin.

Itse lähetin Emmyyn kaksi kassia vaatteita ja kenkiä. Kaikki meni myyntiin, ja suurin osa kaupaksi. Kengät olivat käyttämättömiä vikaostoksia, ja muistaakseni saappaista joku maksoi satasen.

Lähetin myyntiin myös uusia merkkivaatteita mm. Boss, Marimekko yms. Eivät mielestäni koskaan näkyneet Emmyn sivuilla...

Vierailija
10/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelin heidän kuntoluokitteluaan ja erittäin alhaista tuottoprosenttia. Täysin uudenveroinen tuote olikin heistä tyydyttävä ja noin pienellä tuotolla kannattaa ehdottomasti nähdä se vaiva, että laittaa muualle myyntiin. Merkkituote menee takuulla. 

Vierailija
11/581 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteita on UFFilla ja kierrätyskeskuksessakin myynnissä. Moni haluaa tavarasta eroon, ei ole pikkurahan tarvetta. Luulenpa, että tällaiset Emmyynkin lähettävät. Tukevat pienyritystä ja saavat muutaman kympin vaivanpalkkaa. Ne, joille joka lantti on tarpeen, näkevät vaivaa ja myyvät itse eri kanavien kautta.

Vierailija
12/581 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään pari päivää vanha, aktiivinen ketju Emmy-kokemuksista poistettiin...

Vierailija
13/581 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suurin osa taisi olla juuri otsikon mukaisia kokemuksia 🙄

Vierailija
14/581 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin siellä ekan kerran silloin, kun se oli ihan uusi juttu. Silloin kaikki sujui hyvin.

Viime syksynä laitoin taas vaatetta myyntiin. Suurin osa ei kelvannut mm. satojen eurojen villakangastakki, jota ei ollut käytetty kuin yksi kausi. Myyntiin kelvanneiden kuntoluokitukset oli negatiivisia. Tuloksena se, että vain yksi vaate on mennyt kaupaksi. Mietin, että johtuuko tämä siitä, että laitoin, ettei myymättömiä vaatteita tarvitse palauttaa... Jatkossa vien mieluummin UFF:n laatikkoon.

Vierailija
15/581 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin myyntiin myös uusia merkkivaatteita mm. Boss, Marimekko yms. Eivät mielestäni koskaan näkyneet Emmyn sivuilla...

Sullahan on myyjänä oma myyjänumero, ja näet tuotteesi kun kirjaudut sisään emmyyn ja valitset kohdan "seuraa myyntiä". 

Vierailija
16/581 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai korkeaa tasoa, hah😂 Ei ole kerta eikä toinen kun saan lähes 100€:lla aivan järkyttävässä kunnossa olevaa tavaraa, viimeksi ostin kengät joista maksoin 40€, niiden kannat olivat todella pahasti vinoon kuluneet edellisen omistajan jalan virheasennon vuoksi eikä niitä voinut käyttää, toisella kertaa ostin Lumin laukun joka oli ilmoituksessa ruskea mutta totuus olikin, että laukun alkuperäinen väri oli kerman vaalea mutta ajan patinassa rusehtavaksi mennyt, vetoketjut olivat vaaleita, laukku rusehtava ja läppien alta laukku oli edelleen vaalea, hinta yli 100€. En todellakaan voi suositella ko puotia, ennemmin ostan Rekistä, sieltä oon aina saanu sitä mitä on luvattu.

Vierailija
17/581 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tällä viikolla kolme paketillista hyväkuntoisia merkkivaatteita myyntiin. Mm. Kuusenvihreä nahkabiker, Henry Lloydin neuleita ja Sandin hulppean harmaan mekon.Nyt jännätään lopputulosta!

Ostajana olen ollut hankintoihin tyytyväinen.

Vierailija
18/581 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen kokemus myyjänä. En laita enää ikinä. Laitoin monta kassillista pääasiassa Reima merkkisiä vaatteita. Monta tuli jälkikäteen ilmoitus, että oli tahraa tai huonossa kunnossa. Postittaessani vaatteet olivat puhtaat, yhdellä sylivauvalla käytössä olleet ja itse uutena ne ostanut. Ne vaatteet jotka olin itse arvioinut ok kuntoiseksi olikin kelvannut myyntiin. Ja oikeasti hyväkuntoiset olikin mystisesti olikin arvioitu huonokuntoiseksi ja laitettu eteenpäin. Kumma juttu.

Vierailija
19/581 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia täällä. hyväkuntoisia vaatteita pistin. Osa oli uusia ja hylättiin ja osa meni myyntiin. Tuotto kulujen jälkeen todella pieni niin ensi kerralla suoraan jonnekkin hyväntekeväisyyteen mielummin. Turha tukea tuollaista yritystä. Muutenkaan heillä ei tunnu olevan tietoa paljonko tuotteet maksaa uutena kun osaa yritetään myydä kalliimmalla kuin uuden hinta.

Vierailija
20/581 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin Emmyyn arvokasta tavaraa suuren määrän. Ilmoittivat, että tavara katosi. Siis keräyslaatikosta??!! Yksiselitteinen varkaus. ÄLKÄÄ MYYKÖ EMMYSSÄ!!!