Oletteko nähneet enkeleitä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Join illan olutta. Aamulla kun heräsin, vielä jonkinlaisessa humalassa, pieraisin niin että persereiässä tuntui häijyltä. Kului hetki, ja vaikka en nähnyt enkeliä, pystyin haistamaan sen. Enkeli ei haise hyvältä.
Ei se enkeli ollut vaan karhu. Ne kuulemma haisee pahalta.
Oma kokemukseni tapahtui siis juuri hetki sitten. Istuin olohuoneen sohvalla ja samaan aikaan kun katsoin makuuhuoneeseen päin, sen valaisi hetkeksi todella kirkas valo. Sellainen auringon säteen kaltainen valo joka ylettyi lattiasta kattoon. Sitten se hävisi ja makuuhuone oli taas pimeä. Ap
Uskon enkeleiden olemassaoloon, ja Raamatussa puhutaan niistä, mutta en ole koskaan nähnyt enkeliä, tietääkseni ainakaan. Osa enkeleistähän näyttää Raamatun mukaan ihmisiltä.
On myös siivekkäitä serafi-enkeleitä – sellaisiakaan en ole nähnyt :)
Oikein kunnolla kun on juonut, niin olen nähnyt paljon muutakin... (Onneksi ei jäänyt tila päälle.)
Sana kirjoitti:
Uskon enkeleiden olemassaoloon, ja Raamatussa puhutaan niistä, mutta en ole koskaan nähnyt enkeliä, tietääkseni ainakaan. Osa enkeleistähän näyttää Raamatun mukaan ihmisiltä.
On myös siivekkäitä serafi-enkeleitä – sellaisiakaan en ole nähnyt :)
Hahmoa en nähnyt, ainoastaan tuon todella kirkkaan valon. Kesti kokonaisuudessaan ehkä muutaman sekunnin kunnes se häipyi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikein kunnolla kun on juonut, niin olen nähnyt paljon muutakin... (Onneksi ei jäänyt tila päälle.)
Ihan selvinpäin olen :) En tämän enempää jaksa pilkkaajille huomiota antaa ja toivon samaa muiltakin, jotta ketju pysyisi asiassa. Ap
Olin 4-vuotias kun istuin iskän polkupyörän tarakalla. Äiti polki siinä vieressä omalla pyörällä ja siinä äidin pyörän tarakalla istui enkeli. Kasvoja ja siipiä ei ollut (enkeleillähän ei siipiä olekaan vaan niillä muilla enkeliolennoilla) mutta tunnistin enkelin koska se oli samannäköinen mitä useissa lastentauluissa ovat. Tämä oli aika pienenkokoinen, koska olinhan itsekin vasta pieni.
Kerroin näkemäni myös vanhemmilleni siinä pyörällä polkiessa. Näkemisen muisto on nyt 38 vuotta jälkeen päin tietysti haalistunut, mutta se oli silloin täyttä totta enkä epäile 4 vuotiasta minääni. Uskon edelleen Jumalan maailmaan jne.
Näin kerran jättikokoisen karvaisen hämähäkin leijumassa sänkyni vieressä.
Aito kokemus kirjoitti:
Olin 4-vuotias kun istuin iskän polkupyörän tarakalla. Äiti polki siinä vieressä omalla pyörällä ja siinä äidin pyörän tarakalla istui enkeli. Kasvoja ja siipiä ei ollut (enkeleillähän ei siipiä olekaan vaan niillä muilla enkeliolennoilla) mutta tunnistin enkelin koska se oli samannäköinen mitä useissa lastentauluissa ovat. Tämä oli aika pienenkokoinen, koska olinhan itsekin vasta pieni.
Kerroin näkemäni myös vanhemmilleni siinä pyörällä polkiessa. Näkemisen muisto on nyt 38 vuotta jälkeen päin tietysti haalistunut, mutta se oli silloin täyttä totta enkä epäile 4 vuotiasta minääni. Uskon edelleen Jumalan maailmaan jne.
Ihana :) Lapsenahan monet ovat ymmärtääkseni herkimpiä näkemään näitä asioita. Ap
Ap enkeli on juuri tuollainen, eli energiaentiteetti, energiaa ja valoa. Ei ne siivollä lepattavia kaapumekkoja ole. Voivat myös ilmentyä ns orbeina eli energiapalloina. Onnittelut! Olet kehittymässä selvänäköiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Ap enkeli on juuri tuollainen, eli energiaentiteetti, energiaa ja valoa. Ei ne siivollä lepattavia kaapumekkoja ole. Voivat myös ilmentyä ns orbeina eli energiapalloina. Onnittelut! Olet kehittymässä selvänäköiseksi!
Olen kuullut että jotkut ovat nähneet enkeleitä myös ihmisen kaltaisina hahmoina.
En uskalla sitäkään mahdollisuutta alkaa epäilemään etteikö niinkin voisi käydä.
Jokatapauksessa, oli todella hieno kokemus enkä osannut sitä mitenkään säikähtää :) Jollain tasolla tuttua kuitenkin, olen monesti aiemmin aistinut jonkun olevan lähellä ja tuntenut käsittämättömän rauhan tunteen. Minua on myös kosketettu. Ihanaa tuntea, että enkelit ovat lähelläni. Ap
En ole koskaan nähnyt enkeleitä, jos puhutaan yliluonnollisista olemuksista. Mutta olen nähnyt enkeliin verrattavia ihmisiä( mikäli oletetaan että enkelit ovat ihania, yliluonnollisen ihania ihmisiä).
Voisin itsekin olla enkeli jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on näinkin, mutta minä entinen juoppo, olen "kuullut" enkelin puhuvan. Itse en olisi moiseen ajatteluun kyennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on näinkin, mutta minä entinen juoppo, olen "kuullut" enkelin puhuvan. Itse en olisi moiseen ajatteluun kyennyt.
Mitä enkeli sinulle sanoi? Ap
Itse kuulen nämä "enkelit" korvissani unen rajamailla ollessani linnunlauluna. Yksi kolmesta on satakieli, kahta muuta tunnista enkä ole jaksanut edes asiaa kaivella kun en tiedä ovatko oikeita lintujen lauluja ollenkaan. En ole skitsofreenikko enkä kuule hereillä ollessani ääniä, ainoastaan aamuisin tai yömyöhällä. Tällöin tiedän että joku on luonani ja läsnä. Joskus näen valoilmiöitä jotka tulevat läpi luomien kovalla ryminällä niinkuin junan alle jäisi. Tämän jälkeen usein mielessäni mietin että miksi näitä asioita näen ja mitä ne tarkoittavat. Usein myös kuin vastauksena kuulen linnunlaulun eikä se ole aina sama vaan vaihtelee. Ihan kuin joskus läsnä olisi eri enkeli. Silloin oma olo rauhoittuu jostain oudosta syystä jotenkin tiedän että olen huolenpidon alla...
M46
Lähellä kuoli ihminen ja sielu eli orbi liikkui enkelin tykö. Orbissa näkyi vainajan kasvot.
Enkeli hohti vanilijan väristä valoa. Sähkölaitteet toimivat hassusti lähellä.
Ihan kuin aika olisi pysähtynyt.
Joskus oli aika kun näin pieniä valopalloja laskeutuvan. Ne tapahtuivat vaan niin nopeasti että epäilin onko silmissäni vain häikkää. Se oli sellainen aika kun läheiseni oli kuollut ja näin/koin paljon muutakin.
En tiedä kuka/mikä minkäkin ilmiön takana oli. Aika turhauttavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulen nämä "enkelit" korvissani unen rajamailla ollessani linnunlauluna. Yksi kolmesta on satakieli, kahta muuta tunnista enkä ole jaksanut edes asiaa kaivella kun en tiedä ovatko oikeita lintujen lauluja ollenkaan. En ole skitsofreenikko enkä kuule hereillä ollessani ääniä, ainoastaan aamuisin tai yömyöhällä. Tällöin tiedän että joku on luonani ja läsnä. Joskus näen valoilmiöitä jotka tulevat läpi luomien kovalla ryminällä niinkuin junan alle jäisi. Tämän jälkeen usein mielessäni mietin että miksi näitä asioita näen ja mitä ne tarkoittavat. Usein myös kuin vastauksena kuulen linnunlaulun eikä se ole aina sama vaan vaihtelee. Ihan kuin joskus läsnä olisi eri enkeli. Silloin oma olo rauhoittuu jostain oudosta syystä jotenkin tiedän että olen huolenpidon alla...
M46
Nuo näkemäsi valoilmiöt luomien läpi, eli silmät kiinni jäivät mietityttämään. Olen viimeaikoina joka yö kun sulkenut silmäni nähnyt kirkkaita valopalloja mutta ns räpyttänyt silmiäni että ne menisivät pois jolloin ne menevätkin. Niitä olen hieman pelästynyt. Tietääköhän kukaan mitä tuo tarkoittaa? Ovatko nekin enkeleitä?
En onneksi olen psykoottinen.