Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselyn mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin miehet.

Vierailija
13.11.2017 |

Tämä saattaa johtua siitä, että parisuhde vaatii heiltä enemmän kuin miehiltä.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kysely-paljastaa-sinkkun…

Kommentit (488)

Vierailija
141/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tavarat paikoilleen, korjatkaa jälkenne. Kotityöt lähes puolittuu.

Mä opin tämän noin 35-vuotiaana. Mies on kohta 50 eikä ole vieläkään oppinut. Kaikki jätetään makaamaan siihen missä niitä käytetään.

Onko komerot kuitenkin pullollaan tavaroita, joita et ole käyttänyt tänä vuonna kertaakaan? Komeroiden järjestys on sellainen, että yhdellä silmäyksellä löytää tarvitsemansa.

Kyllä. Kaikille tavaroille on paikkansa meidän taloudessa minun reviirillä. Miehen työhuoneessa joka on hänen valtakuntansa, mennään polkuja pitkin eikä ole imuroitu vuosiin. Sama tilanne autotallissa ja työkaluvarastoissa. Kaikki työkalut ostetaan meille kahteen tai kolmeen kertaan.

Vierailija
142/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Älä etsi ja hanki jännämiestä, joka ei tee kotitöitä ja kanna osaansa. Älä hanki lapsia, jos ne ovat sinulle kotityö.

Ei tämä hei niin vaikeaa ole.

En hankikaan. Hankin kissan ja nautin elämästä.

Vielä on kylläkin kokeilematta satunnainen seksi komeiden jännämisten kanssa, koska luulin etten saa ikinä miltään komistukselta, mutta täältä olen oppinut että se on ihan helppoa kaikille naisille, ja nythän on siis myös seksiongelma ratkaistu miellyttävällä tavalla.

Jos haluaa olla toisten kertakäyttöinen ja halveksittu (kyllä, näin miehet ajattelevat panoistaan) seksilelu, niin kaikin mokomin.

Juu kyllä sopii olla kertakäyttöinen ja halveksittu, jos vain saan kuumaa seksiä komealta jännikseltä.

Ok. Psykiatrilla olisi tähän varmaankin jotain sanottavaa.

Arvaan että go girl, nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten huono ihmistuntemus naisilla on. Itse miehenä olen ollut monessa suhteessa, eikä yhdessäkään nainen ole paljastunut muuksi kuin mitä luulin, hyvässä ja pahassa.

No ainoa apu tähän olisi olettaa, että mies on sysipaska eikä sitä halua heittäytyä täysin pessimistiksi. Mieshän skarppaa niin kauan, kun on saalistusmoodissa, mutta kun nainen on itsestäänselvyys niin siinä se miehen laatu punnitaan eikä sitä oikein voi tehdä etukäteen. Tai jos voi, vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
144/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Älä etsi ja hanki jännämiestä, joka ei tee kotitöitä ja kanna osaansa. Älä hanki lapsia, jos ne ovat sinulle kotityö.

Vielä on kylläkin kokeilematta satunnainen seksi komeiden jännämisten kanssa, koska luulin etten saa ikinä miltään komistukselta, mutta täältä olen oppinut että se on ihan helppoa kaikille naisille, ja nythän on siis myös seksiongelma ratkaistu miellyttävällä tavalla.

Jos haluaa olla toisten kertakäyttöinen ja halveksittu (kyllä, näin miehet ajattelevat panoistaan) seksilelu, niin kaikin mokomin.

Works both ways: tuossa tapauksessa myös se komea jännämies on kertakäyttöinen, ketä kiinnostaa mitä sellainen ajattelee?

Minulle kävisi seksisuhde, mies saisi tulla käymään ja sitten omaan kotiin, heihei.

Just näin. Sinkkuelämää tyttökaverien kanssa, komeilla panoilla paineita pois, oma huusholli, miesvauvoja huollettavana nolla.

Vierailija
145/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten vuosikymmenestä toiseen sama kuvio pyörii. Naiset valitsevat mulkuimmat miehet, pettyvät ja julistavat sen jälkeen yhteen ääneen, miten perseestä kaikki miehet ovat. Normaalina ja mukavana miehenä voi sitten huuli pyöreänä miettiä, että olen perseestä, vaikka en ole vielä saanut ensimmäistäkään näytön paikkaa.

Vierailija
146/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun kohdallani pitää paikkansa. Olen nyt sinkkuna paljon onnellisempi kuin entisissä parisuhteissa. Näin aion myös jatkaa, vaikka ehdokkaita on tunguksi asti. Ei kiitos, pidän itsenäisyydestäni ja työtä, stressiä ja kaikenmaailman vatvomista on tosiaan paljon vähemmän. 

Vierailija
147/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolesta voin sanoa olevani sinkkuna onnellisempi. Kahteen otteeseen olen miehen kanssa asunut, yhdesti avio- ja yhdesti avoliitossa.

Kummatkin miehistä kuorsasivat joten olin kokoajan väsynyt.

Toinen teki kotitöitä, mutta tuhlasi kaikki rahamme typeryyksiin.

Toinen ei tehnyt kotitöitä ja oli holtiton rahankäyttäjä.

Molemmat miehet valehtelivat, molemmat olivat väkivaltaisia humalassa.

Molemmat rajoittivat menojani; ystävätapaamisia, harrastuksia...

Tässä vain osa listaa. Kohdalleni on sattunut huonoja miehiä, jotka kyllä alkuun osasivat olla niin hurmaavia, mutta kun pallo saatu nilkkaan niin oikea luonne tuli esiin.

Sinkkuna on ihanaa. Saa olla ja mennä miten haluaa, rahaa jää säästöönkin, ei tarvitse pelätä kokoajan sanoiko tai tekeekö jotain väärin, saa nukuttua hyvin, ei tarvitse tyytyä huonoon seksiin...

Älä ota hurmaajia. Ota tavallinen tyyppi, joka on säntillisesti käynyt koulut ja hoitaa työnsä, vapaa-aikana harrastaa kotosalla yms.

Ai mutta eihän sellainen kiihota sinua. Eli hae taas seuraava lihassika, joka hurmaa naiset puolisovinistisilla jutuilla ja pitämällä toisia ihmisiä vähän alempina. Sehän on sitä ihanaa miehekkyyttä.

Ei kiitos enää yhdellekään miehelle. Hauskaa voi pitää, mutta asumaan en ala enää miehen kanssa se jos mikä on varma.

Ihan hyvä kaikille niille miehille joiden kanssa et ole tekemisissä. Kukaan ei hyödy mitään tuollaisesta vatipäästä joka vetää johtopäätökset kahden esimerkin perusteella.

Vierailija
148/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä. Naisen oletetaan aina ensin ajattelevan mitä mies hänestä ajattelee. Mutta yllätys yllätys, myös naisilla on mielipiteitä miehistä. :D

Miten liittyy?

Koitapa miettiä. Pitäisi olla helppoa.

Vierailija
149/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, miten vuosikymmenestä toiseen sama kuvio pyörii. Naiset valitsevat mulkuimmat miehet, pettyvät ja julistavat sen jälkeen yhteen ääneen, miten perseestä kaikki miehet ovat. Normaalina ja mukavana miehenä voi sitten huuli pyöreänä miettiä, että olen perseestä, vaikka en ole vielä saanut ensimmäistäkään näytön paikkaa.

En niitä näytönpaikkoja saada vaan otetaan. 

Haet töihin johtajaksi. Saat paikan. Se ei riitä vaan sinun on lunastettava positiosi käytännössä. Sama homma tässä, kukaan ei tee sitä puolestasi vaan se on tehtävä itse. 

Vierailija
150/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten huono ihmistuntemus naisilla on. Itse miehenä olen ollut monessa suhteessa, eikä yhdessäkään nainen ole paljastunut muuksi kuin mitä luulin, hyvässä ja pahassa.

No ainoa apu tähän olisi olettaa, että mies on sysipaska eikä sitä halua heittäytyä täysin pessimistiksi. Mieshän skarppaa niin kauan, kun on saalistusmoodissa, mutta kun nainen on itsestäänselvyys niin siinä se miehen laatu punnitaan eikä sitä oikein voi tehdä etukäteen. Tai jos voi, vinkkejä otetaan vastaan!

Ihmisen tekemisiä voi ennustaa parhaiten katsomalla, miten hän on aiemmin toiminut. Itse selvitän tämän puolisoa valitessa, mutta myös työmaailmassa.

Vierailija
151/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolesta voin sanoa olevani sinkkuna onnellisempi. Kahteen otteeseen olen miehen kanssa asunut, yhdesti avio- ja yhdesti avoliitossa.

Tässä vain osa listaa. Kohdalleni on sattunut huonoja miehiä, jotka kyllä alkuun osasivat olla niin hurmaavia, mutta kun pallo saatu nilkkaan niin oikea luonne tuli esiin.

Sinkkuna on ihanaa. Saa olla ja mennä miten haluaa, rahaa jää säästöönkin, ei tarvitse pelätä kokoajan sanoiko tai tekeekö jotain väärin, saa nukuttua hyvin, ei tarvitse tyytyä huonoon seksiin...

Älä ota hurmaajia. Ota tavallinen tyyppi, joka on säntillisesti käynyt koulut ja hoitaa työnsä, vapaa-aikana harrastaa kotosalla yms.

Ai mutta eihän sellainen kiihota sinua. Eli hae taas seuraava lihassika, joka hurmaa naiset puolisovinistisilla jutuilla ja pitämällä toisia ihmisiä vähän alempina. Sehän on sitä ihanaa miehekkyyttä.

Tässäpä se. Miksi on niin vaikeaa ottaa fiksu ja looginen pertti perusinsinööri, joka ymmärtää, että jos itse osallistuu kotitöihin vähemmän niin toinen joutuu osallistumaan enemmän

Vierailija
152/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut täältä normaalina ja mukavana itseään pitävien miesten tekstejä ja todennut että ei helvetti...

Vierailija
153/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Works both ways: tuossa tapauksessa myös se komea jännämies on kertakäyttöinen, ketä kiinnostaa mitä sellainen ajattelee?

Minulle kävisi seksisuhde, mies saisi tulla käymään ja sitten omaan kotiin, heihei.

Turhaan uhoat. Et ole sellainen kovis kuin millaisena haluat esiintyä. Ei tee hyvää tuollainen itselle sopimattoman roolin vetäminen.

Olen eri kirjoittaja kuin ensimmäinen, jolle vastasit, ja kyllä, olen juuri tätä mieltä. Uhoa se ei ole. Rooleja ei tarvitse kuin hyvin nuorena.

Vierailija
154/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen tekemisiä voi ennustaa parhaiten katsomalla, miten hän on aiemmin toiminut. Itse selvitän tämän puolisoa valitessa, mutta myös työmaailmassa.

Eh, kun yllä oleva kirjoittaja juurikinkertoo että saalistusmoodissa mies skarppaa. Eli naisen referenssi on se miten mies on aiemmin toiminut eli tämä käytös, ja siitä päätellään vau mitä ainesta, hääyönä tulee ekaa kertaa turpiin kuten Tauski on esimerkillään meille ystävällisesti demonstroinut.

Vierailija
155/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut täältä normaalina ja mukavana itseään pitävien miesten tekstejä ja todennut että ei helvetti...

Tarkoitin oikeasti normaaleja ja mukavia, en sellaisena itseään netissä pitävinä. Minä ainakin tunnen sellaisia lukuisia. Esimerkiksi työkaverit, jotka paraikaa istuvat työskentelyhytissä ja ratkaisevat asiakkaan ongelmaa. Mutta ei nämä raitapaitamiehet taida naisille kelvata.

Vierailija
156/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä alistuit tuollaisiin suhteisiin? Minä olisin antanut kenkää alta aika yksikön. Miksi nukuit samassa huoneessa, jos kuorsausongelma?

Vierailija
157/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos enää yhdellekään miehelle. Hauskaa voi pitää, mutta asumaan en ala enää miehen kanssa se jos mikä on varma.

Ihan hyvä kaikille niille miehille joiden kanssa et ole tekemisissä. Kukaan ei hyödy mitään tuollaisesta vatipäästä joka vetää johtopäätökset kahden esimerkin perusteella.

Että pitäisi ottaa kolmas k-pää, ja neljäs ja viides. Missä kohtaa saa luvan katsoa että otos on riittävä?

Vierailija
158/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, miten niin moni täällä ei ymmärrä mitä "onnellisempi sinkkuna kuin mies" tarkoittaa. Kuvitellaan, että se on sama kuin "onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa". Asiaa tutkinut professori mukaanlukien, joka perustelee tuloksiaan sillä, että naisilla parisuhteessa on hankalampaa, vaikka on kysynyt pelkästään onnellisuutta sinkkuna ollessa.

Huomasin saman, ja linkattu juttu oli sen takia hämmentävää luettavaa perusteluineen.

Kyselyn tulos sinänsä ei yllätä minua: omien kokemusteni ja havaintojeni perusteellakin naiset voivat paremmin sinkkuina kuin miehet. Naiset yleensä kykenevät itsereflektointiin paremmin kuin miehet, ja sinkkuna on tarvetta sille, kun ei ole "peilinä" toista ihmistä arjessa.

Vierailija
159/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä sopii olla kertakäyttöinen ja halveksittu, jos vain saan kuumaa seksiä komealta jännikseltä.

Tässä kiteytyy hienosti naisten asenne seksiin. Saada. Saan.

Kuin koppakuorianen selällään, vinkuu vaan että "antakaa, kääntäkää"

Hetkinen, miehethän seksin saamisesta puhuvat ja pyytävät naista antamaan :D. Eli nytkö mies vinkuu kuin koppakuoriainen selällään, että antakaa, kääntäkää? :DDDD

Vierailija
160/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, kun yllä oleva kirjoittaja juurikinkertoo että saalistusmoodissa mies skarppaa. Eli naisen referenssi on se miten mies on aiemmin toiminut eli tämä käytös, ja siitä päätellään vau mitä ainesta, hääyönä tulee ekaa kertaa turpiin kuten Tauski on esimerkillään meille ystävällisesti demonstroinut.

Ilmeisesti hänen mielestään pitäisi palkata yksityisetsivä kaivamaan taustat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän