Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto

Vierailija
10.11.2017 |

Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma asunto, yritys, koira, hyvä ja ihana rakastaja, mutta köyhä olen. Vaikea hahmottaa statustani. Vielä yliopisto koulutus, mutta wt elämäntapa. Oonko yhteiskuntaluokaton?

Et luokaton mutta eliittiin pääsee harvat, vaaditaan osikon asiat

Vierailija
122/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Paitsi meillä kolme lasta. Ja kaksi perheautoa. Ja koira❤️

Minä kotiäiti, mies elättää koko porukan.

(Ja alapeukkuja satelee tästä tietenkin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti tehdä se kolmas lapsi? 

Vierailija
124/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpäs ole asiaa koskaan noin ajatellut. Okt pk-seudulla, tallissa saksalainen auto ja pihalla toinen saksalainen. 2 jo täysi-ikäistä lasta ja vuositulot 120 teur sekä vaimon 60 teur. Olen siis eliittimies.

Hei mies, noilla tuloilla et vielä pääse eliittiin.

Vierailija
125/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti tehdä se kolmas lapsi? 

Koska parisuhde(avioliitto) kunnossa, rakkautta riittää. Aviomieheni ihana isä ja toivoimme kolmatta. Myös rahatilanne mahdollisti kolmannen.

Vierailija
126/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen eliittiä, paitsi, että omistan mieheni kanssa omakotitalon sijaan osakehuoneiston.  Emme halunneet omakotitaloa hankkia koskaan, koska itse olimme asuneet omakotitalossa koko lapsuutemme ja nuoruutemme lapsuudenperheissämme tahoillamme.  

Ei tykätä kumpikaan pihan kunnossapitohommista.  Saatika puutarhan ylläpidosta ja kasvimaan hoidoista.  Saimme kumpikin ihan tarpeeksi edellä mainituista alkukodeissamme.  Ei kiinnostanut kasvimaan porkkanapenkkien kitkeminen silloinkaan saatika myöhemminkään.

Vierailija
127/153 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuuluu johonkin eliittiin, se yleensä tuo mukanaan jotain etuja. Mitä etuja tällä eliitillä on muihin naisiin verrattuna? 

Maata miehen alla viikottain velvollisuudesta.

Jumps jumps jumps jumps pruits.

Kyllä on ihanaa elämää.

Vierailija
128/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Erosin  ja nyt oon säälittävää pohjasakkaa eli yh-äiti. Vaikka mulla edelleen on kolme neljästä eli lapset, auto ja okt. (bonuksena koirakin). Mutta niin, se mies, sitä kun ei ole niin luuseri mikä luuseri.

(ehkä mä arvotan -arvostan- itteni ihan muilla meriiteillä)

No ota joku kiva mies! Mulla on lapset, okt, perheauto, pari koiraa ja ihan hemmetin kiva ja fiksu miesystävä, joka asuu pääosin omassa kodissaan.

Vierailija
129/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, akateeminen koulutus, kaksi lasta (tyttö ja poika), koira, kolme autoa, asuntovaunu, omakotitalo, mökki... mitäs vielä? No joo, asutaan osa vuodesta ulkomailla.

Vierailija
130/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvan velvollisuudet sänkyhommissa ovat ihan samat kuin muillakin naisilla. Ei ole mitään velvollisuutta olla miehen seksileluna vaikka valitsisi työpaikaksi kodin. 

Vierailija
131/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eliittiä. Meillä on aviomieheni kanssa 3 lasta, omakotitalo ja 2 autoa.

Vierailija
132/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen eliittiä, paitsi, että omistan mieheni kanssa omakotitalon sijaan osakehuoneiston.  Emme halunneet omakotitaloa hankkia koskaan, koska itse olimme asuneet omakotitalossa koko lapsuutemme ja nuoruutemme lapsuudenperheissämme tahoillamme.  

Ei tykätä kumpikaan pihan kunnossapitohommista.  Saatika puutarhan ylläpidosta ja kasvimaan hoidoista.  Saimme kumpikin ihan tarpeeksi edellä mainituista alkukodeissamme.  Ei kiinnostanut kasvimaan porkkanapenkkien kitkeminen silloinkaan saatika myöhemminkään.

Miksi ihmeessä sinun olisi pitänyt laittaa kasvimaa omaan kotiisi, jos et sellaisen hoidosta pidä? Olemme pärjänneet mainiosti ilman 🙄

Vierailija
133/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eliittiä. Iso omakotitalo on, yksi lapsi ja neljä autoa.

Vierailija
134/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrr, onneksi en ole. Omakotitalo myytiin pois, nyt onnellisina kerrostalossa, yksi lapsi, enempää emme halua. Ei myöskään olla menty naimisiin, ei kiinnosta moinen. Kaksi autoa löytyy.

Vierailija
135/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pahin painajainen. 

Vierailija
136/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hrr, onneksi en ole. Omakotitalo myytiin pois, nyt onnellisina kerrostalossa, yksi lapsi, enempää emme halua. Ei myöskään olla menty naimisiin, ei kiinnosta moinen. Kaksi autoa löytyy.

Mahtaa olla kauhea kakara, kun enempää ette halua.

Vierailija
137/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen päässyt naimisiin ja odotan ensimmäistä lastani. Voi olla, että muita ei tulekaan, sillä yhden kanssa olisi suhteellisen helppoa. Valitsimme asua Helsingin keskustassa kerrostalossa. Perheauto meillä on. 2/4 oikein, jotta pääsisin eliittiin. Näin epäeliittinäkin on kuitenkin ihan hyvä!

Vierailija
138/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olen luuseriämmä. Minulla on oma talo, auto, hyvä työpaikka, mies, kivoja harrastuksia. Mutta ei lapasia ja autokaan ei ole perhemallia. Aivan täysin hyödytön akka ja epäonnistunut elämässä.

Eikö käsiä palele talvella?

Vierailija
139/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon naimisissa, on kaksi lasta ja perheauto x2. Kuukauden päästä valmistuu omakotitalo. En ole ajatellut olevani eliittiä vaan ihan tavallinen duunari.

Vierailija
140/153 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla kauhea kakara, kun enempää ette halua.

Oppivat yhdestä vahingosta.