Terveyskeskuksen takaisinsoitto järjestelmä
Olen 45 minuuttia odottanut, että tk ajanvarauksesta soitetaan takaisin. Kauanko olette keskimäärin joutuneet odottaa näitä takaisinsoittoja?
Kommentit (47)
Tuosta on tehty tarkoituksella hankala ja niukkaresurssinen kun todellisuudessa kenenkään ei toivota tai haluta tuonne soittavan.
Keusotessa meni 8 päivää takaisinsoittoon. Hoitsun kuulustelun jälkeen sain ajan lääkärille ensi viikolle.
Ihmisten uusavuttomuus on lisääntynyt. Vanha kunnon maalaisjärki kadonnut tykkänään. Joka pierasusta soitetaan ja heti pitäis päästä lääkärille. Ei se niin vaan toimi, ainakaan pk-seudulla.
Ei ole kivaa odottaa takaisinsoittoa tai istua päivystyksessä tuntikausia. Yritän ymmärtää, koska tiedän resurssipulan. Hoitajat ja lääkärit tekevät aivan varmasti kaikkensa.
Vierailija kirjoitti:
Keusotessa meni 8 päivää takaisinsoittoon. Hoitsun kuulustelun jälkeen sain ajan lääkärille ensi viikolle.
Kuulustelun? On sinulla mukava asenne. Totta kai hoitaja tekee ensin hoidontarpeen arvion ja kirjaa lääkäriä varten oleelliset tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Viime kuussa meni 3 päivää ja olin juuri palaverissa, kun soittivat. Meni siis soitto ohi ja nyt pitäisi soittaa uudestaan jonoon.
Jaksut.
Minulla mennyt joskus seuraavaan päivään. Soitin klo 8 aamulla. Koko päivän sisällä odottamassa. En halunnut puhua sairaudestani hississä, bussissa, kaupassa yms. Siksi odotus kotona. Soitettuani lohjenneen hampaan vuoksi tuli takaisinsoitto kolmen ja puolen vuorokauden kuluttua. Silloin minulle sanottiin, että olisi ollut hyvä painaa sitä 'kiirenappia=1. Silloin soitetaan ja aika järjestetään samalle päivälle.