Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoilusta kaiken kietävä vastailee kysymyksiinne!

Vierailija
09.04.2006 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tällä hetkellä keskityt työnteon sijaan kotona reisien pumppaamiseen? Saako kysyä mitä liikuntamuotoja harrastat sen lisäksi? Olen äimistynyt näistä kuntosaliharjoittelua koskevista väitteistäsi, et todellakaan tiedä liikunnasta kaikkea - et näköjään edes perusasioita. Pelottavaa on, että täälläkin ihmiset uskovat tuohon puppuun mitä selität..

40

Vierailija:

Eli sanottakoon että liikunta on minulle elämänmuoto. Se sivuuttaa jopa työnteon tällähetkellä poikkeuksellisesti.

Vierailija
42/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuon kuntosalivedon jälkeen uskottavuus katosi täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas -ap- minkä kommentin laitoit kuntosaliharjoittelusta..Sulla ei todellakaan ole faktat kohdallaan, joten lopetahan neuvominen.

T . Hyvintyöllistetty ja asiakkaiden kanssa tuloksia saava Personal Trainer

Ketjun kysymykset oli " miten kiinteytän reisiä" miten saan vatsan littanaksi" Sinäkö vastaisit ammattilaisena MENE SALILLE, LAADIN HYVÄN OHJELMAN! Minun mielipiteeni on että jos kuntosali neuvoja ei kysytä niin silloin annetaan toisenlaiset ohjeet.

Vierailija
44/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo munannut itsesi ap täysin joten lopeta jo.

Vierailija
45/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka vastaa mihinkin? Eihän tällä palstalla ole mitään uskottavuutta. Jokainen voi sanoa olevasa vaikka lääkäri tai kirkkoherra,uskoo kuka tahtoo. Minä en ainakaan usko yhteenkään täällä vastattuun kysymykseen. En edes omiini :)

Vierailija
46/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kommentin perusteella et ole koskaan kuntosalilla treenannut, tuo " liiallinen lihasten kasvaminen" on yksi suurimmista salitreeniin liittyvistä harhaluuloista, varsinkin kun naisista puhutaan!!

40

Vierailija
47/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit itse, omia mieltymyksiäsi ja omia kokemuksiasi alleviivaten, johdatella vastauksen sille tielle. ammattilaisen virhe numero uno.

Vierailija
48/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos kyse on liikunnasta. tässä ap:n tapauksessa luulen että kyse on jonkun lyhyen kurssin (liikuntaneuvoja tmv.) suorittanut henkilö jolla on jonkun verran harjoittelutaustaa.

Vierailija
49/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnitin lähinnä huomiota tuohon samaan " liikaa lihaksia kasvattavaa" -kommenttiin, joka paljastaa sut totaalisen tietämättömäksi " kiinteytykseen" liittyvistä asioista..

Ja vastaus sulle:

Teemme asiakkaittemme kanssa paljon muutakin kuin käymme kuntosalilla, mutta harvoin ne pelkästään kotona kyykkyjä tekevät itselleen meikäläistä palkkaa

Ja sille toiselle Personal Trainerille: High 5!!

Vierailija
50/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ei suosi kuntosali harjoittelua :D

Totuus on että en ole käynyt koskaan kuntosalilla ja liikunta todellakin on minulle elämänmuoto ja erittäin hyviä tuloksia saan aikaseksi näillä paskapuheillani :D Te kysytte typeriä ja minä vastaan vielä typerämmin. Sitä mitä sylki suuhun tuo. Ettekö jo osaa lopettaa..menkää vaikka kuntosalille ennemmin tuhlaamaan tuokin energia ;) -ap-

Vierailija
51/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan " peppuvaon" päällä olevan makkaran pois, ei siis alaselän jenkkakahvat vaan peppuvaon päällä roikkuu läskiä

Vierailija
52/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköisille, treenatuille mammoille... ;-)

Vierailija
53/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssija tanssimista. Ei kukaan ole kaikista lajeista tietoinen ;)

Mutta meitä urheilujoita on joka lähtöön ja kaikilla on oamt mieltymykset ja suositukset. Jokainen suosii sitä mikä on omasta mielestä paras vaihtoehto. Näin se asia menee. Ei tämmösellä av palstalla kukaan ammattilainen edes ala käymään monipuolisesti ja laajasti läpi eri vaihtoehtoja. Aamen.

Vierailija
54/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

personal train_er_ suosittelee nimenomaan liikkumista laajalla skaalalla, omaan elämäntilanteeseen ja omiin mieltymyksiin ohjelmansa perustaen.

pt, ent. uimari ja taistelulajien harrastaja, ammatiltaan fysioterapeutti

Vierailija
55/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punppaan päivät kotona ja odotan että ihme tapahtuu.

Oliko vielä kysyttävää? :D -ap-

Vierailija
56/56 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan jaksa alottaa ketjuja mutta tiesin että tämä on arka alue paatuneille av-mammoille joilla pylly kasvaa kasvamistaan kun jää koukkuun tähän väittelyyn...hihii.. ja jokainen tahtoo sen viimisen viisaan sanan. minäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä