Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiltä kysyttiin minkä painoinen nainen on viehättävin - "tulos karua luettavaa"

Vierailija
06.11.2017 |

Tutkimukseen osallistui miehiä ympäri maailman. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.

- Tulos ei sinällään ole kovin yllättävä, sillä hoikkuus on runsaasti esillä muun muassa mediassa ja muodissa, tutkija Lobke Vaanholt kertoo.

Tutkimukseen osallistuneiden miesten tuli pisteyttää erilaisia naisvartaloita kuvien perusteella. Kuvat tuli laittaa järjestykseen viehättävyyden perusteella. Naiset, joiden painoindeksi oli 19, olivat monellä viehättävimpiä. Näin siis oli Teksasista Pekingiin saakka.

Testin perustella naisen viehättävyys laskee sitä mukaan, kun painoindeksi nousee. Syynä tähän on tutkijoiden mukaan se, että hoikkuus symboloi usein nuoruutta. Tyypillisin painoindeksi 18-20-vuotiaalla naisella on 17 ja 20 välillä.

- Tämä perustuu evoluutioon. Tärkeintä on ollut selviytyä sekä lisääntyä. Tähän ajatusmalliin perustuu myös tämä tutkimustulos. Nuoruus liitetään korkeampaan hedelmällisyyteen, professori John Speakman kertoo.

Kommentit (575)

Vierailija
421/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten tulisi laihduttaa!

Ottakaa mallia japanilaisista-, korealaisista- ja vietnamilaisista naisista.

Japanilaiset naiset ovat seksikkäitä.

Vierailija
422/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä näin vanhempana harmittaa, on etten ottanut kaikkea irti niistä nuoruusvuosista kun olin hoikka. Jos voisin nyt olla nuori ja hoikka, niin laittaisin miesten päät sekaisin. Panisin sydämeni kyllyydestä miesten parhaimmistoa sen sijaan että perustaisin 24-vuotiaana perheen tavisduunarin kanssa (kuten tein).

No nykyään onneksi nuoret naiset osaavat rahastaa haluttavuudellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen keskivartalosta lihova vartalotyyppi. Eli kun lihon, rasva pakkautuu vatsaan. Rinnat pysyvät a-kuppina tietysti ympärys alta kasvaa. Peppu on pieni ja litteähkö silti. Oma vartaloni kertakaikkiaan on parhaimmillaan hoikkana, kun vatsassa ei ole ylimääräistä ja mittasuhteet ovat balanssissa. Itselläni tämä ihannepaino on n.55-58kg. Olen 169cm pitkä.

Naiset ovat miehiä paremmassa asemassa koska mahdollisuuksia hankkia hyvä vartalo on enemmän. Esim. pituutta ei saa lisää, leukaa ei saa jykevämmäksi eivätkä kapeat pullohartiat muutu komeiksi edes lihasta kasvattamalla.

Meinaat, että naisena saan muutettua kasvojeni luustoa?

Sama se kuinka hoikka olen, se ei muuta vahvo

Ei kasvojen luustolla ole mitään merkitystä naisen haluttavuuteen.

Tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗

Vierailija
424/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teini-ikäinen melkein pitää olla ja alipainoinen. Kertoo miehistä paljon.

Vierailija
425/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua kiinnostaa naisen suun koko lähinnä siksi, että hän olisi kykeneväinen ottamaan minulta suihin ilman, että hänen suupieliinsä jouduttaisiin sen jälkeen laittamaan tikit."

Tuo ei kuulosta siltä, että nainen itse olisi mitään ottamassa. Runnomiselta kuulostaa minusta. Joo tiedän tästä oli "hauska" kuva netissä joskus vuosia sitten..

Vierailija
426/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen keskivartalosta lihova vartalotyyppi. Eli kun lihon, rasva pakkautuu vatsaan. Rinnat pysyvät a-kuppina tietysti ympärys alta kasvaa. Peppu on pieni ja litteähkö silti. Oma vartaloni kertakaikkiaan on parhaimmillaan hoikkana, kun vatsassa ei ole ylimääräistä ja mittasuhteet ovat balanssissa. Itselläni tämä ihannepaino on n.55-58kg. Olen 169cm pitkä.

Naiset ovat miehiä paremmassa asemassa koska mahdollisuuksia hankkia hyvä vartalo on enemmän. Esim. pituutta ei saa lisää, leukaa ei saa jykevämmäksi eivätkä kapeat pullohartiat muutu komeiksi edes lihasta kasvattamalla.

Meinaat, että naisena saan muutettua kasvojeni luustoa?

Sama se kuinka hoikka olen, se ei muuta vahvo

Ahaa. Nuorena olin hoikimmillaan 165cm ja 47kg. Arvaatko paljonko oli vientiä?

Vienti oli sitä, kun kavereita ympäriltä haettiin tanssimaan, itse olin seinäruusu. 

Lisään vielä kommenttiini, että yksi silloinen tuttava oli silmämääräisesti lievän ylipainon puolella. Hänellä oli kauniit kasvot ja oli hyvin sosiaalinen, vientiä oli ihan huikeasti.

Minua taas ei kukaan oikeastaan edes huomannut. 

Vierailija
427/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä näin vanhempana harmittaa, on etten ottanut kaikkea irti niistä nuoruusvuosista kun olin hoikka. Jos voisin nyt olla nuori ja hoikka, niin laittaisin miesten päät sekaisin. Panisin sydämeni kyllyydestä miesten parhaimmistoa sen sijaan että perustaisin 24-vuotiaana perheen tavisduunarin kanssa (kuten tein).

No nykyään onneksi nuoret naiset osaavat rahastaa haluttavuudellaan

Minua harmittaa myös, että säästelin itseäni sosiaalisen paheksunnan pelossa. Lisäksi se oli joku kunniamerkki, jos oli siveä. 

Jos nyt voisin tehdä asiat uusiksi, vähän välittäisin mistään moraalisäännöistä ja pitäisin hauskaa.

Vierailija
428/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs karua tuossa on? Kai naistenkin miesihanne on lihaksikkaampi tms. kuin keskivertomies, ja rasvaprosentti niin matala ettei se ole enää terveellistä. Vai oletko sitä mieltä että miesten pitäisi valehdella tai muuttaa biologiaa niin etteivät naiset loukkaannu?

Miehethän ne koko ajan pillittää BIOLOGIASTA kun se ei hyödytä heitä. Mene opettamaan biologiaa niille kaikille ukoille jotka kiukuttelevat kun eivät saa poikaa ja jotka vikisevät kun nainen haluaa johtajan ja paljon tienaavan. Nekin ovat BIOLOGIAA. Kuinka yllättävää että vain miehet saavat olla primitiivisiä paskoja samalla kun he vinkuvat naisten biologiasta.

Selittäisitkö miksei tyttöjen biologista syntymää hyväksytä, vaan miehet haluavat estää biologian? :)

Vierailija
429/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista miten ylipaino on Suomessa miesten kohdalla isompi ongelma mitä naisten. Miehillä se vielä näyttää pahemmalle..

M32

Vierailija
430/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko miehenä tunnustaa että ehdoton naisihanne on nuori nainen joka mitoiltaan 160cm 47 kg tai jotain sinnepäin. Ja todella moni nainen on myös kauttaaltaan täysin kiinteä noilla mitoilla. Anorektikko ei viehätä vaan tuollainen petite nainen joka parhaissa mitoissaan tuon kokoisena.

Vierailija
431/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti alkoi alapeukutus...

Heti alkoi uikutus...

Vierailija
432/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs karua tuossa on? Kai naistenkin miesihanne on lihaksikkaampi tms. kuin keskivertomies, ja rasvaprosentti niin matala ettei se ole enää terveellistä. Vai oletko sitä mieltä että miesten pitäisi valehdella tai muuttaa biologiaa niin etteivät naiset loukkaannu?

Miehethän ne koko ajan pillittää BIOLOGIASTA kun se ei hyödytä heitä. Mene opettamaan biologiaa niille kaikille ukoille jotka kiukuttelevat kun eivät saa poikaa ja jotka vikisevät kun nainen haluaa johtajan ja paljon tienaavan. Nekin ovat BIOLOGIAA. Kuinka yllättävää että vain miehet saavat olla primitiivisiä paskoja samalla kun he vinkuvat naisten biologiasta.

Selittäisitkö miksei tyttöjen biologista syntymää hyväksytä, vaan miehet haluavat estää biologian? :)

Kyllä, se on biologiaa, että nainen on kranttu sen suhteen,  kenen kanssa n*ssii. Mutta ovulaation aikaan vaikka useammankin laadukkaan uroon kanssa! On myös biologiaa, että nainen käy noiden laatu-urosten siitettävänä ja sitten valitsee hyväuskoisen hölmön elättämään jälkeläisen.

Itkette näistä asioista täällä, mutta samalla perustelette omaa toimintaanne alkukantaisilla vaistoilla. Kaksoistandardit. 

Vierailija
433/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä tosiasia on se, ettei kukaan halua lihavaa silmälasipäistä naista vaivoikseen. Lihavuus aiheuttaa diabetestä ja näön heikkeneminen on yksi diabeteksen ensioireista.

Taivas, mä olen sitten ollut 60 vuotta diabeetikko ilman, että se olisi näkynyt labrakokeissa tai aiheuttanut mitään oireita.

Vierailija
434/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teini-ikäinen melkein pitää olla ja alipainoinen. Kertoo miehistä paljon.

Ei mikään yllätys, tunsin jo parikymppisenä miehiä jotka ei yrittäneet saada minulta hyväksyntää valehtelemalla mainitsemistasi faktoista.

Vierailija
435/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet älykääpiö. Yhtä hyvin voisit sanoa, että ottakaa mallia tummasta ihonväristä. Kaukoidän kansoilla on eri ruumiinrakenne, siro ja kapea luusto. Usein lisäksi lihovat, kun tulevat peräkammariukkojen postimyyntivaimoiksi tänne Pohjan perille.

Vierailija
436/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on karua? Miksi lihavat on olevinaan parempia?

Vierailija
437/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari kertaa elämässäni alipainon rajoilla ja seksi oli silloin ehkä viimeinen asia mielessäni. Että siinä mielessä. 

Vierailija
438/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko miehenä tunnustaa että ehdoton naisihanne on nuori nainen joka mitoiltaan 160cm 47 kg tai jotain sinnepäin. Ja todella moni nainen on myös kauttaaltaan täysin kiinteä noilla mitoilla. Anorektikko ei viehätä vaan tuollainen petite nainen joka parhaissa mitoissaan tuon kokoisena.

Mutta ei syömishäiriötä. Vetää sun kanssa pizzaa ja on noissa mitoissa. Joopa joo. 

Vierailija
439/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähes alipainoinen". Erikoinen tapa sanoa "normaalipainoinen". 

Vierailija
440/575 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on ikä joka tutkimuksessa 18-20-vuotias, kiinteä hoikkana. Laitappa sama painoindeksi viiskymppiselle. On luuta ja nahkaa, pers* roikkuu tyhjänä, rinta on nk kananrinta eli lattea ja luukehikko erottuu ja iho laskostuu vekeille kun rasvakerros puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi