Kuntoilusta kaiken kietävä vastailee kysymyksiinne!
Kommentit (56)
mutta tuon kuntosalivedon jälkeen uskottavuus katosi täysin.
Jestas -ap- minkä kommentin laitoit kuntosaliharjoittelusta..Sulla ei todellakaan ole faktat kohdallaan, joten lopetahan neuvominen.
T . Hyvintyöllistetty ja asiakkaiden kanssa tuloksia saava Personal Trainer
Ketjun kysymykset oli " miten kiinteytän reisiä" miten saan vatsan littanaksi" Sinäkö vastaisit ammattilaisena MENE SALILLE, LAADIN HYVÄN OHJELMAN! Minun mielipiteeni on että jos kuntosali neuvoja ei kysytä niin silloin annetaan toisenlaiset ohjeet.
Olet jo munannut itsesi ap täysin joten lopeta jo.
kuka vastaa mihinkin? Eihän tällä palstalla ole mitään uskottavuutta. Jokainen voi sanoa olevasa vaikka lääkäri tai kirkkoherra,uskoo kuka tahtoo. Minä en ainakaan usko yhteenkään täällä vastattuun kysymykseen. En edes omiini :)
Tuon kommentin perusteella et ole koskaan kuntosalilla treenannut, tuo " liiallinen lihasten kasvaminen" on yksi suurimmista salitreeniin liittyvistä harhaluuloista, varsinkin kun naisista puhutaan!!
40
taisit itse, omia mieltymyksiäsi ja omia kokemuksiasi alleviivaten, johdatella vastauksen sille tielle. ammattilaisen virhe numero uno.
varsinkin jos kyse on liikunnasta. tässä ap:n tapauksessa luulen että kyse on jonkun lyhyen kurssin (liikuntaneuvoja tmv.) suorittanut henkilö jolla on jonkun verran harjoittelutaustaa.
Eli kiinnitin lähinnä huomiota tuohon samaan " liikaa lihaksia kasvattavaa" -kommenttiin, joka paljastaa sut totaalisen tietämättömäksi " kiinteytykseen" liittyvistä asioista..
Ja vastaus sulle:
Teemme asiakkaittemme kanssa paljon muutakin kuin käymme kuntosalilla, mutta harvoin ne pelkästään kotona kyykkyjä tekevät itselleen meikäläistä palkkaa
Ja sille toiselle Personal Trainerille: High 5!!
jos joku ei suosi kuntosali harjoittelua :D
Totuus on että en ole käynyt koskaan kuntosalilla ja liikunta todellakin on minulle elämänmuoto ja erittäin hyviä tuloksia saan aikaseksi näillä paskapuheillani :D Te kysytte typeriä ja minä vastaan vielä typerämmin. Sitä mitä sylki suuhun tuo. Ettekö jo osaa lopettaa..menkää vaikka kuntosalille ennemmin tuhlaamaan tuokin energia ;) -ap-
Miten saan " peppuvaon" päällä olevan makkaran pois, ei siis alaselän jenkkakahvat vaan peppuvaon päällä roikkuu läskiä
hyvännäköisille, treenatuille mammoille... ;-)
Tanssija tanssimista. Ei kukaan ole kaikista lajeista tietoinen ;)
Mutta meitä urheilujoita on joka lähtöön ja kaikilla on oamt mieltymykset ja suositukset. Jokainen suosii sitä mikä on omasta mielestä paras vaihtoehto. Näin se asia menee. Ei tämmösellä av palstalla kukaan ammattilainen edes ala käymään monipuolisesti ja laajasti läpi eri vaihtoehtoja. Aamen.
personal train_er_ suosittelee nimenomaan liikkumista laajalla skaalalla, omaan elämäntilanteeseen ja omiin mieltymyksiin ohjelmansa perustaen.
pt, ent. uimari ja taistelulajien harrastaja, ammatiltaan fysioterapeutti
Punppaan päivät kotona ja odotan että ihme tapahtuu.
Oliko vielä kysyttävää? :D -ap-
En koskaan jaksa alottaa ketjuja mutta tiesin että tämä on arka alue paatuneille av-mammoille joilla pylly kasvaa kasvamistaan kun jää koukkuun tähän väittelyyn...hihii.. ja jokainen tahtoo sen viimisen viisaan sanan. minäkin!
Eli tällä hetkellä keskityt työnteon sijaan kotona reisien pumppaamiseen? Saako kysyä mitä liikuntamuotoja harrastat sen lisäksi? Olen äimistynyt näistä kuntosaliharjoittelua koskevista väitteistäsi, et todellakaan tiedä liikunnasta kaikkea - et näköjään edes perusasioita. Pelottavaa on, että täälläkin ihmiset uskovat tuohon puppuun mitä selität..
40
Vierailija: