Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideitti-ilmossa: "En vastaa itseäni lyhyemmille miehille"!

Vierailija
16.11.2017 |

Hyvähän se toisaalta on olla rehellinen, mutta aikamoinen töksäytys heti alkuun. Varsinkaan kun kyseessä ei ollut mikään liian laadukas nainen ja pituuttakin löytyi. Miehillä ei ole varaa omalla naamallaan ilmoitella mitään: "en vastaa itseäni pulskemmille naisille" tms. jos haluaa pitää henkensä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäänkö pian taas naisten pakolliseen seksipalveluvelvoitteeseen, vai mitä ap ajaa takaa? Jos ei pidä itseään lyhyemmistä miehistä, totta kai sen voi sanoa.

Tietysti voi. On vain mautonta ja epäkohteliasta. Itse vain ohittaisin lyhyemmät miehet tekemättä siitä sen suurempaa numeroa, jos pituus olisi kriteerini.

Vierailija
62/66 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole enää edes alkeellisimpia käytöstapoja. Prinsessaharhat ajavat ohi peruskohteliaisuudestakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampikin leuka, muttei silti ole naisia jonossa.

Vakavasti puhuen, en itsekään laittaisi seuranhakuilmoitukseen nyt vaikka että ei kehitysvammaisille, vaikka kiinnostun vain fiksuista naisista.

Vierailija
64/66 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yli 50 kiloisille? :D :D Lapsia varmaan yritti vokotella tuolla vaatimuksella!

Juu kyllä rehevön suominaisen on painettava vähintään 100 kiloa. :D Itse suosin lyhyitä ja siroja naisia ja he painavat maksimissaan tuon 50 kiloa normaalipainoisina. Pitkille naisillehan ei ole edes tervettä.

No aika lyhyt ja siro saa olla, että aikuinen ihminen painaa alle 50kg ja on terve. Tunnen ehkä yhden. Jos oikeasti kysyisit naisilta painoa ja he vastaisivat rehellisesti, huomaisit, että ne hoikatkin painavat monesti päältä 50kg. Alle 160-senttiset on eri asia, mutta suurin osa suomalaisista naisista on kyllä tuota pitempiä.

Juurihan korostin, että suosin lyhyitä ja siroja naisia. Yli 160 senttiset eivät ole lyhyitä. Ideaali olisi esim. 155cm/45kg. Harmi kannaltani, että Suomessa niin kookkaita ja romuluisia amatsoneja. No se on minun ongelmani ja onneksi taskuvenuksiakin löytyy. :) T: 186cm/85kg mies

Etsit siis lapsen näköistä, lähes alipainoista naista. Useimmat 11-vuotiaatkin ovat tuota isompia. Saat toki etsiä mitä haluat, mutta aika vähän taitaa noilla kriteereillä löytyä naisia Suomesta. Veikkaan tosin, että todellisuudessa et edes huomaa, painaako nainen 45 vai 50 kiloa. Vai kysytkö heti ensimmäisillä treffeillä naisen painoa ja marssit ulos treffeiltä jos nainen on liian lihava mieleesi?

Vierailija
65/66 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yli 50 kiloisille? :D :D Lapsia varmaan yritti vokotella tuolla vaatimuksella!

Juu kyllä rehevön suominaisen on painettava vähintään 100 kiloa. :D Itse suosin lyhyitä ja siroja naisia ja he painavat maksimissaan tuon 50 kiloa normaalipainoisina. Pitkille naisillehan ei ole edes tervettä.

No aika lyhyt ja siro saa olla, että aikuinen ihminen painaa alle 50kg ja on terve. Tunnen ehkä yhden. Jos oikeasti kysyisit naisilta painoa ja he vastaisivat rehellisesti, huomaisit, että ne hoikatkin painavat monesti päältä 50kg. Alle 160-senttiset on eri asia, mutta suurin osa suomalaisista naisista on kyllä tuota pitempiä.

Juurihan korostin, että suosin lyhyitä ja siroja naisia. Yli 160 senttiset eivät ole lyhyitä. Ideaali olisi esim. 155cm/45kg. Harmi kannaltani, että Suomessa niin kookkaita ja romuluisia amatsoneja. No se on minun ongelmani ja onneksi taskuvenuksiakin löytyy. :) T: 186cm/85kg mies

Etsit siis lapsen näköistä, lähes alipainoista naista. Useimmat 11-vuotiaatkin ovat tuota isompia. Saat toki etsiä mitä haluat, mutta aika vähän taitaa noilla kriteereillä löytyä naisia Suomesta. Veikkaan tosin, että todellisuudessa et edes huomaa, painaako nainen 45 vai 50 kiloa. Vai kysytkö heti ensimmäisillä treffeillä naisen painoa ja marssit ulos treffeiltä jos nainen on liian lihava mieleesi?

Meitä löytyy aika paljon suomesta, ihan aikuisia naisia. Ne joita tunnen itseni lisäksi eivät halua noin pitkää miestä.

Vierailija
66/66 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä löytyy aika paljon suomesta, ihan aikuisia naisia. Ne joita tunnen itseni lisäksi eivät halua noin pitkää miestä.

Löytyy tietysti, mutta ei kylläkään kovin paljon. On suunnilleen yhtä harvinaista olla 155-senttinen nainen kuin 179-senttinen nainen. Tunnen ehkä yhden noin lyhyen ja pari noin pitkää naista. Ei siinä siis ole mitään pahaa olla pitkä tai lyhyt, lähinnä erikoista on se, että joku etsii tosissaan noin tiukoilla kriteereillä naista. Siinä karsii jo yli 90% pois pelkän ulkoisen ominaisuuden perusteella. Olen tätä samaa mieltä niistä naisista, jotka etsivät vain yli 2-metristä miestä.