Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet ihmisiä joiden pelkästä läsnäolosta tulee outo olo?

Vierailija
17.11.2017 |

Siis esimerkiksi ihminen aiheuttaa suurta ahdistusta tai pelkoa ilman näkyvää syytä? Tai sellaisia joiden läsnäolo saa tuntumaan kummallisen kodikkaalta tai hyvältä?

Pitäisin itseäni muuten totaalisen hulluna, mutta yleensä ihmiset eivät aiheuta sen kummempia tunteita. Olen törmännyt elämäni aikana vain pariin, joiden läsnäolo tuntuu vaikuttavan kaikkiin ympärillä oleviin voimakkasti.

Onko muita joilla vastaavia kokemuksia? Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (360)

Vierailija
141/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yhen ihmisen seura on aina tuntunut jotenkin teennäiseltä ja oudolta, paremmin en osaa selittää sitä fiilistä, vaikka onkin tosi ystävällinen ihminen. Siis aluksi on tosi kivan ja ystävällisen oloinen, myöhemmin olen huomannut että haukkuu ja arvostelee kaikkia ihmisiä selän takana, siis ihan kaikkia ja koko ajan, muusta ei osaa puhua.

Ehkä siksi tuntui niin teennäiseltä?

Vierailija
142/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on mielisairas, vammainen, jotenkin sairas, pelottava, friikki, häiriintynyt, perverssi, bisarri, karmiva, puistattava, luotaantyötävä, mulkosilmäinen, vajakin oloinen, äärimmäisen hyytävä hiippari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seurassa tulee ns. normaleille ihmisille paha olo.Tunnistan siis kaltaiseni, persoonallisuushäiriöiset, mikäli he viihtyvät seurassani, koska samalaisethan leikkivät yhdessä:)

Kuitenkaan sinulla ei ole todellisia ystäviä. Tyhjyyden täyttämiseksi löydät jonkun kiltin, jota kiusaat. Teet toisen elämän helvetiksi. Kuitenkaan teidänlaisten olo ei näytä pahanteosta kohenevan??

Vierailija
144/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoan teissä kaikissa PAHAA! Minulla on näissä asioissa hyvä vaisto ollut aina.

Vierailija
145/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on liikaa kuvailtu minnuu. That's it!! Mie romahin.

Vierailija
146/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee jokaisesta ihmisestä jonkinlainen fiilis luonnostaan, positiivinen tai negatiivinen tai mitä vaan, ja toisista tulee voimakkaampi fiilis kuin toisista. Olen herkkä, ja työssäkin joutuu ensivaikutelman perusteella vetämään johtopäätöksiä. Lisäksi entisenä koulukiusattuna olen tottunut tarkkailemaan, ja en luota herkästi keneenkään.

Vierailija
147/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jännä ketju. Tulee kaikkea mieleen, jota ei okein sopis kertoa. Yhden lähisukulaisen mies, en siis koskaan jää hänen kanssaa kahden mihinkään. Myöhemmin käynyt ilmi että istunut linnassa. Kerran meillä oli töissä afr. valelääkäri, tosi rasittava tapaus. Luuli siihen aikaan, että varastamalla laukkua ja luottokortteja voi elää niillä. eikä me huomata mitään. Siitä oli vaikea saada pois työpaikalta, ei kukaan meinannut uskoa, että se aina vaan valehtelee. Muistan vieläkin sen jatkuvan Aku-Ankalta kuulostavan kälkätyksen.  Myöhemmin jatkoi rikoksiaan Ruotsissa, tilasi kallita laitteita ja höpisi öijymiljoonista. Poliisin kanssa satiin niitä myöh. selvitellä.

Vierailija
148/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa hallinnon puolella töissä pienen pätkän, ja joistain lääkäreistä tuli myös heidän ns. taukoajalla aivan todella jäätävä vaikutelma. Muut työntekijät, ylempi ja alempi"arvoiset" olivat neutraaleita tai todella lämpimiä. 

Vierailija
149/360 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräästä miehestä tuli hirveän pahat vibat. En osannut selittää sitä enkä osaa vieläkään. Silloin ajattelin että kuvittelin koko jutun ja pistin aspatyön piikkiin, inhottavia ihmisiä näki koko ajan. Eikä tuo mies mitään muuta tehnyt kun oli siinä niinkuin muutkin. Omituista.

Unohdin asian mutta kun täältä näin erään kirjoituksen, nimen ja kuvan, en yhtään ihmettele pahaa oloani.

Mies oli nimittäin Muuramen pedofiili.

Mulla täysin sama kokemus eräästä Muuramen tapauksen tyypistä. Mietin pitkään, mikä siinä on niin outoa. Se ei vaan voinut olla normaali, sen oli pakko salata jotain. Kunnes näin kuvan netissä. Ja hyvä että näin.

Vierailija
150/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitioon kannattaa aina luottaa. Parempi olla vaikka väärässä kuin joutua uhriksi. Jotkut ihmiset ovat ihmeen luottavaisia, vaikka maailma on täynnä pahaa ja epävakaita ihmisiä. Mikäli ei tunnut hyvältä, ei kannata jäädä katselemaan tilannetta pidemmälle.

Vierailija
151/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KylläKoiraTunnistaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako koirat jos ihmisessä on jotain outoa? Joskus kuulemma käyttäytyvät omituisesti jonkun tietyn ihmisen läsnä ollessa, ilman näkyvää syytä.

Uskon, että tunnistaa; omaan perheeseen sitoutunut koira vaistoaa "väärät" ihmiset.

Meille tuli ensi kertaa kylään tyttären uusi poikaystävä. Sosiaalinen koira tervehti yleensä kaikkia vieraita ystävällisesti, mutta tätä nuorta miestä se puraisi ihan yllättäin sääreen!

Myöhemmin selvisi, että mies oli käytti huumeita ja oli väkivaltainen.

Eläimistäkin vaistoaa (tai minä vaistoan) nopeasti ovatko ne todella ystävällisiä vai pitääkö varoa. Koirat esimerkiksi, joistakin tapaamista koirista huomaa heti, että niitä uskaltaa paijata ja rapsutella ihan rauhassa ja ne ovat ystävällisiä. Joistakin taas huomaa heti, että tätä yksilöä vai pikkuisen vaan rapsuttaa korvan takaa, mutta ei tykkää jos haluaisi enemmän paijata. Vaikka kuinka omistaja sanoisi, että se on ihan kiltti. Ehkä eläimilläkin on katseita ja jotain liikkeitä, joista sitä alitajuisesti lukee eläimen luonnetta.

Vierailija
152/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies saa minut lähes tulkoon oksentamaan. Niin huono olo tulee vaikka sanottaisiin vain ohimennen moi. Ollaan lasten kautta tuttuja. Lisäksi appiukkoani en voi katsoa silmiin. Puistattaa sen katse. Onneksi lapset eivät ole ikinä siellä mummolassa yötä.

Oletko miehesi kanssa jutellut koskaan appiukostasi?

Vierailija
153/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla ja muistan kuinka eräs potilas/asiakas lähtiessään kiitteli hyvästä hoidosta ja sanoi, että hän helposti ihmisistä vaistoaa ovatko ihmiset oikeasti empaattisia vai esittävätkö vain, ja että hän aina muutenkin lukee luonteen. Sanoi, että olen oikealla alalla ja että olen hyvä hoitaja. Todella pidän kovasti työstäni ja mukava on aina välillä saada kiitosta hoidosta. Tuo kiitos jäi mieleen hieman erilaisena kun tämä asiakas alkoi kertoa miten hän vaistoaa aina ihmisten luonteet.

Vierailija
154/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutka on aina välillä rikki, niin tapahtui taas yhden uuden tuttavuuden kohdalla. Joku kyllä hälyytteli takaraivossa, ajattelin että on vain kuvitelmaa. Säälinkin jotenkin tätä ihmistä kun vaikutti niin yksinäiseltä. Mutta kyllä pahansuopasuuden jotenkin ihmisestä tajuaa, ennenkuin he sen tuovat ilmi. Tämäkin kyseinen tyyppi on tuonut nyt ihan sairaalloiset ihmisvihansa tietoisuuteeni. Olisin järkyttyneempi, ellen olisi aavistanut että on jotenkin sairas mieleltään.

Vierailija
155/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on psykoosit. Kertokaa että ette oikeassa elämässä levittele näitä aavistuksianne. Voitte vaikeuttaa ihmisten elämää tietämättömyydellänne.

Vierailija
156/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan puhu aavistuksistani kenellekään. Se että aavistan jonkun olevan "paha" ja todennut sen jälkikäteen näin olevan, luokittelisin sen vain itsesuojeluvaistoksi. Tuo edellinen siis vastaa tässä.

Vierailija
157/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei kuitenkaan osu oikeaan

Varmaankin lähes aina tuollaiset tunteet ja "oudot olot" ovat perusteettomia ja johtuvat ennemmin kokijasta itsestään kuin siitä kohteesta.

Sanoisin että nämä jotka tuntevat jotain viboja niin ei kannata käyttää kamalasti alkoholia ainakaan päivittäin ja myös kannattaa välttää kannabista. Tosin enemmän kannattaa välttää alkoholia se tunnetusti aiheuttaa psykooseja helpommin, mutta kuitenkin. Välttää päihteitä niin ei flippaa.

Sanoisin että nämä jotka kuvittelevat tuntevansa kaikkea ovat taipuvaisia skitsofreniaan tai psykoosiin.

Relatkaa vähän ja miettikää jotain rauhallisempaa.

Tosi moni tälläinen myös uskoo yliluonnollisiin ja on usein myös uskovainenkin.

Aina kun olen jättänyt perstuntuman huomiotta olen saanut katkerasti katua.

Ole hyvä äläkä väheksy intuitiota: ihmismieli kuitenkin toimii niin että tiedostamattomalla on paljon enemmän dataa vaikutelmilleen kuin mitä tietoisuuteen asti koskaan ilmaantuu.

Vierailija
158/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin lähellä tulee epämääräinen olo.

Vierailija
159/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä!!! Työtiimini yhden jäsenen kanssa tulee todella outo olo. En osaa keskustella hänen kanssaan mistään, tai kun kohteliaasti yritän jutella, niin sönkötän ja puhun hölmösti. Hän ei sano juuri sanaakaan. Vaikea työskennellä hänen kanssaan...

Vierailija
160/360 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräästä miehestä tuli hirveän pahat vibat. En osannut selittää sitä enkä osaa vieläkään. Silloin ajattelin että kuvittelin koko jutun ja pistin aspatyön piikkiin, inhottavia ihmisiä näki koko ajan. Eikä tuo mies mitään muuta tehnyt kun oli siinä niinkuin muutkin. Omituista.

Unohdin asian mutta kun täältä näin erään kirjoituksen, nimen ja kuvan, en yhtään ihmettele pahaa oloani.

Mies oli nimittäin Muuramen pedofiili.

Mulla täysin sama kokemus eräästä Muuramen tapauksen tyypistä. Mietin pitkään, mikä siinä on niin outoa. Se ei vaan voinut olla normaali, sen oli pakko salata jotain. Kunnes näin kuvan netissä. Ja hyvä että näin.

Olen tuo jota lainasit. En osaa vieläkään selittää tarkalleen tuntemuksiani, hirveän pahat vibat ehkä saa riittää. Olisin varmaan oksentanut, jos olisin tuolloin tiennyt mitä mies on tehnyt.

Ehkä alitajunta, ehkä elekieli, ehkä vaan on oikeasti olemassa joku paha säteily? Mistä sen voi tietää?

Tiedän myös erään joka on istunut linnassa eikä hänestä tule mitään erityisiä tuntemuksia. Ehkä koska on sovittanut tekonsa, on työssäkäyvä perheellinen ihminen eikä muutenkaan mikään elämänkoululainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme