Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin brauerin vaa’an, joka mittaa rasvan ja lihasten määrän - onko muillakin outoja tuloksia?

Vierailija
25.07.2026 |

Lihasmassani oli 51 %. Taulukon mukaan ikäiseni naisen (58) lihasmassa on suuri, kun lihasmassa ylittää 36 %. Kotijumppaan epäsäännöllisesti ja olen mökkeilij, mutta en käy salilla.  Todella outoa. Onko teillä muilla myös outoja tuloksia?

Laitoin vaakaan alimman aktiivusuustason, koska halusin tietää peruskulutukseni. Se on 1480. Kokemuksia, voiki tähän luottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin outoja tuloksia että totesin ettei kyseiseen vaakaan voi luottaa. Itselläni myös ihan hirveästi lihasmassaa, rasvaa ei juuri lainkaan. 

Vierailija
2/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se suuntaa antavia tuloksia kuitenkin antaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi ainakin luottaa, että laitteen valmistaja osaa rahastaa tyhmiä.

Vierailija
4/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaja-akki. Et osaa lukea etkä kirjoittaa. brauer on olemassa vain perzeessäsi.

Vierailija
5/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuollainen pienellä kirjoitettu vaakamerkki oikein on? Lunttaapa jostakin ja kerro uudelleen. Vai etkö sinä enää osaa erottaa erisnimiä muusta tekstistä? Itse en ole missään törmännyt tuonnimiseen laitteeseen yhtään missään.

Vierailija
6/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa nuija! Millään yhdellä impedanssimittauksella ei noita arvoja likimainkaan tarkasti voi määrittää.

Vain muutoksen seurantaan voi käyttää.

Vierailija
7/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko haluat lähettää rahaa minulle?

Vierailija
8/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin yleensä kannata luottaa. Mulla vaaka antaa kuitenkin melko samoja tuloksia kuin inbody-mittaus, vaikka eihän noi parinkympin kehonkoostumusmittauksetkaan mitään 100% luotettavia ole. Vaaka näyttää lihasprosentiksi 37 ja inbody oli 39. Rasva molemmissa 20. Älykello taas antaa ihan päättömiä lukemia.

Vierailija
9/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro osoitteesi, lähetän tilinumeron johon voit maksaa. Haluatko vimpaimen, käärmeöljyä vai tarinan? Mitä enemmän maksat, sen nopeammin laihdut!

Vierailija
10/10 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jo niin kovaa rasvaa, että tulkitsee sen lihakseksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi