Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto
Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?
Kommentit (153)
Mielestäni vastasin tähän, mutta vastaus on poistettu. Millä perusteella nuo asiat olisivat eliittiä?
Minulla on yksi, jo aikuinen lapsi ja huomattavasti enemmän omaisuutta kuin otsikossa mainitut. Myös hyvä koulutus ja vuosikymmeniä pitkä avioliitto.
Miksi pitäisi olla omakotitalo? Hyvä kerrostaloasunto hyvällä sijainnilla on paljon fiksumpi. Ja lasten lukumäärä on yhdentekevä, kunhan niitä on. Ja miksi ap ei maininnut työpaikkaa?
Ei ole mitään noista. Voi voi. Avomies on ja kissa sentään.
Koen olevani älykkäämpi kuin ihmiset keskimäärin. Muuten täsmää, mutta minulla on viisi onnellista ja hyvin menestyvää lasta.
Hah, mulla ei ole mitään noista.
Olen ikisinkku, lapseton, asun vuokrayksiössä ja minulla on polkupyörä.
Muuten paitsi lolme lasta eikä tykätä perheautoista. Monet tutut osti farmarin heti kun eka lapsi oli alullaan, me inhotaan niitä ;)
Muuten joo, mutta okt:n sijasta paritalo. On kyllä Espoossa ja meillä kaksi autoa, joten hyvittääkö asiaa? Mies miljoonafirman tj.
Ap:lle sen verran vaan sanon, että ensinäkin naimisiin mennään, eikä päästä näin naisena sanon vaan, ja toisekseen, mikäs kriteeri on naisen päästyä eliittiporukkaan se, että nainen avioiduttuaan tai kuten sinä sanot nainen on päässyt avioliittoon, pitäisi asua omakotitalossa, eikö kerrostalon tilava perheasunto-osake olekkaan eliittiryhmään pääsemiseksi yhtään mitään?
No, mulla on kaksi toivottua lastani, kylläkin jo aikuisia ja vissiinkin kuulun supereliittinaisiiin, koska minulla ja miehelläni on myös lapsenlapsikin. Auto on hankittu alkuaikojen avioliittoaikojamme huomioimatta vaihdettu muutaman vuoden välein aivan uuteen, mutta ihan normi neliovinen henkilöauto, eikä mikään isomonsteri nelivetoinen perheauto.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto
Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?
.
Toi kuvaa aika tarkkaan monen haaveita.
Nykyään tosin aika harvinainen.
Minkälainen henkilö vastasi tähän ketjuun ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Aika surkee provo. Melkein ajattelisi, että tämä on sinkkumiehen tekemä...
TÄMÄN PROVON ON KIRJOITTANUT:
lahjakas
kunnollinen
pitkä
komea
lukion käynyt
35 vuotias mies
joka
kyselee pitäisikö hänen
ruveta
koodaajaksi
konsultiksi
tai kiinteistönvälittäjäksi
saadakseen
300 000 asuntolainan
saadakseen
lapsettoman nuoren jnaisen
voidakseen
tehdä tämän naisen kanssa lapsia
Sama juttu, joskin myöhemmin erottu. Talo kumminkin on edelleen sekä auto niin kait tässä ihan hyvin edelleen. :D
Oikeasti en kyllä muilta odota avioliittoa ennen lapsia, mutta omalla kohdalla se oli itsestään selvää.