Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselyn mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin miehet.

Vierailija
13.11.2017 |

Tämä saattaa johtua siitä, että parisuhde vaatii heiltä enemmän kuin miehiltä.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kysely-paljastaa-sinkkun…

Kommentit (488)

Vierailija
481/488 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hankala uskoa tuota kun katsoo tätäkin palstaa jossa naiset valittavat vähän väliä kun mies sitä mies tätä. Ja vielä suurempi kitinä tulee kun nainen ei saa miestä

Täh? Miehethän täällä kiti see kun eivät saa muijia:D

Naisille on ihan sama. Ei meidän oo mikään pakko seurustella tai edes panna.

Kummatkin kitisee ja haluaa myös seksiä. Piste.

Vierailija
482/488 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vähemmän kotitöitä.

En usko, että parisuhde lisää kotitöitä ainakaan Suomessa. Pikemminkin se vähentää niitä, sillä monet kotityöt hoituvat siinä samalla. Esim. samalla vaivalla hakee kahden ihmisen ruoat kuin yhdenkin. Ja miehet tutkimusten mukaan osallistuvat kotitöihin. 

Kuules, tässä spieni tietopläjäys. Se että sinun kotityömääräsi tuntuu vähenevän parisuhteessa johtuu siitä, että se toinen osapuoli tekee niitä enemmän eli pitkälti sinunkin osuutesi.

Älä mene henkilötasolle, nainen. Minä puhun ajankäyttötutkimuksista, joiden mukaan parisuhde ei lisää naisen kotitöiden määrää vaan lapset tekevät sen. Ja kuten sanoin, miehetkin tekevät kotitöitä.

Olet epälooginen, mies.

Mihin kotityöt vähenevät siitä että tiskaa kahdet tiskit ja pesee kahdet pyykit kerralla? Koneeseen mahtuu vain x määrä pestävää. Jos pestävien määrä kaksinkertaistuu, pesukertojen määrä kaksinkertaistuu.

Pestävän esineen laittaminen koneeseen, sen ottaminen pois, ja laittamine paikalleen vie x sekuntia. Kun pesukertojen määrä on kaksinkertaistunut, on siihen käytetty aikakin kaksinkertaistunut.

Jos mies suhteessa kokee että työmäärä hänellä on vähentynyt, sotkettujen astioiden, sukkien ja vessojen määrä ei kuitenkaan ole vähentynyt. Jonkun työmäärän on siis täytynyt lisääntyä.

Ei ihme, että naiset harvemmin ovat keksijöitä ja insinöörejä.

Taasko sinä olet täällä leveilemässä muiden miesten keksinnöillä? Äärettömän naurettavaa. Oletko joku alakoululainen, vai vain sellaisen asteelle älyllisesti jäänyt? ”Meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskä” -argumentoinnin aika meni jo.

Esitä sinä nyt alkuun jonkinlainen tilasto loogisen ajattelun suhteen miesten ja naisten välillä.

Huom. Looginen ajattelu EI OLE tunneajattelu

Niinpä. Kaikki tietävät sen. Mutta miten teidät miehet sitten saisi ajattelemaan järjellä loogisesti eikä tunteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/488 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin paljon onnellisempi parisuhteessa. 😐

Vierailija
484/488 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hankala uskoa tuota kun katsoo tätäkin palstaa jossa naiset valittavat vähän väliä kun mies sitä mies tätä. Ja vielä suurempi kitinä tulee kun nainen ei saa miestä

Täh? Miehethän täällä kiti see kun eivät saa muijia:D

Naisille on ihan sama. Ei meidän oo mikään pakko seurustella tai edes panna.

Älä sä ala itseäsi kuvailemaan kaikkina naisina. Ei kaikki naiset todellakaan ole mitään erakko-impejä.

Vierailija
485/488 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole onnellinen yksin, mutta vielä onnettomampi olin parisuhteessa. Ei siihen liittynyt mitään draamaa, me vaan oltiin täysin väärät toisillemme. Molemmat oltiin epätoivoisia ja tyyliin huolittiin toisemme ilman mitään aitoa mielenkiintoa ja kemiaa. No tietäähän sen miten siinä käy. Opin kuitenkin sen, että parisuhteessa on hyvätkin puolensa. Mutta koen parisuhteen myös vievän minulta niin paljon, että kyllä miehen pitää olla sellainen jonka vuoksi näen sen kaiken olevan sen arvoista. En enää epätoivoisenakaan huoli uudestaan ihan kenet tahansa kivan miehen. Tämä ei tarkoita että vaatisin jotain ihmeellistä miestä. Kaiketi tarkoitan "se oikea" tyyppistä, jotain sielunkumppanuutta, kemiaa tai sen tyyppistä, eikä niin, että vain aletaan oleen eikä kumpikaan tunne toista kohtaan mitään erityistä. Ei siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
486/488 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten elämä helpottui eron myötä. Seksiäkin tekee mieli vuosi vuodelta vähemmän. Enkä siitä todella yhdessäasumisen hintaa maksaisi - mieluummin vaikka euroja. Kyllä se on niin, että monella naisella mies huonontaa elämänlaatua. Se on vähän sääli.

Vierailija
487/488 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekuntiakaan en katsois jotain mustankipeetä kivestä.

Vierailija
488/488 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olin paljon onnellisempi parisuhteessa. 😐

Kun mä olin 30v, olin yksinäinen ja masentunut sinkku. Nyt 37 vuotiaana olen naimisissa rakastamani miehen kanssa, kahden ihanan lapsen äiti, ja paljon onnellisempi kuin sinkkuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän