Nettideitti-ilmossa: "En vastaa itseäni lyhyemmille miehille"!
Hyvähän se toisaalta on olla rehellinen, mutta aikamoinen töksäytys heti alkuun. Varsinkaan kun kyseessä ei ollut mikään liian laadukas nainen ja pituuttakin löytyi. Miehillä ei ole varaa omalla naamallaan ilmoitella mitään: "en vastaa itseäni pulskemmille naisille" tms. jos haluaa pitää henkensä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät kiertoilmaisua, jossa he ilmoittavat etsivänsä sporttista naista tai ilmoittavat itse olevansa sporttisia ja etsivät samanhenkistä naista. Suomeksi se tarkoittaa läskit älkööt vaivautuko. Ihan samaa kuin naisten pituusvaatimukset miehille, mutta vain diplomaattisemmin muotoiltu.
Hohhhoijaa... sinulla ei näköjään ole edes alkeellista käsitystä siitä miten ihmisen pituus ja paino muodostuvat ja minkälaiset mahdollisuudet niihin on itse vaikuttaa. Ehdotan että vedät syvään henkeä ja koitat hetken miettiä sanomaasi vähän tarkemmin.
Mitä väliä sillä on, voiko siihen itse vaikuttaa. Tuo nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Piste. Minä en halunnut itseäni tyhmempää. Ei siihen ole ulkopuolisilla mitään kommentoitavaa. Jokainen saa itse valita, minkälaisen puolison haluaa.
Saahan sitä valita jos on varaa. Tänne palstalle nuo päätyvät valittamaan miten tasottomia miehiä ovat tapailleet. Sitä syytä, ettei itsekään olla mitään helmiä ei sitten mainitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät kiertoilmaisua, jossa he ilmoittavat etsivänsä sporttista naista tai ilmoittavat itse olevansa sporttisia ja etsivät samanhenkistä naista. Suomeksi se tarkoittaa läskit älkööt vaivautuko. Ihan samaa kuin naisten pituusvaatimukset miehille, mutta vain diplomaattisemmin muotoiltu.
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.
Alapeukuttajilta selityksiä, etteikö näin muka ole? Ja juu, ei tarvitse vedota mihinkää sairauteen joka on 0,1% ylipainoisista.
Koska parinvalinnassa sillä ei ole merkitystä, voiko asiaan vaikuttaa vai ei. Jos ei halua lyhyttä, ei halua lyhyttä. Päin vastoin, silloinhan nimenomaan lihavankin voisi ottaa puolisoksi, vaikka haluaa hoikan, koska on mahdollista, että tämä laihtuu. Lyhyt aikuinen ei koskaan kasva pituutta, joten on järkevää unohtaa toinen heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhhoijaa... sinulla ei näköjään ole edes alkeellista käsitystä siitä miten ihmisen pituus ja paino muodostuvat ja minkälaiset mahdollisuudet niihin on itse vaikuttaa. Ehdotan että vedät syvään henkeä ja koitat hetken miettiä sanomaasi vähän tarkemmin.
Mitä väliä sillä on, voiko siihen itse vaikuttaa. Tuo nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Piste. Minä en halunnut itseäni tyhmempää. Ei siihen ole ulkopuolisilla mitään kommentoitavaa. Jokainen saa itse valita, minkälaisen puolison haluaa.
Saahan sitä valita jos on varaa. Tänne palstalle nuo päätyvät valittamaan miten tasottomia miehiä ovat tapailleet. Sitä syytä, ettei itsekään olla mitään helmiä ei sitten mainitakaan.
Mutta sehän on heidän ongelmansa, turha sitä on muiden murehtia. Jokaisella on oikeus asettaa omat kriteerinsä. Ja ihan jokaisella on varaa valita. Kenenkään ei ole pakko tyytyä. Koska yksinkin voi olla.
Saahan sitä olla kenellä vaan mitä tahansa kriteereitä. Tämä on vapaa maa. Jos joku vaikka ehdottomasti haluaa natiivi-islantia puhuvan olympiamitalistimaratoonarin, niin hyvä ilmoittaa suoraan jo ilmoituksessa, niin ei hukkaa muiden aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuli vastaan mies jolla luki "ei yli 50-kiloisille naisille". Vähän kirpaisi itse kun olen 63 kg. Mies oli vieläpä komea. Noh, en antanut tykkäystä :(
Komealla onkin varaa vaatia. Tuolla eukolla ei. Sitä paitsi paino liittyy esim. terveyteen, itsehillintään ja siihen voi itse vaikuttaa.
Kannattaa sitten kirjoittaa haluama terveen ihmisen itsehillinällä eikä kierrellä asiaa noin typerästi.
Terveisin 46 kiloa koska minulla ei ole itsehillintää syödä terveellisesti tai välittää terveydestäni.
Ei yli 50 kiloisille? :D :D Lapsia varmaan yritti vokotella tuolla vaatimuksella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.[/quote
Mitä väliä sillä on? Jokainen laittaa ilmoituksiinsa sellaisia kriteereitä kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoon pystyy vaikuttamaan, pituuteen ei.[/quote
Mitä väliä sillä on? Jokainen laittaa ilmoituksiinsa sellaisia kriteereitä kuin haluaa.
Tietenkin laittaa. Tuo vertailu ei vain ole pätevä ja sitä kritisoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei yli 50 kiloisille? :D :D Lapsia varmaan yritti vokotella tuolla vaatimuksella!
Juu kyllä rehevön suominaisen on painettava vähintään 100 kiloa. :D Itse suosin lyhyitä ja siroja naisia ja he painavat maksimissaan tuon 50 kiloa normaalipainoisina. Pitkille naisillehan ei ole edes tervettä.
Eihän tuossa nyt mitään pahaa ole, jokainen laittaa omaan ilmoitukseensa mitä haluaa. Mutta. Jos itse etsisin seuraa ja tulisi vastaan tuollainen ilmoitus, niin ohittaisin sen nopeasti, sillä tuollaiset töksäytykset kertovat paljon ihmisestä muutenkin. Asian voi ilmaista helposti muullakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä rehevön suominaisen on painettava vähintään 100 kiloa. :D Itse suosin lyhyitä ja siroja naisia ja he painavat maksimissaan tuon 50 kiloa normaalipainoisina. Pitkille naisillehan ei ole edes tervettä.
No aika lyhyt ja siro saa olla, että aikuinen ihminen painaa alle 50kg ja on terve. Tunnen ehkä yhden. Jos oikeasti kysyisit naisilta painoa ja he vastaisivat rehellisesti, huomaisit, että ne hoikatkin painavat monesti päältä 50kg. Alle 160-senttiset on eri asia, mutta suurin osa suomalaisista naisista on kyllä tuota pitempiä.
Eikö naisella muka saa olla mitään kriteereitä? Pitäisikö naisen ottaa vaan joku lyhyt ja leuaton olmi? Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.
Samantekevää mitä profiiliin kirjoittaa. Miehet laittaa viestejä kumminkin. Ei ne lue profiileja.
Ekana tulee mieleen, että kyseessä on pitkä nainen jolla on huonoja kokemuksia lyhyistä miehistä. Olen 160cm+ nainen, ja ensimmäinen vakava suhteeni oli melkein samanmittaisen miehen kanssa. Itselleni pituus ei tullut mieleenkään ongelmana, mutta kuunneltuani tarpeeksi kauan miehen puolelta tulevia kommentteja, vittuiluja ja selkeää alemmuuskompleksia luovutin. En olisi saanut käyttää edes ostamiani tennareita (!) koska olin niissä samanmittainen, ehkä jopa ihan hitusen häntä pidempi. Nykyään seurustelen itseäni lyhyemmän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisella muka saa olla mitään kriteereitä? Pitäisikö naisen ottaa vaan joku lyhyt ja leuaton olmi? Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen.
Miehiä on monen kokoisia.
No muttajos hän ei halua lyhyttä miestä niin miksi pitäisi esittää että haluaa?? Joo pituuteen ei voi itse vaikuttaa, mitä sitten..? Ei se tarkoita että kaikkien pitää silti haluta sellainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta lyhyt ja leuaton olmi ei ole oikea mies isolla m:llä. Kyllä miehellä pitää olla pituutta ja kunnon leuka.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa nyt mitään pahaa ole, jokainen laittaa omaan ilmoitukseensa mitä haluaa. Mutta. Jos itse etsisin seuraa ja tulisi vastaan tuollainen ilmoitus, niin ohittaisin sen nopeasti, sillä tuollaiset töksäytykset kertovat paljon ihmisestä muutenkin. Asian voi ilmaista helposti muullakin tavalla.
Mikä sitten olisi diplomaattinen tapa ilmaista asia? Siis kun hoikkuus naamioidaan "sporttisuudeksi", onko pitkälle vastaavaa kiertoilmausta?
Toisaalta hölmöä ylipäätään kirjoittaa erikseen ettei aio vastata tyypeille, joista ei ole kiinnostunut, riittää että laittaa ne omat kriteerinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta lyhyt ja leuaton olmi ei ole oikea mies isolla m:llä. Kyllä miehellä pitää olla pituutta ja kunnon leuka.
Leukoja ihaileva mies iski jälleen. Usko nyt, naiset eivät mieti miesten leukoja. Moni toki haluaa vähintään itsensä pituisen miehen, myös muiden ihmisten kommenttien pelossa.
Alapeukuttajilta selityksiä, etteikö näin muka ole? Ja juu, ei tarvitse vedota mihinkää sairauteen joka on 0,1% ylipainoisista.