Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näin terapeutti taas teki ja jouduin odottamaan

Vierailija
17.11.2017 |

Odotin kyllä nyt liian pitkän ajan että pääsisin omalle ajalleni.
Mietin että odotanko vielä hetken ja sitten lähden pois, kunnes ovi avautui ja asiakas tuli ulos.
Vastaus oli että kun oli uusi asiakas niin hän vähän piti sitä pidempään...
Niinpä. Se aika olisi pitänyt sitten järjestää päivän viimeiseksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon koko sika!

Vierailija
2/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon koko sika!

Olis syytä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että et pidä toiminnastaan ja että odotat täsmällisyyttä. T. Psykoterapeutti, joka arvostaa omaa ja asiakkaan aikaa.

Vierailija
4/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi terapeutin kanssa uudelleen, koska se vaivaa sinua yhä. Sano, että aikataulut ovat sitä varten, että niistä pidetään kiinni.

Vierailija
5/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko jouduit odottamaan? 5, 15 vai 50 minuuttia?

Toki pitäisi olla täsmällinen, mutta ei nyt jostain alle vartin myöhästymisestä kannata pelihousuja repiä, ellei ole itsellä hurja kiire.

Vierailija
6/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko jouduit odottamaan? 5, 15 vai 50 minuuttia?

Toki pitäisi olla täsmällinen, mutta ei nyt jostain alle vartin myöhästymisestä kannata pelihousuja repiä, ellei ole itsellä hurja kiire.

Oli alle vartin mutta se on liian pitkä aika.

Olisi sitten antanut ajan vaikka varttia myöhemmäksi.

Vierailija
7/10 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kaiken lisäksi tapana tehdä näin.

Vierailija
8/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koppavan oloinen naisterapeutti. Olen alkanut miettimään,  että vaihdan. Ehkä se ei ole saanut kunnolla koskaan. Sellanen jäykkis. Tekohymyilee.  En halua tulla samanlaiseksi kuin se on. Haluan pysyä omana itsenäni, mutta viesti hänen suunnaltaan on, että olen liian 'pelottava', kun puhun joskus vihaani ulos voimallisesti.

Kaikkienko tulisi olla jalat ristissä istuvia sivevisteljijöitä. Ei kiitos. Tylsää elämää en ole koskaan kaivannut. Olisiko tässä maailmassa suuria kirjoja, elokuvai, taidetta ja sykähdyttäviä tapahtumia, jos oletus 'kunnollisesta ihmisestä' olisi tasaisen tylsä, kuten olen terapetutiltani oppinut ymmärtämään. Helvetinmoista teeskentelyä. Olen kyllästynyt teeskentelyyn. 

Vierailija
9/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran psykologini oli reippaasti myöhässä. Hänen kollegansa tuli kertomaan että on kyllä tulossa mutta pitää odottaa. Istuin ja odotin. Psykologi lopulta tulee, naama iloisessa virneessä ja sanoo jotain epämääräistä bussista. Ei sanallakaan pahoittele tapahtunutta. Minusta niin olisi kuulunut tehdä, oli myöhästymisen syy mikä tahansa.

Olin aivan raivoissani, vaikka periaatteessa tuo oli pieni asia. En uskaltanut sanoa mitään koska pelkäsin, sen verran huonosti meillä oli mennyt jo siihenkin asti enkä tiennyt miten hän reagoisi.

Vierailija
10/10 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi tosi mukava naispuoleinen terapeutti. Sillä on niin ihanan rauhoittava ja rauhallinen äänikin kun se puhuu :D Vaikuttaa että on oikeastikin elämässään tosi kiltti luonteeltaan. Toki voin olla väärässäkin, jos se onkin vain se "työminä" ja kotona voi olla mitä vaan.