Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni minusta: "no eihän se mikään missi ole mutta ihan nätti kuiten"

Vierailija
14.11.2017 |

Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi kaverilleen kun katsoivat telkkaria sohvalla. Minä olin parin metrin päässä keittiössä. En uskaltanut sanoa mitään kun mies on aiemminkin huomauttanut kuinka ärsyttävä olen kun nipotan ja nalkutan hänen kavereiden läsnä ollessa :(

No oletko sinä missi ???

Vierailija
2/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä voit kiittää jälkeenpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä sitten joku missi? Vai etkö muuten vain koe, että "ihan nätti" olisi riittävää kehumista?

Vierailija
4/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole missi, niin tuo oli kohteliaisuus!

Vierailija
5/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittasi luultavasti "ei missi"-osiolla vartaloosi, joka ei välttämättä ole yhtä timmi, mutta kasvoiltasi olet kuitenkin ihan nätti.

Vierailija
6/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ois nähny tollasessa tokasussa mitään pahaa. Oisin pikemminkin vähän imarreltu, kun en itse pidä itseäni mitenkään nättinä tai muuten erityisen näköisenä.

Vierailija
7/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei onhan perintöprinsessankin titteli ihana jees.

Vierailija
8/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itsekkin loukkaantuisin hieman... vaikka en mikään missi olekkaan. :D kuulostaisi paremmalta jos olisi muotoillut asian vaikka näin " no eihän se mikään missi ole, mutta kaunis kuitenkin" :D siitä voisi kiittääkkin.

Vierailija
9/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan tilanteen tullen sanot vastaavasti, että eihän se mikään adonis ole, mutta kiltti lapsille/eläimille.

Vierailija
10/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen kehu. Jos joku on todella hyvä, se ilmaistaan sanomalla "ei tää oo huono".

Vierailija
11/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivan tilanteen tullen sanot vastaavasti, että eihän se mikään adonis ole, mutta kiltti lapsille/eläimille.

Eihän tuo ole millään tavalla sama asia, ja sä varman ymmärrät sen itsekin. Vai pitääkö sulle tosiaan erikseen selittää miksi vertauksesi on erilainen? 

Vierailija
12/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ruusu mutta kukka kumminkin, meinaan vyöruusu!

Ja paskaset naurut päälle.

Vierailija
13/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole millään tavalla sama asia, ja sä varman ymmärrät sen itsekin. Vai pitääkö sulle tosiaan erikseen selittää miksi vertauksesi on erilainen? 

Nisuäijä ennemmin

Vierailija
14/160 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi on kiertoilmaus vähemmän kauniille/rumahkolle naiselle. Loukkaantuisin itsekin.

Vierailija
15/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halutessaan loukkaantuu joka tapauksessa, että ihan sama, tosin parempi kun ei sano mitään. Sitten tosin syyttää puhumattomuudesta.

Vierailija
16/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkäisi, että ulkonäöstäni keskusteltaisiin ikään kun en olisi paikalla silloin kun olen läsnä.

Vierailija
17/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varppina tarkottanu edes alottajaa. Kamu näytti kumminki jonku pubiruusun kuvaa johon kommentoi.

Vierailija
18/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joille tuo on kehu..... No teillä taitaa olla aika helvetin huono itsetunto tai sitten teillä ei ole lainkaan käytöstapoja. Tuo repla kertoo, ettei sanoja arvosta yhtään ihmistä, josta noin puhuu. Ja pointti ei ole se, että pitäisin kehua toista missin näköiseksi, vaan se, että puhuisi toisesta arvostavasti myös muille ihmisille, eikä arvostelisi toisen ulkonäköä vertaillen misseihin.

Vierailija
19/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen kehu. Jos joku on todella hyvä, se ilmaistaan sanomalla "ei tää oo huono".

Mistä tiedät, että nimenomaan suomalainen? Onko sinulla laaja kokemus muista kansallisuuksista? Voisi pikkuhiljaa lopettaa nämä hokemat, jotka liittävät kaikki yleisinhimilliset negatiiviset ominaisuudet yksinomaan suomalaisuuteen.

Vierailija
20/160 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tosi kohteliaisuus suomalaiselta mieheltä. Ei se kehtaisi kavereilleen tuollaista sanoa jos ei pitäisi sinua tosi hyvännäköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän