Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto
Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ja te väitätte että naiset eivät ole niitä jotka haluavat ja pääsevät naimisiin? Haha. Tässä näette että avioliitto alistaa naiskuvaa eikä naisia tulla ikinä ottamaan tosissaan. Oksettaa ämmät jotka ottavat miehen nimen kun näkevät miten keskiaikainen ilmapiiri on edelleen.
Naimisiinmeno on naisen seksileluna oloa miehelle. Siinä ei ole mitään eliittiä. Tämän kun tajuaisitte siellä estrogeeniaivoissanne.
Oikein odotin että koska sukunimihullu saapuu ketjuun oksentamaan kateuttaan ja katkeruuttaan. En pettynyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkiin. Elämä ei mennyt kuten vanhemmillani ja suvullani aina. Jouduin jännämiehen pauloihin ja hän tuhosi elämäni. Nyt ei ole mitään.
Sinä olet! Älä unohda tärkeintä! Minultakin on mies tuhonnut paljon, mutta olen päättänyt, että vaikka kaiken ulkopuoleltani vei ja murensi tietysti myös sisintäni, ei hän ja hänen tekemisensä pysty minua koskaan nujertamaan.
mun mielestä tuo ei kyllä ole mikään erityinen saavutus, suorastaan klisee mikä on melkein kaikille mahdollinen
Se on erikoista jos opiskelee itsensä vaikka kansainväliseksi juristiksi tai kirurgiksi.
Ihmisillä on erilaisia tapoja viettää elämänsä, joillain ei riitä taitoa siihen mihin toisesta ihmisestä on luonnostaan.
Esimerkiksi itsellä on kykyä ja jaksamista koulutuksen ja työn kannalta, mutta en millään jaksa ihmissuhteita. Koen ne väsyttäviksi, draamat sun muut turhauttaa. Lapsen saattaisin haluta joskus mutta en haluaisi ikinä naimisiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te väitätte että naiset eivät ole niitä jotka haluavat ja pääsevät naimisiin? Haha. Tässä näette että avioliitto alistaa naiskuvaa eikä naisia tulla ikinä ottamaan tosissaan. Oksettaa ämmät jotka ottavat miehen nimen kun näkevät miten keskiaikainen ilmapiiri on edelleen.
Naimisiinmeno on naisen seksileluna oloa miehelle. Siinä ei ole mitään eliittiä. Tämän kun tajuaisitte siellä estrogeeniaivoissanne.
Oikein odotin että koska sukunimihullu saapuu ketjuun oksentamaan kateuttaan ja katkeruuttaan. En pettynyt 😂
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että avioliitossa olette aina olleet miehen omaisuutta ja panonukkeja? Sori, mutten haaveile prostituutiosta ja siitä että olen toisen omaisuutta oleva seksinukke. Naurattaa miten luulette olevanne kunnioitettuja vaikka vaimot ovat kaikissa kulttuureissa miehen vaihdantavälineitä:D. Huutonaurua miten tämä ei mene perille vaan lässytätte vaan siitä "ihiihh romanssihhh oot kateellinenhhh".
Että voi naisihminen olla tyhmä. Ei ihme että miehet tappavat teitä niin paljon ja haluavat vain poikia.
Kylläpä voit huonosti. En tiedä mitä sinulle on tapahtunut kun sisuksistasi syöksyy tuollaista sappinestettä. Minä olen ollut naimisissa jo 21 vuotta, oletko sinä? Haluatko kysyä jotain, kokemusta tästä "prostituoituna" olostahan minulla on. On myös kaksi lasta, tyttö ja poika, joita mies rakastaa ihan yhtä paljon. Eikä se kyllä taida mua tappaakaan. 😂
Muuten kyllä mutta lapsia on liikaa, mikä taitaa pudottaa minut eliitistä.
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä tuo ei kyllä ole mikään erityinen saavutus, suorastaan klisee mikä on melkein kaikille mahdollinen
Se on erikoista jos opiskelee itsensä vaikka kansainväliseksi juristiksi tai kirurgiksi.
Ihmisillä on erilaisia tapoja viettää elämänsä, joillain ei riitä taitoa siihen mihin toisesta ihmisestä on luonnostaan.
Esimerkiksi itsellä on kykyä ja jaksamista koulutuksen ja työn kannalta, mutta en millään jaksa ihmissuhteita. Koen ne väsyttäviksi, draamat sun muut turhauttaa. Lapsen saattaisin haluta joskus mutta en haluaisi ikinä naimisiin jne.
itsellä vähän samanlaisia ajatuksia tästä, olen kuitenkin aina väkisin pakottanut itseni ihmissuhteisiin ja varmaan pakotan itseni perhe-elämäänkin.
Omalla kohdallani koen naimisiin menemisen enemmän naimisiin joutumisena. Sama lapsien kohdalla. Äitiys oksettaa. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on iän tullessa, ei varmaan mitään. Se ei enää riitä vaikka olis koulutettu itsenäinen nainen vaan täytyy sitoutua ja hankkiutua siihen perhearkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen eliitin vastakohta: en koskaan halunnut mitään noista.
Tai onnistunut saamaan
Jep, olen naimisissa, on omakotitalo kalliilla alueella, kaksi lasta, koira, farkku, akateeminen koulutus, vakituinen työ, koira, harrastan metsästystä (HUOM! kuninkaallisten harrastus).. Mitäs muuta?
Niin joo, ero tulossa.
Että akat ovat yksinkertaisia. Ettekä mitään muuta saa elämällänne aikaiseksi kuin olla panopatjoja ja lasten, poikien synnyttäjiä? Raukoilla ei edes oman suvun nimeä, vaan nimi tulee seksikumppanilta. Insesti;) olet sukua seksikumppanillesi. Sairasta.
Hieno nainen ei suostu seksiin ollenkaan. Patjat.
:D Olipa otsikko.
En ole eliittiä yhteiskunnan silmissä. Minulle tärkeintä onkin, että kelpaan Jumalalle. Ja ketjun aiheeseen liittyen, Raamatullinen kristinusko on niitä ainoita, joiden mukaan naimattomuus on (uskovaiselle naiselle) jopa parempi osa kuin naimisiin meneminen, joka sekin on hyvä vaihtoehto.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Naimisissa, toinen lapsi tulossa, iso omakotitalo, CRW, kaks koiraa, mies hyväpalkkaisessa töissä, itse kotona. 😉
Vierailija kirjoitti:
Ihan supereliittiä olen. Lapsilla on sama isä, omakotitalo sijaitsee hyvällä alueella kehä kolmosen sisäpuolella ja hinta alkaa ykkösellä. Miehellä on tohtorin tutkinto ja itselläkin pari alempaa. Arkemme on kansainvälistä, lomat myös.
Ai juu, huolet ja murheet on ihan samoja kuin muillakin. Tajusin tästä aloituksesta, että elämäni saattaa näyttää ulkopuolelta paremmalta kuin onkaan.
Mä pistän paremmaksi. Meidän omakotitalon hinta Porin lähiössä alkaa ysillä.
Eikä näillä eliittiperheillä ole kenelläkään syöpää,onnettomuuksia,eikä muitakaan ikäviä asioita tapahtunut matkan varrella.Se materia tekee vaan sen eliitiin.Huh heijaa-ei käy kateeksi.
Kaikki muu on mutta mies puuttuu.
Vastauksena kysymykseen: joissakin asioissa koen olevani samanlainen, joissakin erilainen kuin muut. Näin varmaan kyllä kokisin, vaikka en ap:n määrittelemään eliittiin kuuluisikaan.
T. N37, tämän ketjun määrittelemää eliittiä, kesäpukeutumisen määrittelemää pohjasakkaa (leggingsit lyhyen hameen alla).
Eikö eliitti ole aina se paras 1 %, tässä tapauksessa kuuluisat, lahjakkaat ja ihaillut multimiljonäärit kuten näyttelijät ja laulajat, yritysjohtajat jne.
Äitiys on eliittiä, jos saa silti tehdä omaa akateemista uraa, mies rakastaa lapsiaan 100 %:sesti, on varaa pitää pari apulaista, allaspoika ja autonkuljettaja. Muussa tapauksessa se on vain kotiorjan duunia. Kiitos ei.