Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiltä kysyttiin minkä painoinen nainen on viehättävin - "tulos karua luettavaa"

Vierailija
06.11.2017 |

Tutkimukseen osallistui miehiä ympäri maailman. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.

- Tulos ei sinällään ole kovin yllättävä, sillä hoikkuus on runsaasti esillä muun muassa mediassa ja muodissa, tutkija Lobke Vaanholt kertoo.

Tutkimukseen osallistuneiden miesten tuli pisteyttää erilaisia naisvartaloita kuvien perusteella. Kuvat tuli laittaa järjestykseen viehättävyyden perusteella. Naiset, joiden painoindeksi oli 19, olivat monellä viehättävimpiä. Näin siis oli Teksasista Pekingiin saakka.

Testin perustella naisen viehättävyys laskee sitä mukaan, kun painoindeksi nousee. Syynä tähän on tutkijoiden mukaan se, että hoikkuus symboloi usein nuoruutta. Tyypillisin painoindeksi 18-20-vuotiaalla naisella on 17 ja 20 välillä.

- Tämä perustuu evoluutioon. Tärkeintä on ollut selviytyä sekä lisääntyä. Tähän ajatusmalliin perustuu myös tämä tutkimustulos. Nuoruus liitetään korkeampaan hedelmällisyyteen, professori John Speakman kertoo.

Kommentit (575)

Vierailija
401/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen keskivartalosta lihova vartalotyyppi. Eli kun lihon, rasva pakkautuu vatsaan. Rinnat pysyvät a-kuppina tietysti ympärys alta kasvaa. Peppu on pieni ja litteähkö silti. Oma vartaloni kertakaikkiaan on parhaimmillaan hoikkana, kun vatsassa ei ole ylimääräistä ja mittasuhteet ovat balanssissa. Itselläni tämä ihannepaino on n.55-58kg. Olen 169cm pitkä.

Naiset ovat miehiä paremmassa asemassa koska mahdollisuuksia hankkia hyvä vartalo on enemmän. Esim. pituutta ei saa lisää, leukaa ei saa jykevämmäksi eivätkä kapeat pullohartiat muutu komeiksi edes lihasta kasvattamalla.

Meinaat, että naisena saan muutettua kasvojeni luustoa?

Sama se kuinka hoikka olen, se ei muuta vahvoja leukaperiäni ja leveitä hartioitani mihinkää. 

Vierailija
402/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen keskivartalosta lihova vartalotyyppi. Eli kun lihon, rasva pakkautuu vatsaan. Rinnat pysyvät a-kuppina tietysti ympärys alta kasvaa. Peppu on pieni ja litteähkö silti. Oma vartaloni kertakaikkiaan on parhaimmillaan hoikkana, kun vatsassa ei ole ylimääräistä ja mittasuhteet ovat balanssissa. Itselläni tämä ihannepaino on n.55-58kg. Olen 169cm pitkä.

Naiset ovat miehiä paremmassa asemassa koska mahdollisuuksia hankkia hyvä vartalo on enemmän. Esim. pituutta ei saa lisää, leukaa ei saa jykevämmäksi eivätkä kapeat pullohartiat muutu komeiksi edes lihasta kasvattamalla.

Sama se kuinka hoikka olen, se ei muuta vahvoja leukaperiäni ja leveitä hartioitani mihinkää. 

Ei miehiä kiinnosta, minkälaiset leukaperät tai hartiat naisella on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtamatta sitä, että paras ikä on aina noin 17-23. Ja naisilla vai on korkeat odotukset. Ei naisetkaan voi pysyä aina nuorina. Helpompi on miesten kasvaa pituutta kuin naisten nuortua.

Paras ikä kenelle ja mihin? Tuon ikäinen ei ole vielä kehittänyt persoonaansa parhaimmilleen. Ihmiset ovat kokonaisuuksia, pelkkä ulkokuori on vain osa. 

Vierailija
404/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet ettei yksinkertaisia miehiä kiinnosta.

Vierailija
405/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vidun sama mitä muut sanovat.

Vierailija
406/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiäkään kiinnosta nainen jolla huono kasvojen luusto, eli toisin sanoen ruma nainen, vaikka tämä olisi nuori ja hoikka. 

Vierailija
407/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtamatta sitä, että paras ikä on aina noin 17-23. Ja naisilla vai on korkeat odotukset. Ei naisetkaan voi pysyä aina nuorina. Helpompi on miesten kasvaa pituutta kuin naisten nuortua.

Paras ikä kenelle ja mihin? Tuon ikäinen ei ole vielä kehittänyt persoonaansa parhaimmilleen. Ihmiset ovat kokonaisuuksia, pelkkä ulkokuori on vain osa. 

korjaus :parhaimilleen -> pahimmilleen.   

t.toimitus

Vierailija
408/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta, minkälaiset leukaperät tai hartiat naisella on.

Ahaa. Nuorena olin hoikimmillaan 165cm ja 47kg. Arvaatko paljonko oli vientiä?

Vienti oli sitä, kun kavereita ympäriltä haettiin tanssimaan, itse olin seinäruusu. 

Vierailija
409/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs karua tuossa on? Kai naistenkin miesihanne on lihaksikkaampi tms. kuin keskivertomies, ja rasvaprosentti niin matala ettei se ole enää terveellistä. Vai oletko sitä mieltä että miesten pitäisi valehdella tai muuttaa biologiaa niin etteivät naiset loukkaannu?

No en minä vaan tiedä mikä se karu osuus on ja siksi laitoinkin tuon loppuosan otsikosta lainausmerkkeihin joita siinä ei alun perin ollut. Totuus on, että biologia ja evoluutio sekä lisääntyminen ohjaa käytöstämme enemmän kuin aina osaamme kuvitellakaan. Tykätään siitä mistä tykätään ja varsinkin naisen rajallinen lisääntymisaika aiheuttaa sen, että tällaiset asiat ovat tärkeitä juuri naisen kohdalla. Se käärme pitää vaan jotenkin lumota. Emme me sen kummempi nisäkäslaji ole kuin ne muutkaan joilla ei muuta virkaa ole kuin varmistaa geeniensä jatkuminen. Ne kikyt ja sotet ovat vaan sideshow. 

Alipaino ei kyllä edesauta raskautumista.

Vierailija
410/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhainen on tuo bm 19. Mun pitäisi laihduttaa joku 10 kg että yltäisin tuohon. Enpä tiedä mistä tiputtaisin kun vatsani on jo nyt täysin litteä pyykkilauta. 

N47, 160 cm, 59 kg

Vierailija
411/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa hartioita on helpompi treenata leveämmän näköisiksi, kuin koittaa kaventaa leveitä hartioita. Se on mahdotonta. 

T. Kapealanteinen, jonka lantio ei vaan suostu levenemään, vaikka kuinka yritän

Vierailija
412/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei miehiä kiinnosta, minkälaiset leukaperät tai hartiat naisella on."

Ai kyllä minulla nimenomaan miehet ovat kommentoineet leveitä hartioitani ja vahvaa leukaani...

Vierailija
413/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset haluavat muutakin keskivertoa isompaa kuin pelkästään lihasmassaa mieheltä😉

Vierailija
414/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika alhainen on tuo bm 19. Mun pitäisi laihduttaa joku 10 kg että yltäisin tuohon. Enpä tiedä mistä tiputtaisin kun vatsani on jo nyt täysin litteä pyykkilauta. 

N47, 160 cm, 59 kg

Naisille pätee hyvin pituus - 110. Eli sinulle 50 kg. 

Vierailija
415/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä tosiasia on se, ettei kukaan halua lihavaa silmälasipäistä naista vaivoikseen. Lihavuus aiheuttaa diabetestä ja näön heikkeneminen on yksi diabeteksen ensioireista.

Vierailija
416/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten tulisi laihduttaa!

Ottakaa mallia japanilaisista-, korealaisista- ja vietnamilaisista naisista.

Vierailija
417/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten tulisi laihduttaa!

Ottakaa mallia japanilaisista-, korealaisista- ja vietnamilaisista naisista.

Heti alkoi alapeukutus...

Vierailija
418/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47, 160 cm, 59 kg

Naisille pätee hyvin pituus - 110. Eli sinulle 50 kg. 

Minä treenaan paljon (koska haluan pyöreän pyllyn ja muutenkin timmin kropan) ja koska lihas painaa enemmän kuin rasva, olen aikoja sitten lakannut kyttäämästä painoa. Peilistä näkee paremmin. Moni mies ei usko, miten paljon painan, koska rasvaprosentti on melko alhainen. 

Vierailija
419/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava aihe :DDD

Mua ei koskaan ole yksikään mies punninnut. Ihan ovat ottaneet silmämääräisesti sydänkäpysekseen. Ex väitti painavansa sata kiloa, mutta näkihän hänestä, että on lähempänä sataa kahtakymmentä kiloa ellei yli.

Vierailija
420/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisen suun koko lähinnä siksi, että hän olisi kykeneväinen ottamaan minulta suihin ilman, että hänen suupieliinsä jouduttaisiin sen jälkeen laittamaan tikit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi