Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto

Vierailija
10.11.2017 |

Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eliitinpää eliittiä, onhan lapset syntyneet avioliitossa ja samalle isälle.

Sama juttu, joskin myöhemmin erottu. Talo kumminkin on edelleen sekä auto niin kait tässä ihan hyvin edelleen. :D

Oikeasti en kyllä muilta odota avioliittoa ennen lapsia, mutta omalla kohdalla se oli itsestään selvää.

Vierailija
142/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastasin tähän, mutta vastaus on poistettu. Millä perusteella nuo asiat olisivat eliittiä?

Minulla on yksi, jo aikuinen lapsi ja huomattavasti enemmän omaisuutta kuin otsikossa mainitut. Myös hyvä koulutus ja vuosikymmeniä pitkä avioliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla omakotitalo? Hyvä  kerrostaloasunto hyvällä sijainnilla on paljon fiksumpi. Ja lasten lukumäärä on yhdentekevä, kunhan niitä on. Ja miksi ap ei maininnut työpaikkaa?

Vierailija
144/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit just helvetin.

Vierailija
145/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään noista. Voi voi. Avomies on ja kissa sentään. 

Vierailija
146/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani älykkäämpi kuin ihmiset keskimäärin. Muuten täsmää, mutta minulla on viisi onnellista ja  hyvin menestyvää lasta. 

Vierailija
147/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla ei ole mitään noista.

Olen ikisinkku, lapseton, asun vuokrayksiössä ja minulla on polkupyörä. 

Vierailija
148/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten paitsi lolme lasta eikä tykätä perheautoista. Monet tutut osti farmarin heti kun eka lapsi oli alullaan, me inhotaan niitä ;)

Vierailija
149/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta okt:n sijasta paritalo. On kyllä Espoossa ja meillä kaksi autoa, joten hyvittääkö asiaa? Mies miljoonafirman tj.

Vierailija
150/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sen verran vaan sanon, että ensinäkin naimisiin mennään, eikä päästä näin naisena sanon vaan, ja toisekseen, mikäs kriteeri on naisen päästyä eliittiporukkaan se, että nainen avioiduttuaan tai kuten sinä sanot nainen on päässyt avioliittoon, pitäisi asua omakotitalossa, eikö kerrostalon tilava perheasunto-osake olekkaan eliittiryhmään pääsemiseksi yhtään mitään? 

No, mulla on kaksi toivottua lastani, kylläkin jo aikuisia ja vissiinkin kuulun supereliittinaisiiin, koska minulla ja miehelläni on myös lapsenlapsikin. Auto on hankittu alkuaikojen avioliittoaikojamme huomioimatta vaihdettu muutaman vuoden välein aivan uuteen, mutta ihan normi neliovinen henkilöauto, eikä mikään isomonsteri nelivetoinen perheauto.

Vierailija
151/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto

Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?

.

Toi kuvaa aika tarkkaan monen haaveita.

Nykyään tosin aika harvinainen.

Vierailija
152/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen henkilö vastasi tähän ketjuun ja miksi?

Vierailija
153/153 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkee provo. Melkein ajattelisi, että tämä on sinkkumiehen tekemä... 

TÄMÄN PROVON ON KIRJOITTANUT:

lahjakas

kunnollinen

pitkä

komea 

lukion käynyt

35 vuotias mies

joka

kyselee pitäisikö hänen

ruveta

koodaajaksi

konsultiksi