Pettynyt naisen kosintaan
Olen jo pitkään ehdotellut naiselle, että olisiko aika mennä kihloihin nyt jo useamman vuoden yhdessä olon jälkeen. Nainen ei ole ollut ajatuksesta oikein innostunut ja on sitä mieltä ettei aio koskaan naimisiin. Minä taas olen aina haaveillut pienistä häistä, kosinnasta, kihloista...noh, tiedättehän naiset mitä tarkoitan ;)?
Noh, jos nainen ei ehdottomastikaan tahdo häitä, niin ajattelin että kihlautuminenkin voisi minulle riittää.
Mutta...yksi päivä se sitten tapahtui...nainen kosi! Tietysti suostuin, mutta kamalinta asiasta tekee se, ettei kosinta ollut mitenkään erityinen puhumattakaan mistään kihlajaisjuhlista...niitä ei nimittäin ollut ollenkaan. Tuntuu ettei nainen nähnyt juuri ollenkaan vaivaa asian eteen tai antanut tilaisuutta suunnitella kihlajaispäivää vaikka yhdessä tai muuta sellaista. Harmittaa vain todella paljon, vieläpä kun tiedossa ei ole enää edes häitäkään.
Kommentit (7)
Miksi et vietä juhlia vaikka kaveriporukan tai sukulaisten kesken jos kerta nainen ei juhlimisesta välitä. Tai sanot vain suoraan mien asian ajattelit. Itse olen juuri sellainen ihminen jota ei juhlimiset kauheasti kiinnosta. Hyvä nyt tietää sanoa moinen etukäteen.
Paska provo. Hieno idea ja toteutuskin melkein toimi, mutta valitettavasti tuo nyt vaan meni ihan pikkuisen liikaa sinne kilttimiesskaalalle että olisi uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Paska provo. Hieno idea ja toteutuskin melkein toimi, mutta valitettavasti tuo nyt vaan meni ihan pikkuisen liikaa sinne kilttimiesskaalalle että olisi uskottava.
Et pidä skoteista?
Mulla ei ole edes naista 😭
Kilttimies vaaleansinisessä velour-haalarissa
Mä kosin miestäni muutama vuosi sitten saunassa. Totesin vaan että mentäiskö ny samalla naimisiin ku oli formulaviikonloppu kavereiden kanssa edessä. Mies totesi että hyvä idea.Häämatkakin hoitui siinä sivussa. Ja hääyö anopin ovettomassa peräkammarissa, vietiin lapset hoitoon matkan ajaksi :)
Taidat odottaa siellä pikkurilli pystyssä. No eise mitään, joku sinun tyylisistäsikin ilmeisesti pitää, yöks..
Täällä on vähän samat fiilikset. Tosin olen odottanut vuosia naiseni kosintaa. Sitä ei vain ole kuulunut :-(