Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikean vaatekaapin kokoaminen - onnistuuko vai ottaako asennuspalvelu?

Vierailija
15.01.2024 |

Pax-vaatekaappia liukuovilla ajattelen makuuhuoneeseen. Onko hullun hommaa alkaa itse koota? Kokemuksia, meneekö vain rahat ja terveys? Onko niistä asennuspalveluista mihinkään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin aika mahdotonta. Kaksinkin haastavaa.

Vierailija
2/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen 2m leveä kaappi kaikilla mahdollisilla sisustehärpäkkeillä (ulos vedettäviä koreja, hyllyjä, sellainen tilanjakaja, vaatetanko, ulosvedettävä hyllylevy). Mun poika kävi sen kokoamassa mulle, mä autoin pystyyn nostamisessa. Itselle olis kyllä itku tullut jos olis se pitänyt yksin koota, pojallakin meni siihen reilusti aikaa eli suosittelen kyllä sitä asennuspalvelua. Varsinkin niiden liukuoven kanssa oli aikamoinen räpeltäminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomia nykynuoret,taitavat olla per suja,tuollaisen kokoaa vaikka pimeässä

Vierailija
4/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Niissä on hyvät ohjeet. Itse  kasasin Ikealta ostetut keittiön kaapin rungot kun tehtiin keittiöremppaa. Eli onnistuu naiseltakin.

Vierailija
5/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vähän riippuu omista kyvyista ja kokemuksesta. Vaikea, jos oot yksin eikä oo kokemusta. Helpompi, jos sulla on joku kaveri, joka on jo koonnut vastaavan.

Vierailija
6/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oleellista on kuinka tasainen lattia on. Jos lattia on vatupassisuora ja aivan tasainen niin onnistuminen on helpompaa.

Vierailija
7/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin palvelun. Paskamaista hommaa niiden kokoaminen.

Vierailija
8/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomana ei siis kannata lähteä kokeilemaan🤔

Vierailija
9/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kaapin kokoaminen on kyllä aika hankalaa yksin. Pienet, kuten keittiökaapit, on helppoja kuin pääsiäismunien yllätykset.

Vierailija
10/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy häyläpenkki, sirkkeli ja porakone niin helppo homma.  Ruuveja tietysti varattava.

Vierailija
11/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin aika mahdotonta. Kaksinkin haastavaa.

Hyvin onnistuu yhdeltäkin.

Vierailija
12/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoaminen on helppoa ja nopeaa, mutta nostaminen vaatii apuvoimia

Vierailija
13/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttäreni kokosi Paxeja omaan huoneeseen, tietyissä kohdissa piti olla kaksi (nostoissa), en tiedä, jos olisi ollut koripalloilija niin olisiko parempi ylettyvyys riittänyt? Mielestäni oli kohtia, joissa oli oltava vähintään kolme kättä, eikä meidän suvussa ole sellaisia.

Vierailija
14/15 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy häyläpenkki, sirkkeli ja porakone niin helppo homma.  Ruuveja tietysti varattava.

Et ole siis yhtään Ikea-kalustetta koskaan koonnut.

Vierailija
15/15 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinityttäreni kokosi Paxeja omaan huoneeseen, tietyissä kohdissa piti olla kaksi (nostoissa), en tiedä, jos olisi ollut koripalloilija niin olisiko parempi ylettyvyys riittänyt? Mielestäni oli kohtia, joissa oli oltava vähintään kolme kättä, eikä meidän suvussa ole sellaisia.

Mä olen 163 cm ja yksinäni nostanut ikean 100cm leveän Pax-komeron pystyyn. Tekniikkalaji.