Nettideitti-ilmossa: "En vastaa itseäni lyhyemmille miehille"!
Hyvähän se toisaalta on olla rehellinen, mutta aikamoinen töksäytys heti alkuun. Varsinkaan kun kyseessä ei ollut mikään liian laadukas nainen ja pituuttakin löytyi. Miehillä ei ole varaa omalla naamallaan ilmoitella mitään: "en vastaa itseäni pulskemmille naisille" tms. jos haluaa pitää henkensä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
No muttajos hän ei halua lyhyttä miestä niin miksi pitäisi esittää että haluaa?? Joo pituuteen ei voi itse vaikuttaa, mitä sitten..? Ei se tarkoita että kaikkien pitää silti haluta sellainen mies.
Ehkä olisi vähemmän tylyä laittaa "haluan pitkän miehen" kuin "en vastaa lyhyille miehille". Ei-toivottuja viestejä tulee joka tapauksessa, niihin voi olla vastaamatta tekemättä asiasta numeroa.
Miehillä ei yksinkertaisesti ole varaa laittaa ilmoituksiinsa mitään tuollaisia, naisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisella muka saa olla mitään kriteereitä? Pitäisikö naisen ottaa vaan joku lyhyt ja leuaton olmi? Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.
Miehiä on monen kokoisia.
Joo, mutta lyhyt ja leuaton olmi ei ole oikea mies isolla m:llä. Kyllä miehellä pitää olla pituutta ja kunnon leuka.
Yleensä tuollaisia kommentteja heittävät naiset, joilla leukoja onkin sitten useampia ja leveyttä vähintään kahden normaalipainoisen naisen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisella muka saa olla mitään kriteereitä? Pitäisikö naisen ottaa vaan joku lyhyt ja leuaton olmi? Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.
Niinhän naisiakin on monen kokoisia.Itse olen noin 160 cm, joten minusta jo 170 cm mies on ihan hyvän pituinen. Ei ole mitään yleistä pituusrajaa sille, millainen on miehen kokoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei yksinkertaisesti ole varaa laittaa ilmoituksiinsa mitään tuollaisia, naisilla on.
Kyllä on varaa, mutta kauhean paskamyrskyn siitä niskaansa saa, koska enemmistö naisista on paksuja tynnyreitä.
Ottaen huomioon, että normimiehillä tekee vaikeaa vaikka parhaansa yrittävät naisia miellyttääkseen, niin kyllä siinä komeammankin kollin postiloota kumisisi tyhjyyttään, jos alkaa siinä ilmossa latomaan ettei vastaa liian pitkille tai lihaville naisille, esim.
Itse välttäisin kieltosanoja profiilissa näin miehenä, koska se henkii mun silmiin negatiivisia mielleyhtymiä eli kirjoittaisin toiveet positiivisuuden kautta. Usein laitan raksia naisille, joilla on runsaasti kieltoja profiilitekstissä, koska ensivaikutelma kääntyy väkisin negatiivisemmaksi. En tiedä onko heillä sitten varaa tällaiseen tekstiin, mutta en ole ainakaan tunnistanut heissä aivan selkeää huippuvetovoimaa.
Joka tapauksessa saavat tottakai kirjoittaa näin ja varmaan osaavat itse paremmin arvioida menestystään mitä itse ulkopuolisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta lyhyt ja leuaton olmi ei ole oikea mies isolla m:llä. Kyllä miehellä pitää olla pituutta ja kunnon leuka.
Leukoja ihaileva mies iski jälleen. Usko nyt, naiset eivät mieti miesten leukoja. Moni toki haluaa vähintään itsensä pituisen miehen, myös muiden ihmisten kommenttien pelossa.
Kyllä vaan miettii, naiset haluaa miehen, jolla on kunnon leuka, koska se on merkki korkeasta testosteronitasosta. Ja miehet haluaa naisen, jolla on siro leuka, koska se on alhaisen testosteronitason ja hedelmällisyyden merkki, että tiedä säkin se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leukoja ihaileva mies iski jälleen. Usko nyt, naiset eivät mieti miesten leukoja. Moni toki haluaa vähintään itsensä pituisen miehen, myös muiden ihmisten kommenttien pelossa.
Kyllä vaan miettii, naiset haluaa miehen, jolla on kunnon leuka, koska se on merkki korkeasta testosteronitasosta. Ja miehet haluaa naisen, jolla on siro leuka, koska se on alhaisen testosteronitason ja hedelmällisyyden merkki, että tiedä säkin se!
Voi itku kun olen jo erehtynyt naimisiin menemään miettimättä leukaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät kiertoilmaisua, jossa he ilmoittavat etsivänsä sporttista naista tai ilmoittavat itse olevansa sporttisia ja etsivät samanhenkistä naista. Suomeksi se tarkoittaa läskit älkööt vaivautuko. Ihan samaa kuin naisten pituusvaatimukset miehille, mutta vain diplomaattisemmin muotoiltu.
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.[/quote
Mitä väliä sillä on? Jokainen laittaa ilmoituksiinsa sellaisia kriteereitä kuin haluaa.
Tietenkin laittaa. Tuo vertailu ei vain ole pätevä ja sitä kritisoin.
Tietenkin se on pätevä. Kriteerit ovat kriteereitä, eikä niissä ole mitään väliä voiko ihminen vaikuttaa niihin vai ei. Ihan kuin olisi jotenkin tylympää vaatia pituutta kuin hoikkuutta, koska pituuteen ei voi vaikuttaa ja painoon voi. No tiedoksi vain, ei ole. Ihminen saa pitää pitkistä ihan samalla tavalla kuin hoikistakin, vaikka pätkä ei voi pidentyä ja läski voi hoikistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku kun olen jo erehtynyt naimisiin menemään miettimättä leukaa lainkaan.
Mutta sun miehellä on kuitenkin kunnon leuka, vai? :)
Se on kyllä totta, että ei sitä suurin osa sen kummemmin mieti, vaan se on alitajuinen juttu, naiset tuntee vetoa jykeväleukaisiin miehiin, miehet siroleukaisiin naisiin.
En ole koskaan tapaillut itseäni lyhyempää miestä (olen 164cm pitkä itse, joten aika lyhyt on minua lyhyempi mies). En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni lyhemmästä miehestä. Heitä on kyllä tullut vastaan, opiskelussa ja työelämässä, mutta en vain ole viehättynyt.
Minkä minä sille voin? Mitä väärää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät kiertoilmaisua, jossa he ilmoittavat etsivänsä sporttista naista tai ilmoittavat itse olevansa sporttisia ja etsivät samanhenkistä naista. Suomeksi se tarkoittaa läskit älkööt vaivautuko. Ihan samaa kuin naisten pituusvaatimukset miehille, mutta vain diplomaattisemmin muotoiltu.
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.
Joo mutta ruumiinrakenteeseen ei. Miehet usein kuvittelee että naisesta tulee automaattisesti siro ja pieni kun laihtuu. Voin kertoa että itse näytän kamalalta kun painan 50 kg. Olen 168 cm ja painoin vuosi sitten 50 kg kun äiti kuoli ja olin itsekin sairaana, kylkiluut näkyi, rinnat hävisivät, rinnasta törrötti rintalasta, posket oli lommolla jne. Nyt painaessani normaalin 61 kg näytän todella paljon paremmalta.
Vähän sama kun miehet halua ”luonnollisen naisen” mutta eivät tunnista että näillä ihailemillaan naisilla on meikkiä, hiustenpidennykset ja tekoripset ja -kulmat. Luulevat että meikkaava nainen on automaattisesti Tuksun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.[/quote
Mitä väliä sillä on? Jokainen laittaa ilmoituksiinsa sellaisia kriteereitä kuin haluaa.
Tietenkin laittaa. Tuo vertailu ei vain ole pätevä ja sitä kritisoin.
Tietenkin se on pätevä. Kriteerit ovat kriteereitä, eikä niissä ole mitään väliä voiko ihminen vaikuttaa niihin vai ei. Ihan kuin olisi jotenkin tylympää vaatia pituutta kuin hoikkuutta, koska pituuteen ei voi vaikuttaa ja painoon voi. No tiedoksi vain, ei ole. Ihminen saa pitää pitkistä ihan samalla tavalla kuin hoikistakin, vaikka pätkä ei voi pidentyä ja läski voi hoikistua.
Nimenomaan voi verrata, koska molemmat ovat makuasioita, joihin ihmisellä on oikeus. Pituus on toki järkevämpi kriteeri siinä mielessä, että se ei muutu, lähes kaikilla ihmisillä paino sen sijaan muuttuu iän myötä, joten se ei voi kestävässä suhteessa olla ehdoton kriteeri.
Minusta ihmisten pitäisi töksäytellä reippaasti kaikenlaista profiileissaan, jos kerran ovat sitä mieltä, että töksäyttely on ok. Tietäisi heti, ettei heidän kanssaan kannata ryhtyä mihinkään.
Päästäänkö pian taas naisten pakolliseen seksipalveluvelvoitteeseen, vai mitä ap ajaa takaa? Jos ei pidä itseään lyhyemmistä miehistä, totta kai sen voi sanoa.
Paljonko laitatte mulkun mittavaatimuksiksi? 18 cm ei varmaan ole liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on varaa, mutta kauhean paskamyrskyn siitä niskaansa saa, koska enemmistö naisista on paksuja tynnyreitä.
Ottaen huomioon, että normimiehillä tekee vaikeaa vaikka parhaansa yrittävät naisia miellyttääkseen, niin kyllä siinä komeammankin kollin postiloota kumisisi tyhjyyttään, jos alkaa siinä ilmossa latomaan ettei vastaa liian pitkille tai lihaville naisille, esim.
Ei pidä paikkaansa. Sain mielettömästi viestejä, kun laitoin tiukat kriteerit millainen nainen kelpaa ainoastaan. Tietysti sinne ulisi myös läskit ja rumat, mutta mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yli 50 kiloisille? :D :D Lapsia varmaan yritti vokotella tuolla vaatimuksella!
Juu kyllä rehevön suominaisen on painettava vähintään 100 kiloa. :D Itse suosin lyhyitä ja siroja naisia ja he painavat maksimissaan tuon 50 kiloa normaalipainoisina. Pitkille naisillehan ei ole edes tervettä.
No aika lyhyt ja siro saa olla, että aikuinen ihminen painaa alle 50kg ja on terve. Tunnen ehkä yhden. Jos oikeasti kysyisit naisilta painoa ja he vastaisivat rehellisesti, huomaisit, että ne hoikatkin painavat monesti päältä 50kg. Alle 160-senttiset on eri asia, mutta suurin osa suomalaisista naisista on kyllä tuota pitempiä.
Juurihan korostin, että suosin lyhyitä ja siroja naisia. Yli 160 senttiset eivät ole lyhyitä. Ideaali olisi esim. 155cm/45kg. Harmi kannaltani, että Suomessa niin kookkaita ja romuluisia amatsoneja. No se on minun ongelmani ja onneksi taskuvenuksiakin löytyy. :) T: 186cm/85kg mies
Onhan tuollainen vain ja ainoastaan mautonta. Kriteerit saavat olla kullakin mitö hyvänsä, mutta olisiko se liian vaikeaa vain olla vastaamatta lyhyemmille miehille? Tuollaisesta töksäyttelystä ja erittelystä kenelle nyt ei ainakaan vastaa tulee mieleen lähinnä turha lyhyiden miehien mollaaminen. "Lälläslää, teilläpä ei ole mitään mahdollisuuksia". No toisaalta hyvä, niin moni pitkä mieskin tajuaa millainen käytöstavaton tyhjäpää on kyserssä. Ei väärin, ainoastaan niin turhaa ja mautonta. Yleensähän noissa on ideana kertoa millaista ihmistä etsii, eikä sitä millaista ei etsi.
Ootko sä joku äksy kääpiö vai mitä poraat tästä asiasta. Jokainen saa vaatia mitä haluaa, oma asia.