Nettideitti-ilmossa: "En vastaa itseäni lyhyemmille miehille"!
Hyvähän se toisaalta on olla rehellinen, mutta aikamoinen töksäytys heti alkuun. Varsinkaan kun kyseessä ei ollut mikään liian laadukas nainen ja pituuttakin löytyi. Miehillä ei ole varaa omalla naamallaan ilmoitella mitään: "en vastaa itseäni pulskemmille naisille" tms. jos haluaa pitää henkensä.
Kommentit (66)
Tinderissä tuli vastaan mies jolla luki "ei yli 50-kiloisille naisille". Vähän kirpaisi itse kun olen 63 kg. Mies oli vieläpä komea. Noh, en antanut tykkäystä :(
No onhan se vähän töksäytetty. Mutta jos ei tosiaankaan ole avoin mahdollisuudelle, että se vähän liian lyhyt tai painava voisi olla hyvä kumppani, niin kannattaahan se ilmaista (ehkä vähän fiksummin) ettei haaskaannu kenenkään aikaa.
Miehet käyttävät kiertoilmaisua, jossa he ilmoittavat etsivänsä sporttista naista tai ilmoittavat itse olevansa sporttisia ja etsivät samanhenkistä naista. Suomeksi se tarkoittaa läskit älkööt vaivautuko. Ihan samaa kuin naisten pituusvaatimukset miehille, mutta vain diplomaattisemmin muotoiltu.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuli vastaan mies jolla luki "ei yli 50-kiloisille naisille". Vähän kirpaisi itse kun olen 63 kg. Mies oli vieläpä komea. Noh, en antanut tykkäystä :(
Komealla onkin varaa vaatia. Tuolla eukolla ei. Sitä paitsi paino liittyy esim. terveyteen, itsehillintään ja siihen voi itse vaikuttaa.
Mua häiritsee deitti-ilmoituksissa se, että jotkut yrittävät päteä toteamalla, että eivät ala luettelemaan adjektiiveja itsestään. Ovat ilmeisesti sitä mieltä, että adjektiivien luetteloiminen on huonomtapa kertoa itsestään, mutta eivät ole ottaneet huomioon, että antavat itsestään vähemmän imartelevan kuvan kritiosoimalla muiden ilmoituksia omassa profiilissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja aika varmasti tuokaan mies ei osaa monenkaan painoa todenmukaisesti nähdä. Harva hoikka nainen on vain/alle 50-kiloinen olematta tosi lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät kiertoilmaisua, jossa he ilmoittavat etsivänsä sporttista naista tai ilmoittavat itse olevansa sporttisia ja etsivät samanhenkistä naista. Suomeksi se tarkoittaa läskit älkööt vaivautuko. Ihan samaa kuin naisten pituusvaatimukset miehille, mutta vain diplomaattisemmin muotoiltu.
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.
Siinä on vähän se, että jos mies toteaa, että ei läskeille, hoikkakaan ei vastaa solidaarisuudesta tukevampaa siskoa kohtaan mutta jos nainen kirjoittaa ei pätkille, pitkät miehet vastaa silti.
En ikinä ottaisi yhteyttä noin pinnalliseen henkilöön. Kun tärkein kriteeri parisuhteen haussa on ulkonäkö, ei ihmisessä itsessään ole sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vähän se, että jos mies toteaa, että ei läskeille, hoikkakaan ei vastaa solidaarisuudesta tukevampaa siskoa kohtaan mutta jos nainen kirjoittaa ei pätkille, pitkät miehet vastaa silti.
Eli miehet ovat luihuja?
Vierailija kirjoitti:
Hohhhoijaa... sinulla ei näköjään ole edes alkeellista käsitystä siitä miten ihmisen pituus ja paino muodostuvat ja minkälaiset mahdollisuudet niihin on itse vaikuttaa. Ehdotan että vedät syvään henkeä ja koitat hetken miettiä sanomaasi vähän tarkemmin.
Mitä pahaa tuossa nyt on? Säästää vaivaa kaikilta. Ja jos aloittaja ei itse ehdottomasti halua suhdetta juuri tuon naisen kanssa, (ei kuulosta siltä), niin en ymmärrä, miksi asia häntä edes harmittaa. Jos nainen jää tuon takia yksin, niin sehän on hänen oma valintansa, eikä haittaa ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet ovat luihuja?
Vai ovatko naiset ja siksi miesten on epätoivoisina otettava se, jonka saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komealla onkin varaa vaatia. Tuolla eukolla ei. Sitä paitsi paino liittyy esim. terveyteen, itsehillintään ja siihen voi itse vaikuttaa.
Ei se paino kerro mitään noista. Tai ehkä sen että moni nainen olisi aika lähellä kai alipainoista alle 50 kiloisena, se ei ole tervettä. Koitat vain perustella omaa pinnallisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhhoijaa... sinulla ei näköjään ole edes alkeellista käsitystä siitä miten ihmisen pituus ja paino muodostuvat ja minkälaiset mahdollisuudet niihin on itse vaikuttaa. Ehdotan että vedät syvään henkeä ja koitat hetken miettiä sanomaasi vähän tarkemmin.
Mitä väliä sillä on, voiko siihen itse vaikuttaa. Tuo nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Piste. Minä en halunnut itseäni tyhmempää. Ei siihen ole ulkopuolisilla mitään kommentoitavaa. Jokainen saa itse valita, minkälaisen puolison haluaa.
En ehkä kehtaisi ihan noin laittaa, toisaalta pituudella ei kyllä oikeastaan ole minulle väliäkään. Enhän laittaisi, että h-tin rumat älkää vaivautuko, vaikka se olisikin totta. Antaa joten ikävän kuvan itsestä. Ei kohteliaisuus ole mielestäni tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet ovat luihuja?
Vai ovatko naiset ja siksi miesten on epätoivoisina otettava se, jonka saa?
No se nyt omaa tyhmyyttä, jos ottaa jonkun, jota ei halua. Ei miesten ole pakko olla suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, voiko siihen itse vaikuttaa. Tuo nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Piste. Minä en halunnut itseäni tyhmempää. Ei siihen ole ulkopuolisilla mitään kommentoitavaa. Jokainen saa itse valita, minkälaisen puolison haluaa.
Siinä oliskin ollut hakeminen.
En mäkään vastaa pänänaisille. Pitäähän nyt erottaa sumppi ainakin.