Terveyskeskuksen takaisinsoitto järjestelmä
Olen 45 minuuttia odottanut, että tk ajanvarauksesta soitetaan takaisin. Kauanko olette keskimäärin joutuneet odottaa näitä takaisinsoittoja?
Kommentit (47)
2h 15min odottanut takaisinsoittoa. Mahtavatko soittaakaan enää?
Vierailija kirjoitti:
2h 15min odottanut takaisinsoittoa. Mahtavatko soittaakaan enää?
Kyllä ne soittaa viimeistään neljän jälkeen.
Pitäisi olla myös jonotusmahdollisuus! Olen yrittänyt esim reseptiasioissa saada yhteyden tkhon ennen iltavuoroon menoa. Aikaa olisi 2-3 tuntia, voisin vaikka jonottaa puhelimessa sen koko ajan, mutta ei, kun soittavat minulle sitten kun olen ruuhkabussissa tai töissä asiakkaiden keskellä. Jos en vastaa niin soittavat monta kertaa. Potilailla on oikeus tietosuojaan terveysasioissa. Joitain asioita ei kerta kaikkiaan voi puhua työpaikalla eikä kaikilla ole töissä mitään paikkaa missä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Takaisinsoitto on surkea järjestelmä näin lastentarhanopettajan näkökulmasta. En voi työssäni päivystää luuri kädessä... Saatan olla vaikka tärkeässä palaverissa, vahtimassa naapuriryhmänkin alle 3-vuotiaita tai vaihtamassa kakkavaippaa. Puhelulle sopiva hetki pitäisi pystyä valitsemaan itse, ryhmää en voi noin vain jättää.
Luuri kädessähän sä joudut sen jonotusajankin päivystämään... Takaisinsoitto niin voit sentään pistää luurin taskuun ja jos on tuo "arvioitu soittoaika" joka ainakin täällä pitää aika hyvin kutinsa niin aina vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että tk on näin pienet resurssit?? Pari viikkoa sitten soitin aikaa varatakseni n. 8.20 aamulla, heti soitettiin takaisin, mutta ajat olivat päivältä loppuneet. Nyt soitin kyselläkseni tähän aiempaan ongelmaan liittyvää asiaa ja olen 2h odottanut takaisinsoittoa. Miksei ajanvarauksesta erillään voisi olla jotain neuvontanumeroa?
No jos tarvitset ajan samalle päivälle, niin miksi soitat vasta 8:20, kun kaikki muut soittavat heti kahdeksalta? Ei ihme, että ajat ovat jo loppuneet.
Koska olin töissä ja päiväkodista soitettiin 8.15 että lapsi on sairas.
No eivät ne voi siellä pitää loputtomiin aikoja varalla, jos jonkun lapsi sairastuukin vasta 13:05. Sitten pitää vain mennä päivystykseen, jos asia on kiireellinen. Saman päivän ajat viedään heti kahdeksalta joka tapauksessa. Sinne on voinut tulla vaikka kuinka monta kymmentä puhelua jo ennen sinun soittoasi.
Täällä odoteltu takaisinsoittoa 4h 35minuuttia. Aamu ysiltä soitin.
Viime kuussa meni 3 päivää ja olin juuri palaverissa, kun soittivat. Meni siis soitto ohi ja nyt pitäisi soittaa uudestaan jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen odottanut tunnin. Kauankohan vielä voisi olettaa että pitää odotella?
Onko sinulla lankapuhelin ja joudut päivystämään sen äärellä?
200 000 työtöntä, voisko niist kouluttaa muutaman hoitamaan puhelinta (ei vaadi lääkärin tutkintoja tai hoitsukoulua, vaan puhelinkoulutuksen).
Täällä pilottialueella olen odottanut soittoa 15 minuuttia - 3 tuntia. Aina on soitettu ja oltu ystävällisiä.
Pisimillään himpun verran alle kaksi vuorokautta. Yleensä seuraavana päivänä tulee soitto. Ei ikinä samana päivänä.
Yhtenä tiistaina jätin soittopyynnön noin klo 14. Takaisinsoitto tuli sunnuntaiaamuna klo 9.30.
Näin Espoossa.
Jos sinä tai penskasi tippui sohvalta niin ehkä soitat 116117 vaimikäsenytolikaan etkä mihinkään ajanvarauksen takaisinsoittopalveluun!!!
Nyt on 4. vuorokausi just alkanut eli maanantaina soitin ja nyt on torstai. Mihinkäs tässä kiire, enää!
Kerran meni Espoossa kaksi viikkoa.
Hammaslääkärin osalta meni nyt 1,5 vuorokautta, että soittivat takaisin. Terveyskeskuksella viime vuoden lopussa meni 3 päivää. Nämä Espoossa. Sikäli hauska kuvio, kun satuin olemaan palaverissa terveyskeskuksen soittaessa että se meni ohi. Paikkani meni eli pitäisi soittaa uudestaan ja taas odottaa x päivää toivoen, että pääsee vastaamaan.
Espoossa voi kestää miten kauan tahansa. Jopa päiviä. Ja takaisinsoitto voi tulla viikonloppunakin.
Porissa vanhus tässä soittoa odotellut 2 päivää.Soitettu nyt uudelleen ja pyydetty takaisinsoittoa taas ja vastaajakone sanoi oitis sen jo jätetyn sinne eli pyuntö on voimassa!!
Taas mennyt koko päivä odotellessa epätietoisuudessa.
93-v ehtii tietty myöhemminkin.. Woiwoi
Koska olin töissä ja päiväkodista soitettiin 8.15 että lapsi on sairas.