Miehiltä kysyttiin minkä painoinen nainen on viehättävin - "tulos karua luettavaa"
Tutkimukseen osallistui miehiä ympäri maailman. Tuoreen tutkimuksen mukaan nainen, joka on lähes alipainoinen, on miesten mielestä viehättävin. Tällaiseen lopputulokseen tulivat tutkijat, jotka kysyivät 10 eri maassa asuvilta miehiltä, millainen nainen on heistä viehättävä.
- Tulos ei sinällään ole kovin yllättävä, sillä hoikkuus on runsaasti esillä muun muassa mediassa ja muodissa, tutkija Lobke Vaanholt kertoo.
Tutkimukseen osallistuneiden miesten tuli pisteyttää erilaisia naisvartaloita kuvien perusteella. Kuvat tuli laittaa järjestykseen viehättävyyden perusteella. Naiset, joiden painoindeksi oli 19, olivat monellä viehättävimpiä. Näin siis oli Teksasista Pekingiin saakka.
Testin perustella naisen viehättävyys laskee sitä mukaan, kun painoindeksi nousee. Syynä tähän on tutkijoiden mukaan se, että hoikkuus symboloi usein nuoruutta. Tyypillisin painoindeksi 18-20-vuotiaalla naisella on 17 ja 20 välillä.
- Tämä perustuu evoluutioon. Tärkeintä on ollut selviytyä sekä lisääntyä. Tähän ajatusmalliin perustuu myös tämä tutkimustulos. Nuoruus liitetään korkeampaan hedelmällisyyteen, professori John Speakman kertoo.
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muotisuunnittelijoiden homous pitää väheksyvästi vetää aina näihin juttuihin mukaan? Okei kun kerran HOMOTTELET niin tiedoksi vaan että ne HOMOT ovat ennenkaikkea esteetikkoja ja kauneudentaju ehkä vähän eri luokkaa kun jollain perus heterojuntilla, kaikki propsit heille. Ihan sama mitä lindexin tunikassa hiihtävää ihrakasaa sun miehes käy panemassa, mutta ei se ole koko totuus haluttavuudesta.
Homot pitävät miehekkäistä naisista, homoseksuaalit muotisuunnittelijat valitsevat muotinäytöksiinsä skeletaalisen laihoja malleja. Heidän estetiikantajunsa poikkeaa rajusti heteromiehen preferensseistä. Tosiasiassa miehet tykkäävät selkeästä vyötärö-lantiosuhteesta, ja kurveista sopivissa paikoissa, tätä asiaa on tutkittu ja tuleehan se ilmi ilman mitään tutkimuksiakin.
Homona täytyy sen verran kommentoida tuota, että homot eivät automaattisesti pidä laihoista tai miehen näköisistä naisista. Itse asiassa omasta mielestäni kaunein nainen on naisellinen, niin tyyliltään kuin muodoltaan. Naisesta ei saa miestä eikä miehestä naista millään tyylimuutoksella. Ainakaan sillä tavalla, että se mitenkään homon seksuaaliseen mielenkiintoon vaikuttaisi. Miehet miehinä, naiset naisina ja kaikeksi muuksi itsensä kokevat ihan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Tuosta vertailua:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011120214869630_vi.shtml
Kuvien 173cm/60kg julkkikset ovat sellaisia joita voisi kutsua "naisellisen muodokkaiksi".
50kg ja alle ovat "hoikkia", varaa tiputtaa painoa ei juuri ole ja osalle naisista tuo paino olisi liian alhainen.
80kg...no sanokaa te.
Niin noh, jos se paino koostuu pääosin rasvasta, näyttäähän sitä pyöreämmältä. Jos esim. Kirstie Alley painaisi saman verran pienemmällä rasvaprosentilla, hän näyttäisi hoikemmalta. Tuossa on ihan silmiä avaavia kuvia, miltä se sama kroppa näyttää, kun siihen hommataan vähän lihasta lisää ja mitä tapahtuu painolle.
http://paleozonenutrition.com/2012/04/25/what-does-your-body-look-like-…
Toi 56 -> 62.5 kiloinen on kestosuosikki-kuva minulle. Aivan unelmanainen siinä viimeisessä kuvassa. Mutta luuletko että hänen bmi on yli 22, edes viimeisessä kuvassa? Tiedän vastauksen jo monen vuoden takaa.
Mun painoindeksi on 19,5. Lukioajoista on tullut pari, kolme kiloa lisää, mutta en pidä sitä pahana. Olen tällainen luonnostani, kuten muutama muukin nainen suvussani. Sairaalloisen laiha en ole, mikä tahansa mallitoimisto pistäisi heti dieetille. Mielestäni 19,5 on ihan eri asia kuin 16,5. Edellinen on täysin terve, jälkimmäinen ei. Siksi miehet tykkäävät tuosta ekasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs karua tuossa on? Kai naistenkin miesihanne on lihaksikkaampi tms. kuin keskivertomies, ja rasvaprosentti niin matala ettei se ole enää terveellistä. Vai oletko sitä mieltä että miesten pitäisi valehdella tai muuttaa biologiaa niin etteivät naiset loukkaannu?
Ei. Kisakireät bodarit ei ole kyllä mikään yleinen ihanne. Terveelle miehelle on ihan normaalia, jos vatsalihaksista näkyy ainakin ääriviivat, eikä rasvaprosentti ole tällöin liian alhainen. Jos vatsassa on näkyvissä ns. kaljamahan alkua, on oletettavissa, että viskeraalista rasvaa on liikaa, ja elintavoissa korjattavaa.
Naisten osalta taas vatsalihasten erottuvuus vaatii rasvaprosentin, joka on normaaliskaalan alapäässä tai sen alle. Tämä ihan siksi, että evoluutio on varmistanut kyvyn elättää jälkeläisiä sillä rasvana esiintyvällä vararavinnolla, jos sattuu olemaan ruuasta vähän pulaa, eikä naisten osalta vatsalihasten esilläolo ole parinvalinnassa ollut se juttu. Kuitenkin, jos on selkeästi omena (eli maha näyttää siltä kuin olisi raskaana), on ongelmana myös liiallinen viskeraalisen rasvan määrä ja elintavoissa korjattavaa.
Ei ole totta. Mulla kestävyysurheilua harrastavana naisena erottuu ne vatsalihasten ääriviivat, ja mun BMI on 23-24. Olen jo 45-vuotias, joten tosi hoikkana pysyminen vaatisi niin tiukkaa ruokavaliota, etten jaksa sitä noudattaa, koska rakastan ruokaa. Mutta olen lihaksikas ja mulla on kapea vyötärö, ja erottuvat vatsalihasten ääriviivat.
Ja minulla, 38-vuotiaalla, häämöttää ylimmät palikat vatsassa. BMI on 27. Liikun toki päivittäin 30 min - 2h mutta en ole mikään "himourheilija", ts. harjoitusten intensiteetti on matala.
BMI kertoo oikeasti naisillakin ihan hirveän vähän siitä ruumiinrakenteesta. Se kun on kehitetty joskus 1800-luvulla jolloin ihmisten, rikkaidenkin ravitsemustilanne oli merkittävästi heikompi kuin nykyään eikä varsinkaan naiset harrastaneet lainkaan urheilua.
Minä en muuten ole huomannut mitään mainittavaa eroa saamani huomion määrässä, painoin 58 tai 78 kg. Olen siis 168 pitkä. Enempi siihen huomioon vaikuttaa pakkeli, vaatteet ja se satunko hymyilemään vain olenko naama norsunvitulla.
Jos ei kerro paljon mitään, on hassua että kutakuinkin kaikki Playboy mallit osuvat ihannehaarukkaan, BMI 17-20. Siis 50-luvulta tähän päivään saakka.
Ei se ole mitenkään hassua. Onhan se nyt selvää, että jos olet BMI-skaalalla lähempänä normaalipainon alarajaa, sun kehossa ei todennäköisesti ole liikaa rasvaa. Liian vähän lihasta voi toki olla, eli rasvaprosentti voi olla sama kuin niillä, jotka on siinä normaaliskaalan puolessa välissä, jossa terveysriskit on muuten pienimmät. Kun taas, jos olet lähempänä normaalipainon ylärajaa, sulla voi olla kehossa terveyden kannalta liikaa rasvaa, vaikka BMI:n mukaan olisit normaalipainoinen, mutta toisaalta voit olla ylipainoinen, mutta omata terveyden kannalta optimaalisen rasvaprosentin.
Eli BMI voi sittenkin kertoa aika paljon?
Kyllä. Jos BMI on alhainen (vaikka se 19), sulla on joko liian vähän rasvaa, sopivasti rasvaa, tai liian vähän lihasta. Jos BMI on korkea (vaikka se 25), sulla on joko liikaa rasvaa, sopivasti rasvaa tai paljon lihasta. Kertoohan se paljon.
Niin minustakin, mutta tuossa väitettiin, että se "kertoo oikeasti naisillakin ihan hirveän vähän siitä ruumiinrakenteesta"
No eihän se oikeasti kerro, pahoittelen, ettei sarkasmini välittynyt sinne asti. Kaksi BMI 19 omaavaa naista voivat olla ruumiinrakenteeltaan hyvinkin erilaisia. Asia kyllä korostuu enemmän siellä normaalipainon yläpäässä.
Saat anteeksi tämän kerran.
Ps. Naisilla kaikki yli BMI 22 on läskiä, huvittaa nämä "vatsalihakset erottuu ja bmi on 27". Että juu, tosiaan korostuu normaalipainon yläpäässä.
Amanda Bingsonin BMI on 33 ja silläkin melkein näkyy vatsalihakset. Toki olympiaurheilija, mutta on meitä lihaksikkaita naisia taviksissakin.
http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/7c48d93d71cd8b438e64d7aa7f181646
Tällä naisella on BMI 29. Ja on "tavis", ei siis mikään huippu-urheilija.
http://punttimimmi.fi/2015/07/13/milta-nayttaa-melkein-90kg-painava-nainen-bikineissa/
Kenenkään ei tarvitse tykätä kookkaista ja lihaksikkaista naisista mutta on turhaa väittää ettei vatsalihakset voisi näkyä jossain BMI:ssä jos ei asiasta mitään tiedä.
Otit sitten esimerkeiksi olympiatason moukarinheittäjän ja bloggaajan joka viimeisimän postauksensa mukaan voitti (syyskuussa) kultamitalin voimanoston SM-kisoissa?
Kysyn vielä kerran: mitä tekemistä näillä naisilla on suurin piirtein tavallisten sohvaperunoiden kanssa? Tai edes kohtuullisesti liikuntaa harrastavien naisten kanssa?
Ei mitään uutta taivaan alla. Kyllä miehet tykkää eleganteista ja siroista naisista, joita voi manhandlata ja nostella syliin ja reppariin ja, jotka ovat miestä itseään huomattavasti pienempiä. Uskon, että lähes jokaisen lihavan naisen puoliso salaa toivoo naisensa laihtuvan ja kaunistuvan, läskit kuitenkin saavat ihmisen näyttämään vanhalta, vaivaiselta ja kömpelöltä. Lisäksi on sekä miehelle, että naiselle noloa, jos nainen on heistä kahdesta painavampi
Noin 30 kg "ylipainoinen" nainen on kaunein. Lainausmerkeissä, koska nykyinen naisihanne on mitoitettu epänormaalin laihaksi. Haluan myös intiimissä kanssakäymisessä ihailla naistani! Mikä sen upeampaa kuin jumalaisen kaunis, kurvikas ja pyöreän pehmeä naisvartalo lihaksikkaan uroksen alla!
Ketä kiinnostaa? Miehet hommatkoon alipainoisia naisia sitten, mikäli se on heidän mielestään tärkeintä, todennäköisesti näin ei kuitenkaan ole, vaikka tuohon kyselyyn noin vastasivatkin. Varmasti monen naisenkin mielestä viehättävä miehenmalli on jonkinlainen ääripää, mutta ei se tarkoita että se olisi tärkein asia kumppania valitessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta taivaan alla. Kyllä miehet tykkää eleganteista ja siroista naisista, joita voi manhandlata ja nostella syliin ja reppariin ja, jotka ovat miestä itseään huomattavasti pienempiä. Uskon, että lähes jokaisen lihavan naisen puoliso salaa toivoo naisensa laihtuvan ja kaunistuvan, läskit kuitenkin saavat ihmisen näyttämään vanhalta, vaivaiselta ja kömpelöltä. Lisäksi on sekä miehelle, että naiselle noloa, jos nainen on heistä kahdesta painavampi
Minua ei tarvitse yhdenkään miehen nostella syliin ja reppariin ja jos miehelle on ongelma, etten ole häntä pienempi, niin voi sentäs, ei ole minun vikani jos miehellä on itsetunto-ongelmia ja joku päähänpinttymä siitä että hän olisi joku silverbag-gorilla, oikea haaremin suuri ja jyhkeä valtias. Taitaa olla ajatusmaailmaltaan lähtökohtaisesti muutenkin vähän apinamainen sellainen.
Voitte hakata tästäkin asiasta päätänne seinään vaikka 1000 vuotta, mutta tosiasia on, että niin kauan kuin ihminen on maapallolla, jättinaisesta ei tule hottista valtaosalle miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Voitte hakata tästäkin asiasta päätänne seinään vaikka 1000 vuotta, mutta tosiasia on, että niin kauan kuin ihminen on maapallolla, jättinaisesta ei tule hottista valtaosalle miehistä.
Eikä karvaisesta kaljamaha-ukosta tule hottista valtaosalle naisista.
Yhyy.
Miksi tämä avaus saa olla vaikka ylläpito aina poistaa kaikki avaukset joissa on linkkejä tutkimuksiin siitä minkä pituisista naisista miehet pitävät? Miten tämä on "asiallisempaa" kuin se?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä avaus saa olla vaikka ylläpito aina poistaa kaikki avaukset joissa on linkkejä tutkimuksiin siitä minkä pituisista naisista miehet pitävät? Miten tämä on "asiallisempaa" kuin se?
Ylläpidossa taitaa olla lähinnä lyhyitä ja hoikkia naisia. Siksi tutkimustuloksia saa julkaista täällä vain valikoiden. "Miehet haluavat hoikan naisen" -tutkimukset saa julkaista mutta "Miehet haluavat pitkän naisen" -tutkimukset poistetaan sopimattomina.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena ai että miten vihaan sitä kun miehet yrittää nostella! Jopa tuntemattomat miehet baarissa. Mikä ihme niissä on vikana?
"Tutkimuksessa, jossa oli mukana muun muassa Harvardin yliopiston psykologian professori Aaron N. Glassenberg, selvitettiin, millainen miesvartalo on naisten mieleen.
Miehet, joilla on kapea vyötärö, V:n mallinen ylävartalo ja leveät hartiat kiinnostivat naisia eniten.
Lisäksi naiset pitivät miehistä, jotka olivat heitä itseään pidempiä ja joiden kasvot olivat symmetriset, sillä nämä piirteet viestivät terveistä geeneistä."
"Kalifornian yliopistontutkimuksessa keskityttiin siihen, mitä mieltä naiset ovat miesten lihaksista.
Tutkimuksessa tultiin siihen tulokseen, että naiset pitävät lihaksikkaista miehistä: arvioinneissaan naiset pitivät lihaksikkaita uroita kaikkein seksikkäimpinä. Toisaalta lihaksikkaat miehet eivät naisten mielestä sitoudu kumppaniinsa.
Miehet, joiden lihakset olivat keskitasoa, olivat eniten naisten mieleen."
http://tieku.fi/ihminen/seksi/miehet-naista-asioista-naiset-kiinnostuva…
On muuten erikoista, että näitä naisten painoon keskittyviä tutkimuksia on vaikka kuinka, mutta miesten kohdalla ei koskaan mitään painoindeksiä mainita, kun puhutaan siitä, että millaisista miehistä naiset tykkää. No toki kapea vyötärö viittaa ainakin siihen, ettei naisiakaan viehätä miehissä ainakaan keskivartalolihavuus.
Ihan sama onko nainen laiha vai lihava. Rakastan kaikkia naisia, mutta yksikään nainen ei rakasta minua.
Kiltsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tarvitse yhdenkään miehen nostella syliin ja reppariin ja jos miehelle on ongelma, etten ole häntä pienempi, niin voi sentäs, ei ole minun vikani jos miehellä on itsetunto-ongelmia ja joku päähänpinttymä siitä että hän olisi joku silverbag-gorilla, oikea haaremin suuri ja jyhkeä valtias. Taitaa olla ajatusmaailmaltaan lähtökohtaisesti muutenkin vähän apinamainen sellainen.
Ja naisillahan ei moisia typeriä ajatuksia ole?
"Haluan ison/harteikkaan miehen tunteakseni olevani turvassa" (Ihmissyöjiltä? Lohikäärmeiltä?)
"En halua pienempää miestä etten tuntisi itseäni amatsoniksi"
"En voi käyttää korkkareita ellei mies ole X senttiä pidempi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs karua tuossa on? Kai naistenkin miesihanne on lihaksikkaampi tms. kuin keskivertomies, ja rasvaprosentti niin matala ettei se ole enää terveellistä. Vai oletko sitä mieltä että miesten pitäisi valehdella tai muuttaa biologiaa niin etteivät naiset loukkaannu?
Ei. Kisakireät bodarit ei ole kyllä mikään yleinen ihanne. Terveelle miehelle on ihan normaalia, jos vatsalihaksista näkyy ainakin ääriviivat, eikä rasvaprosentti ole tällöin liian alhainen. Jos vatsassa on näkyvissä ns. kaljamahan alkua, on oletettavissa, että viskeraalista rasvaa on liikaa, ja elintavoissa korjattavaa.
Naisten osalta taas vatsalihasten erottuvuus vaatii rasvaprosentin, joka on normaaliskaalan alapäässä tai sen alle. Tämä ihan siksi, että evoluutio on varmistanut kyvyn elättää jälkeläisiä sillä rasvana esiintyvällä vararavinnolla, jos sattuu olemaan ruuasta vähän pulaa, eikä naisten osalta vatsalihasten esilläolo ole parinvalinnassa ollut se juttu. Kuitenkin, jos on selkeästi omena (eli maha näyttää siltä kuin olisi raskaana), on ongelmana myös liiallinen viskeraalisen rasvan määrä ja elintavoissa korjattavaa.
Ei ole totta. Mulla kestävyysurheilua harrastavana naisena erottuu ne vatsalihasten ääriviivat, ja mun BMI on 23-24. Olen jo 45-vuotias, joten tosi hoikkana pysyminen vaatisi niin tiukkaa ruokavaliota, etten jaksa sitä noudattaa, koska rakastan ruokaa. Mutta olen lihaksikas ja mulla on kapea vyötärö, ja erottuvat vatsalihasten ääriviivat.
Ja minulla, 38-vuotiaalla, häämöttää ylimmät palikat vatsassa. BMI on 27. Liikun toki päivittäin 30 min - 2h mutta en ole mikään "himourheilija", ts. harjoitusten intensiteetti on matala.
BMI kertoo oikeasti naisillakin ihan hirveän vähän siitä ruumiinrakenteesta. Se kun on kehitetty joskus 1800-luvulla jolloin ihmisten, rikkaidenkin ravitsemustilanne oli merkittävästi heikompi kuin nykyään eikä varsinkaan naiset harrastaneet lainkaan urheilua.
Minä en muuten ole huomannut mitään mainittavaa eroa saamani huomion määrässä, painoin 58 tai 78 kg. Olen siis 168 pitkä. Enempi siihen huomioon vaikuttaa pakkeli, vaatteet ja se satunko hymyilemään vain olenko naama norsunvitulla.
Jos ei kerro paljon mitään, on hassua että kutakuinkin kaikki Playboy mallit osuvat ihannehaarukkaan, BMI 17-20. Siis 50-luvulta tähän päivään saakka.
Ei se ole mitenkään hassua. Onhan se nyt selvää, että jos olet BMI-skaalalla lähempänä normaalipainon alarajaa, sun kehossa ei todennäköisesti ole liikaa rasvaa. Liian vähän lihasta voi toki olla, eli rasvaprosentti voi olla sama kuin niillä, jotka on siinä normaaliskaalan puolessa välissä, jossa terveysriskit on muuten pienimmät. Kun taas, jos olet lähempänä normaalipainon ylärajaa, sulla voi olla kehossa terveyden kannalta liikaa rasvaa, vaikka BMI:n mukaan olisit normaalipainoinen, mutta toisaalta voit olla ylipainoinen, mutta omata terveyden kannalta optimaalisen rasvaprosentin.
Eli BMI voi sittenkin kertoa aika paljon?
Kyllä. Jos BMI on alhainen (vaikka se 19), sulla on joko liian vähän rasvaa, sopivasti rasvaa, tai liian vähän lihasta. Jos BMI on korkea (vaikka se 25), sulla on joko liikaa rasvaa, sopivasti rasvaa tai paljon lihasta. Kertoohan se paljon.
Niin minustakin, mutta tuossa väitettiin, että se "kertoo oikeasti naisillakin ihan hirveän vähän siitä ruumiinrakenteesta"
No eihän se oikeasti kerro, pahoittelen, ettei sarkasmini välittynyt sinne asti. Kaksi BMI 19 omaavaa naista voivat olla ruumiinrakenteeltaan hyvinkin erilaisia. Asia kyllä korostuu enemmän siellä normaalipainon yläpäässä.
Saat anteeksi tämän kerran.
Ps. Naisilla kaikki yli BMI 22 on läskiä, huvittaa nämä "vatsalihakset erottuu ja bmi on 27". Että juu, tosiaan korostuu normaalipainon yläpäässä.
Amanda Bingsonin BMI on 33 ja silläkin melkein näkyy vatsalihakset. Toki olympiaurheilija, mutta on meitä lihaksikkaita naisia taviksissakin.
http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/7c48d93d71cd8b438e64d7aa7f181646
Tällä naisella on BMI 29. Ja on "tavis", ei siis mikään huippu-urheilija.
http://punttimimmi.fi/2015/07/13/milta-nayttaa-melkein-90kg-painava-nainen-bikineissa/
Kenenkään ei tarvitse tykätä kookkaista ja lihaksikkaista naisista mutta on turhaa väittää ettei vatsalihakset voisi näkyä jossain BMI:ssä jos ei asiasta mitään tiedä.
No onpa nyt kummaa. EIHÄN NE VATSALIHAKSET EROTU OLLENKAAN noilla kahdella. Ei edes sinnepäin. Siis mitä vääpeliä täällä oikeen jauhetaan?
Tässä on kunnolla erottuvat vatsalihakset http://ilarge.lisimg.com/image/13447632/1080full-anllela-sagra.jpg
Tällä naisella erottuu ääriviivat http://aesthetic-physiques.com/wp-content/uploads/2016/04/man-and-woman…
Ja vasta tässä on naisten sixpack https://i.imgur.com/BlmWLKk.jpg
Että ylimmät ääriviivat näkyy vaikka on reilusti fläbää, ei tarkoita mitään, ja on itsepetosta mainostaa sitä näkyvyytenä, erottuvuutena. Onneksi olkoon, kun ei ole jotain täysin muodotonta ihrakertymää vatsan päällä?
t. ens keväänä taas six-pack, kuten sitä edeltävänä, ja sitä edeltävänä.
Miehenä on tässä helpompaa. Miesten vartalolle asetetut vaatimukset ovat äärimmäisen tarkasti kaikkien tiedossa ja ne ovat käytännössä kaikilla naisilla samat. Jos et ole ihanteen mukainen, niin et ole pelissä mukana. Ei tarvitse yrittää selittää mustaa valkoiseksi ja keksiä syitä, miksi tutkimustulos on väärä.
No, tutkimuksia ei kannata ottaa aina niin tosissaan. Muistan lukeneeni kaksi ulkonäköön liittyvää tutkimusta, joissa molemmissa kysyttiin millaiset hiukset ovat naisilla viehättävimmät. Yhden tutkimuksen mukaan pitkät, blondit kiharat hiukset olivat miesten mielestä kauneimmat. Yllättäen toisen tutkimuksen tulos oli pitkät, suorat tummat hiukset, jotka miehet kokivat parhaimpana…että silleen
Bordelleja vastustetaan sen takia, että halutaan suojella naisia joutumasta prostituoiduiksi. Miehet jotka vaativat bordelleja, eivät tasan varmasti sallisi oman vaimonsa, tyttärensä, siskonsa tai äitinsä työskentelevän seksityöläisenä. On todella itsekästä ajatella, että jotkut naiset olisivat omiaan uhrattaviksi miesten panoalustoiksi.