Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto
Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?
Kommentit (153)
Olen pudonnut tuolta, kultaisen noutajan tilalla oli rotukissa.
Kylläpä ahdisti, kun eräänä päivänä luin lehdestä, että ex miehen ostama auto oli oikeaan perheidylliin kuuluva tärkeä osa. Nuorena kun sitä kuvittelee olevansa erityinen lymihiutale ja olikin ajautunut keskiluokkaiseen unelmaan.
No, onneksi se päättyi kun mies petti tai kai sekin on varsin kliseistä.
Olen ollut, 2 lasta, ok-talo, koira, 2 autoa, laiska ja väkivaltainen narsistimies.
Nyt yksin elävä sinkku kahden kissan kanssa kerrostalossa keskustassa.
En vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuuluu johonkin eliittiin, se yleensä tuo mukanaan jotain etuja. Mitä etuja tällä eliitillä on muihin naisiin verrattuna?
velkaa, ankea arki ja kiekuva sovinisti aviomiehenä
Mulla on tän viikon hommana printata avioerohakemus ja pistää se menemään postissa käräjäoikeuteen. Sitten siirryn tästä mahtavasta eliittiasemastani suoraan alimpaan kastiin eronneeksi naiseksi.
Onneksi tulot on niin hyvät, että pystyn lunastamaan talon, niin ei ihan kaikki statussymbolit mene.
En. Ei ole ollut haaveissa tuollainen.
Mieheni on päässyt naimisiin kanssani, lapsia on kolme, asumme rivitalossa, perheauto kyllä löytyy. 1/4 oikein.
En ole.
Olen sitä pohjasakkaa, joka elää siellä kaavan ulkopuolella. Asun pikkupaikkakunnan keskustassa kerrostalossa, olen erakkoluonteinen yh, ei ole autoa, en ole koskaan halunnut naimisiin jne. Ai niin, olen myös työtön.
Kyllä varmaan itsari pitäs tehrä, vien eliitiltä hengitysilmaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Olen sitä pohjasakkaa, joka elää siellä kaavan ulkopuolella. Asun pikkupaikkakunnan keskustassa kerrostalossa, olen erakkoluonteinen yh, ei ole autoa, en ole koskaan halunnut naimisiin jne. Ai niin, olen myös työtön.Kyllä varmaan itsari pitäs tehrä, vien eliitiltä hengitysilmaa. ;)
siis PÄÄSSYT naimisiin, anteeksi virheeni. Kosittu on kyllä, mutta koska olen niin luuseri en ymmärtänyt tietenkään että olisi kuulunut vastata KYLLÄ, IHANAA, KYLLÄ. *
En.. 0 lasta, 0 autoa, 0 omakotitaloa, 0 koiraa. Mies kyllä löytyy, tosin ei olla naimisissa. Eli melkeen jopa miinuksella olen.
Olen myös pohjasakkaa, mutta kaikki ei sitä tiedä eikä näe.
- olen huonosti koulutettu ja tällä hetkellä työtön
- minulla ei ole edes ajokorttia, joten en aja mitään autoa
- näkyviä huonontavia puolia on ylipaino ja rumuus
Lapsia on kolme, asunto on kaunis ja siisti rivitaloasunto. Aika iso, 120 neliöitä. Kaksi kylpyhuonetta ja makuuhuoneiden korkeat huoneet ja kattoikkunat tuo luksusta. Mies ei urheile, mutta on ok kunnossa ja osallistuu perhe-elämään. Naimisissa olemme. Auto on Hyundai. Lemmikkejä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo on täyttä junttimeininkiä. Miten joku voi pitää jossain Salossa olevaa omakotitalon haltijaa jonain eliittinä :D
Sillä "hienolla" talolla -- n. 200 000 saa hikisesti yksiön Helsingistä hyvältä paikalta.
Eli ystäväni on eliittiä: Bulevardilla puolentoista miljoonan perheasunto, kaksi lasta Ressussa. Omat asunnot valmiina, kun nyt yliopistoon pääsevät ja pääsevät kyllä. Molemmat vanhemmat korkeissa virkamiestehtävissä.
Autoa ei ole, kulkevat taksilla tai tilaavat kuljetuksia, jos tarve. Muuten ratikka, fillari tai omat jalat.
Maalaiset ovat koomisia. Kuten tietysti tämä aloittaja, ellei ollut sarkasmia.
Sinä olet koominen, kun luulet, että kaikki arvostavat elämässään samoja asioita kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa, minulla on lapsi, tosin vain yksi tällä hetkellä. Asun tilavassa perheasunnossa Helsingin keskustassa. Autoa ei ole, koska sellaista ei tarvita. Musta mulla menee ihan hyvin.
Tärkeintä tietysti että itse olet tyytyväinen vaikka muiden mielestä et olisikaan eliittiä.
En ole eliittiä, omakotitalo puuttuu. Joskaan se ei haittaa. Oma asuntomme menisi kaupaksi hyvään hintaan koska vaan. Säälittää monet sukulaiset, kun omakotitalot roikkuvat myytävänä, eikä kukaan osta, vaikka hintaa tiputetaan koko ajan.
Ihan parasta A-ryhmää olen😀Kaksi eliittikoulua käyvää lasta, tietty kympin oppilaita, Lammin kivitalo, pari maasturia pihassa... Yks ongelma on, olen vain pienituloinen sairaanhoitaja se vähän pännii, mutta mies tienaa sitäkin paremmin.
T. Melkein eliittiä
En ole eliittiä tuon aloituksen kriteerin mukaan. Pieleen menee, on kaksi uutta autoakin. En ajatellut myydä toista pois.
Mikä on tämä ok-talon ihannointi? Kyllä kiitos, jos on taloudehoitaja/siivooja/puutarhuri. Muutoin ok-talo työllistää niin, että mielestäni ajan voi käyttää mukavamminkin.
Olen niin eliittiä, että minun ei tarvitse mennä naimisiin, se vain rajoittaisi elintasoani ja elämääni.
Et kai ole tosissasi, ei tässä maassa ole yhdenkään naisen pakko avioitua. Muista se.
Lapsen voit silti tehdä, jos joskus haluat, ei silti tietenkään tarvitse, jos et koskaan halua.