Kyselyn mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin miehet.
Tämä saattaa johtua siitä, että parisuhde vaatii heiltä enemmän kuin miehiltä.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kysely-paljastaa-sinkkun…
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Älä etsi ja hanki jännämiestä, joka ei tee kotitöitä ja kanna osaansa. Älä hanki lapsia, jos ne ovat sinulle kotityö.
Ei tämä hei niin vaikeaa ole.
En hankikaan. Hankin kissan ja nautin elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolesta voin sanoa olevani sinkkuna onnellisempi. Kahteen otteeseen olen miehen kanssa asunut, yhdesti avio- ja yhdesti avoliitossa.
Kummatkin miehistä kuorsasivat joten olin kokoajan väsynyt.
Toinen teki kotitöitä, mutta tuhlasi kaikki rahamme typeryyksiin.
Toinen ei tehnyt kotitöitä ja oli holtiton rahankäyttäjä.
Molemmat miehet valehtelivat, molemmat olivat väkivaltaisia humalassa.
Molemmat rajoittivat menojani; ystävätapaamisia, harrastuksia...
Tässä vain osa listaa. Kohdalleni on sattunut huonoja miehiä, jotka kyllä alkuun osasivat olla niin hurmaavia, mutta kun pallo saatu nilkkaan niin oikea luonne tuli esiin.
Sinkkuna on ihanaa. Saa olla ja mennä miten haluaa, rahaa jää säästöönkin, ei tarvitse pelätä kokoajan sanoiko tai tekeekö jotain väärin, saa nukuttua hyvin, ei tarvitse tyytyä huonoon seksiin...
Älä ota hurmaajia. Ota tavallinen tyyppi, joka on säntillisesti käynyt koulut ja hoitaa työnsä, vapaa-aikana harrastaa kotosalla yms.
Ai mutta eihän sellainen kiihota sinua. Eli hae taas seuraava lihassika, joka hurmaa naiset puolisovinistisilla jutuilla ja pitämällä toisia ihmisiä vähän alempina. Sehän on sitä ihanaa miehekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti perheelliset sinkut. Mikä tilaus tällekin tutkimukselle on?
Perheelliset eivät ole sinkkuja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Älä etsi ja hanki jännämiestä, joka ei tee kotitöitä ja kanna osaansa. Älä hanki lapsia, jos ne ovat sinulle kotityö.
Vielä on kylläkin kokeilematta satunnainen seksi komeiden jännämisten kanssa, koska luulin etten saa ikinä miltään komistukselta, mutta täältä olen oppinut että se on ihan helppoa kaikille naisille, ja nythän on siis myös seksiongelma ratkaistu miellyttävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on kylläkin kokeilematta satunnainen seksi komeiden jännämisten kanssa, koska luulin etten saa ikinä miltään komistukselta, mutta täältä olen oppinut että se on ihan helppoa kaikille naisille, ja nythän on siis myös seksiongelma ratkaistu miellyttävällä tavalla.
Jos haluaa olla toisten kertakäyttöinen ja halveksittu (kyllä, näin miehet ajattelevat panoistaan) seksilelu, niin kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolesta voin sanoa olevani sinkkuna onnellisempi. Kahteen otteeseen olen miehen kanssa asunut, yhdesti avio- ja yhdesti avoliitossa.
Tässä vain osa listaa. Kohdalleni on sattunut huonoja miehiä, jotka kyllä alkuun osasivat olla niin hurmaavia, mutta kun pallo saatu nilkkaan niin oikea luonne tuli esiin.
Sinkkuna on ihanaa. Saa olla ja mennä miten haluaa, rahaa jää säästöönkin, ei tarvitse pelätä kokoajan sanoiko tai tekeekö jotain väärin, saa nukuttua hyvin, ei tarvitse tyytyä huonoon seksiin...
Älä ota hurmaajia. Ota tavallinen tyyppi, joka on säntillisesti käynyt koulut ja hoitaa työnsä, vapaa-aikana harrastaa kotosalla yms.
Ai mutta eihän sellainen kiihota sinua. Eli hae taas seuraava lihassika, joka hurmaa naiset puolisovinistisilla jutuilla ja pitämällä toisia ihmisiä vähän alempina. Sehän on sitä ihanaa miehekkyyttä.
Ei kiitos enää yhdellekään miehelle. Hauskaa voi pitää, mutta asumaan en ala enää miehen kanssa se jos mikä on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, vähemmän kotitöitä.
En usko, että parisuhde lisää kotitöitä ainakaan Suomessa. Pikemminkin se vähentää niitä, sillä monet kotityöt hoituvat siinä samalla. Esim. samalla vaivalla hakee kahden ihmisen ruoat kuin yhdenkin. Ja miehet tutkimusten mukaan osallistuvat kotitöihin.
Niin, se tunnetusti vähentää MIESTEN tekemiä kotitöitä. Hauska kuulla, että miehet perustelevat kotitöistä luistamistaan itselleen sillä,.että niiden määrä kokonaisuudessaankin vähenee parisuhteessa 😀😀😀
Puhut ihan puppua. Miehetkin tekevät kotitöitä. Ja jos mukaan lasketaan ansiotyö, niin parisuhteessa olevat miehet tekevät 8,5 tuntia ENEMMÄN yhteenlaskettua koti- ja ansiotyötä kuin kumppaninsa.
Ko. tutkimuksessa ei laskettu lasten kanssa olemista kotityöksi.
No ei tietenkään. Eikä laskettu puolison tai kavereiden kanssa olemistakaan.
Ei ihme ettei laskettukaan koska ei voi verrata.
Jos kavereiden kanssa oleminen laskettaisiin jotkut miehet ois tosi ahkeria! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla toisten kertakäyttöinen ja halveksittu (kyllä, näin miehet ajattelevat panoistaan) seksilelu, niin kaikin mokomin.
Juu kyllä sopii olla kertakäyttöinen ja halveksittu, jos vain saan kuumaa seksiä komealta jännikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kestämään miesten kiukuttelua,
Jaa. Mitenkän minusta tuntuu, että kiukuteluun taipuvainen sukupuoli on se toinen kuin mies...
Ainakin jos pillua saa riittävästi niin mikäs miehellä ollessa, harvempi kiukuttelee jos torttua saa riittämiin. Nainen toki keksii nalkuttamista ja kiukkua vaikka olisi seksiasiat kunnossa.
Nii-in, miksiköhän naista kiukuttaa kun yhteen muutettaessa miehen kotityöt mystisesti puolittuu ja naisen lisääntyy.
Varmaan oma tyhmyys kiukuttaa. Kai nainen voi jättää kotityöt tekemättä, vai ihanko nyrkillä uhaten mies pakottaa? Ja sitten lopuksi työtä tekee se ketä häiritsee tekemättömyys. Jos miehelle riittää erilainen siisteys tai samat verhot kesät talvet niin eiköhän ole ihan naisen homma ne vaihtaa JA maksaa.
Kotitöiden määrä ei puolitu, ellei mies tee joka toista kauppareissu, joka toista pyykinpesua, joka toista ruoanlaittoa ja joka toista siivousta koko yhdessäolon ajan. Kaksi henkilöä yhden sijaan tarkoittaa kaksi kertaa enemmän tiskiä, pyykkiä ja ruokaa (kaikki nämä huomaa) ja 100% enemmän kompromisseja kuin yksin eläessä. Missään suhteessa, joka ottaa enemmän kuin antaa, ei kannata olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tavarat paikoilleen, korjatkaa jälkenne. Kotityöt lähes puolittuu.
Mä opin tämän noin 35-vuotiaana. Mies on kohta 50 eikä ole vieläkään oppinut. Kaikki jätetään makaamaan siihen missä niitä käytetään.
Onko komerot kuitenkin pullollaan tavaroita, joita et ole käyttänyt tänä vuonna kertaakaan? Komeroiden järjestys on sellainen, että yhdellä silmäyksellä löytää tarvitsemansa.
Outoa, miten huono ihmistuntemus naisilla on. Itse miehenä olen ollut monessa suhteessa, eikä yhdessäkään nainen ole paljastunut muuksi kuin mitä luulin, hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos enää yhdellekään miehelle. Hauskaa voi pitää, mutta asumaan en ala enää miehen kanssa se jos mikä on varma.
Hyvin julistettu ja hieno juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kestämään miesten kiukuttelua,
Jaa. Mitenkän minusta tuntuu, että kiukuteluun taipuvainen sukupuoli on se toinen kuin mies...
Ainakin jos pillua saa riittävästi niin mikäs miehellä ollessa, harvempi kiukuttelee jos torttua saa riittämiin. Nainen toki keksii nalkuttamista ja kiukkua vaikka olisi seksiasiat kunnossa.
Nii-in, miksiköhän naista kiukuttaa kun yhteen muutettaessa miehen kotityöt mystisesti puolittuu ja naisen lisääntyy.
Varmaan oma tyhmyys kiukuttaa. Kai nainen voi jättää kotityöt tekemättä, vai ihanko nyrkillä uhaten mies pakottaa? Ja sitten lopuksi työtä tekee se ketä häiritsee tekemättömyys. Jos miehelle riittää erilainen siisteys tai samat verhot kesät talvet niin eiköhän ole ihan naisen homma ne vaihtaa JA maksaa.
Minulla on samat verhot kesät talvet. Eikä nainen rupea verhoja vaihtamaan viikon välein parisuhteeseen mennessään, kyllä hän on tehnyt sitä jo sinkkuna. Eli jos kaiken sen tavallisen päälle tulee yhtäkkiä puolet miehen sukkien pesusta ja tiskaamisista, niin ottaahan se päähän. Ja mistäs muuten se miehen kotitöiden puolitus tulee, kun tuskin hän on aikaisemmin pitänyt puolet enemmän puhtaita vaatteita. Vai hetkinen, onko sittenkin niin, että mies ON vaihtanut ne pääsiäisverhot ja siivonnut kämppäänsä, ja nyt lopettanut tekemästä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Works both ways: tuossa tapauksessa myös se komea jännämies on kertakäyttöinen, ketä kiinnostaa mitä sellainen ajattelee?
Minulle kävisi seksisuhde, mies saisi tulla käymään ja sitten omaan kotiin, heihei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä sopii olla kertakäyttöinen ja halveksittu, jos vain saan kuumaa seksiä komealta jännikseltä.
Ok. Psykiatrilla olisi tähän varmaankin jotain sanottavaa.
On se jännä, miten niin moni täällä ei ymmärrä mitä "onnellisempi sinkkuna kuin mies" tarkoittaa. Kuvitellaan, että se on sama kuin "onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa". Asiaa tutkinut professori mukaanlukien, joka perustelee tuloksiaan sillä, että naisilla parisuhteessa on hankalampaa, vaikka on kysynyt pelkästään onnellisuutta sinkkuna ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Naisen oletetaan aina ensin ajattelevan mitä mies hänestä ajattelee. Mutta yllätys yllätys, myös naisilla on mielipiteitä miehistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Naisen oletetaan aina ensin ajattelevan mitä mies hänestä ajattelee. Mutta yllätys yllätys, myös naisilla on mielipiteitä miehistä. :D
Miten liittyy?
Mä opin tämän noin 35-vuotiaana. Mies on kohta 50 eikä ole vieläkään oppinut. Kaikki jätetään makaamaan siihen missä niitä käytetään.